بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 62607
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ |

بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

از زمانی که کووید به ایران رسید اکثر افراد ترجیح دادند که برای انجام کارهای ضروری نیز به خارج از خانه نروند. در این صورت بسیاری از کسب و کارهای سنتی با مشکلات جدی روبه رو شدند که تنها با آنلاین کردن کسب و کار خود میتوانستند موضوعی که به وجود آمده است را رفع نمایند. تعداد بسیار زیادی از کسبه ها به سمت شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرم رجوع کردند اما بسیاری از ان ها به دنبال راه اندازی یک وب سایت بودند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران صحبت نماییم تا از این رو بتوانید یک تصمیم درستی را برای اینترنتی کردن کسب و کار خود بگیرید.
بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

از زمانی که کووید به ایران رسید اکثر افراد ترجیح دادند که برای انجام کارهای ضروری نیز به خارج از خانه نروند. در این صورت بسیاری از کسب و کارهای سنتی با مشکلات جدی روبه رو شدند که تنها با آنلاین کردن کسب و کار خود میتوانستند موضوعی که به وجود آمده است را رفع نمایند. تعداد بسیار زیادی از کسبه ها به سمت شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرم رجوع کردند اما بسیاری از ان ها به دنبال راه اندازی یک وب سایت بودند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران صحبت نماییم تا از این رو بتوانید یک تصمیم درستی را برای اینترنتی کردن کسب و کار خود بگیرید.

بسیاری از افرادی که در شبکه های اجتماعی فعالیت میکردند به این نتیجه رسیدند که برای گسترش حوزه کاری خود باید اقدام به ساخت سایت کنند. زیرا به این نتیجه رسیدند که شبکه های اجتماعی یک اهرم تبلیغاتی توسعه دادن وب سایت برند تجاری هستند. حال با توجه به الا رفتن درخواست طراحی سایت بسیاری از کسب و کارها با شکست رو به رو شدند زیرا به سراغ شرکت طراحی سایت مناسب نرفتند. و ساتی را راه اندازی کردند و استاندارد نبوده و به درستی نیازهای کاربران را شناسایی نمیکرد. از این میان شرکت هایی بودند که با دانش و تخصص خود توانستند به پیشرفت کسب و کار کمک کنند.

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

برای اینکه ویژگی های شرکت طارحی سایت را بدانید باید فاکتورهای مختلفی را ارزیابی نمایید. پیشنهاد میدهیم تا در ادامه با ما همراه باشید و عناوینی که گفته میشود را با دقت بررسی نمایید.

ظاهر سایت

اولین موردی که با آن برخورد میکنید مربوط به وب سایت شرکت است. آن از ظاهر شرکت طارحی سایت راضی هستید. وب سایت آن به درستی بارگذاری میشود ؟ یا اینکه در چه جایگاهی از گوگل در کلمات کلیدی که نیاز دراید قرار دارد. میتوانید شبکه اجتماعی شرکت مورد نظر را نیز بررسی نمایید. شرکتی که به ظاهر سایت خود اهمیت نمیدد نمیتواند به اندازه ای که باید در ساحت سایت شما نیز بدون نقص عمل کند.

نمونه کار

دومین موضوعی که باید بررسی کنید مربوط به نمونه کرهای شرکت طراحی است. اگر شرکت طراحی سایت تعداد زیادی نمونه کار در رزومه خود داشته باشد نشان دهنده تجربه آن شرکت موردنظر خواهد بود.

پشتیبانی

پشتیبانی بحث دیگری که باید به آن توجه ویژه ای اگر شرکت طراح پشتیبانی ضعیفی داشته باشد باید هرچه زدتر فکر همکاری خود با شرکت موردنظر را بیرون کنید. باید شرکت تضمین دهد که پشتیبانی سایت شما را به صورت فنی انجام میدهد. البته با توجه به نوع پشتیبانی و نوع سایت شما ممکن است که هزینه پشتیبانی نیز متفاوت باشد اما عرف است که حداقل ۳ ماه الی یک سال پشتیبانی سایت به صورت راگان انجام میشود. میتوانید با سایر کارفرمایان صحبت کرده و از پشتیبانی شرکت مطلع شوید.

هزینه متعارف

یک شرکت طراحی سایت به شما کمک میکند تا وب سایت کارآمد با مبلغ مناسب را داشته باشید. باید توجه کنید که هزینه موردنظر نزدیک به سایر شرکت ها باشد نه اینکه این هزینه نامتعارف باشد و شما ندانید که این قیمت بالا یا پایین برای چه چیزی است. اگر شرکتی تیم قدرتمندی داشته باشد هزینه ارزان قیمت را برای طراحی سایت درنظر نخواهد گرفت زیرا به صرفه نخواهد بود. و شرکت هایی که هزینه طراحی ساتی ارزان قیمت را ارائه میدهند مشخص است که زحمتی برای سایت موردنظر متحمل نمیشوند صرفا از سایت های آماده استفاده میکنند که شما باید محتوای آن ها را تغییر دهید.

گوگل

گوگل برای شما یک معیار بسیار مناسبی خواهد بد که بتوانید بهترین شرکت طراحی سایت را ملاحظه نمایید. شرکتی که در بت ههای اولیه گوگل قرار داشته باشد به این معنا نیست که طراحی خوبی نیز دارد. بلکه مبحث سئو جداگانه بوده و بسیاری از آن ها به لطف سئو کلاه سیاه و خاکستری در رتبه های اولیه گوگل قرار گرفته اند. اما تعدادی از آن ها نیز به ددلیل برند شدن در صفحه اول قرار گرفتند.پیشنهاد میشود ه علاوه بر جایگاه سایت به فاکتورهای دیگر نی توجه بفرمایید.

تعامل با شرکت

هنگامی که با شرکت طراحی سایت وارد مذاکره میشوید باید جواب سوالاتی که دارید را به دست بیاورید. باید نسبت به تمامی امور که بر روی آن سرمایه گذاری کرده اید و از روش کار گروه شرکت طراحی سایت سوالاتی که میخواهید را بپرسید. برای مثال در طراحی سایت شرکتی چه امکاناتی را میتوانند به شما ارائه دهند .

توجه به سابقه شرکت

اینکه شرکت طراحی سایت قدیمی یا نوپا باشد فرقی ندارد. سابقه کم یک شرکت نشان از بی تجربه ای آن نبوده و سابقه بالای یک شرکت نشان از با کیفیت بودن پروژه طراحی سایت نیست. گاهی شرکت هایی با سابقه کوتاه ایده های ناب و نوآورانه ای دارند که بهتر از شرکت های قدیمی عمل میکنند. اما باید تمامی موارد را در بخش نمونه کارهای شرکت موردنظر بررسی نمایید.

هدف ا زهمکاری با شرکت طراحی سایت

باید ببینید که شرکت طراحی سایت شما را به چه نقطه ای میرساند. اینکه میخواهید رتبه یک گوگل باشید بدون شک هدف واضحی نخواهدبود. باید شرکت موردنظر علاوه بر طراحی سایت، بهینه سازی، سئو سایت و برندسازی را برای شما از صفر تا صد انجام دهد. به دست آوردن رتبه گگل نیاز به زمان دارد ه باید سپری شود.

هدف خود را از طراحی سایت مشخص نمایید

باید بدانید که هدفتان از طراحی سایت چیست و چرا میخواهید کسب و کار خود را اینترنتی کنید. برای مثال چرا می خواهید اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایید ؟ باید بدانیدکه تا کجا میخواهید پیش روید اگر صرفا میخواهید یک وب سایت ساده داشته باشید که کار شما را راه بیندازد میتوانید به یک فریلنسر نیز بدهید تا برای شما انجام دهد. اما اگر نیاز به بازگشت سرمایه دارید و میخواهید از سایت خود درآمدزایی داشته باشید باید به شرکت طراحی سایت معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید از مشاوره ای تخصصی آن ها استفاده کنید.

استراتژی شرکت طراحی سایت

باید شرکت طراحی سایت موردنظر یک برنامه و نقشه واضحی را برای برند شما ارائه دهد. بازدیدکنندگان از طریق گوگل خرید بیشتری انجا میدهند. شرکت خوب باید از ابتدا تمامی گزارش هایی که موردنیاز است را به صورت زمان بندی شده از پیشرفت پروزه به شما اعلام نماید. تا در این صورت بدانید که وب سایت متناسب شما در چه مسیر و جایگاهی قراردارد. خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوب یک شرکت طراحی سایت همواره میتواند نشان حاکی از اعتماد آن شرکت باشد.

یکی از دغدغه هایی که هنگام طراحی سایت برای کارفرمایان به وجود می آید این است که چگونه میتوان شرکت طراحی سایت و فریلسنر را شناسایی کردو و اینکه پروژه خود را به دست شرکت یا فریلنسر بسپارند. در واقع جواب این مشخص است. به صورت قطع نمیتوان مشخص است که این دو گروه برای شما مضرر بوده یا اینکه مناسب هستند.

مزایای کار با شرکت طراحی سایت

عقد قرار داد رسمی که تمامی موارد در بندهای آن برای طرفین لحاظ میشود

تحویل سایت با توجه به بازه زمانی که در قرارداد ذکر شده است

وجو پشتیبانی بعد از تحویل سایت

آموزش کار با سایت و پاسخ به سوالات شما

بهره مندیاز تیم مشاوره برای خدمات طراحی سایت و سئو

مزایای کار با فریلنسر

هزینه پایین و سرعت تحویل بالا

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.