بهترین مدل طراحی ناخن برای عید سال ۱۴۰۱ کدام است؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 62527
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ |

بهترین مدل طراحی ناخن برای عید سال ۱۴۰۱ کدام است؟

اگر به دنبال بهترین مدل طراحی ناخن برای عید سال ۱۴۰۱ هستید، این مطلب رو از دست نده. + عکس
بهترین مدل طراحی ناخن برای عید سال ۱۴۰۱ کدام است؟

عنوان:

خوشبختانه انواع مختلفی از مدل طراحی ناخن برای عید امسال وجود دارد که می توانید با مراجعه به نیل آکادمی آموزش کاشت ناخن را در هر طرح و مدلی یاد بگیرید. در سال ۲۰۲۲ هیچ کمبودی در روندهای کاشت ناخن عالی و مناسب برای شما وجود ندارد. اگرچه تا عید زمان زیادی باقی نمانده است، اما ما می توانیم با تیم حرفه ای و متخصص خود در آموزش کاشت ناخن به شما کمک کنیم. توجه داشته باشید Very Peri (ترکیب ته رنگ بنفش، آبی و قرمز) رنگ سال ۲۰۲۲ است، اما ناخن کاران معمولا برای ایجاد خلاقیت سعی می کنند با سایه ها و رنگ های بنفش در هنگام ایجاد مدل های ناخن تفاوت را ایجاد کنند. در ادامه قصد داریم تا شما را با چند مدل طراحی ناخن برای عید امسال آشنا کنیم:

۱. ناخن مرمریت

ناخن‌های مرمریت امسال در صدر فهرست هستند. بسیاری از مشتریان آموزش این مدل طراحی ناخن را برای عید از نیل آکادمی درخواست می کنند، اما در کنار مانیکور مرمر کلاسیک خواسته های متفاوتی نیز دارند. در سال ۲۰۲۲، ما دیگر ناخن‌های مرمریت سیاه و سفید را نخواهیم دید، اما تعدادی ناخن مرمریت رنگی را خواهیم دید. شما می توانید برای افزایش جذابیت خود این نوع مدل ناخن را انتخاب کنید و همواره در مناسبت های مختلف زیبا به نظر برسید.

طراحی کاشت ناخن مرمریت - نیل آکادمی

۲. ناخن های مینیمال

از بهترین مدل طراحی ناخن برای عید می تواند به ناخن مینیمال اشاره کرد. در سال های اخیر، روند استفاده از ناخن مینیمال بسیار زیاد شده است، زیرا افراد مشهور زیادی مانند جنیفر لوپز، سلنا گومز یا بلا حدید از این نوع مدل استفاده می کنند. ناخن مینیمال تصویری از ظرافت و سادگی را بدون نیاز به تلاش بیش از حد برای به دست آوردن ظاهری پیچیده ارائه می دهد. ناخن مینیمال با هر نوع لاکی که روی آن باشد تازه به نظر می رسد و نیازهای شما را برای هر مناسبتی برآورده می کند، چه بخواهید یک استایل غیر رسمی یا رسمی داشته باشید. بنابراین، اگر به دنبال انتخاب یک مدل طراحی ناخن برای عید ۱۴۰۱ و سال ۲۰۲۲ هستید، ناخن مینیمال ممکن است راه حل ایده آلی برای شما باشد.

آموزش کاشت ناخن مینیمال - نیل آکادمی

۳. ناخن مخملی

ناخن مخملی جزو طرح های بسیار زیبا و محبوب است و افراد زیادی به این نوع ناخن علاقه داند. شما با هر سلیقه ای که باشید می توانید از این نوع طرح استفاده کنید و در مناسبت های مختلف به خوبی بدرخشید و به هدف خود برسید.

۴. بدلیجات ناخن

در سالهای اخیر استفاده از بدلیجات برای کاشت و طراحی ناخن به شدت افزایش یافته و توانسته بین مردم محبوبیت زیادی کسب کند. این نوع ناخن را نیز می توان در دسته بهترین مدل طراحی ناخن برای عید قرار داد.

در حال حاضر در اکثر سالن های کاشت ناخن این مدل از طراحی نیز برای مشتریان ارائه می شود. شما می توانید با مراجعه به نیل آکادمی به صورت حرفه ای این مدل از طراحی ناخن را یاد بگیرید و استفاده کنید.

۵. ناخن قرمز کلاسیک

ناخن قرمز کلاسیک در پایان سال ۲۰۲۲ دوباره به اوج بازگشت زیرا جذاب و خاص است. معمولا ناخن‌های قرمز کلاسیک حس ملایم ایجاد می کنند و ته‌رنگ‌هایشان بسیار رمانتیک است. شما در مناسبت‌های خاص زندگی‌تان به بهترین وجه می توانید از آنها استفاده کنید زیرا به راحتی با لباس شما ست می شوند. می‌توانید ناخن‌های قرمز خود را با شکل های گوناگون تزئین کنید و آنها به اصطلاح پر زرق و برق نشان دهید. معمولا ناخن قرمز کلاسیک جذاب و بسیار شگفت انگیز است. ناخن قرمز کلاسیک شما را شبیه یک سلبریتی می کند و احساس می کنید تغییر زیادی کرده اید. قرمز یکی از معدود رنگ هایی است که به خوبی روی ناخن های کوتاه، بلند، بادامی یا مربعی جلوه ای زیبا ایجاد می کند.

آموزش کاشت ناخن قرمز کلاسیک - نیل آکادمی

۶. ناخن فویل طلایی

در عید امسال، باید انتظار داشته باشید که همه جا ناخن های طلایی را ببینید. آنها بسیار شیک به نظر می رسند و برای تمام فصول سال گزینه مناسبی هستند؛ بنابراین، خانم ها، خود را برای درخشش با چند مدل ناخن با تم طلا آماده کنید که یکی از بهترین مپل طراحی ناخن برای عید امسال می باشد.

آموزش کاشت ناخن فویل طلایی - نیل آکادمی

۷. ناخن پاستلی

پالت بزرگی از رنگ‌های پاستلی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای کاشت و طراحی ناخن استفاده کنید. مزیت آن این است که می‌توانید آنها را در سبک‌های مختلف مانند مانیکور فرانسوی یا به صورت ساده و یا با ترکیب رنگ استفاده کنید. مدل طراحی ناخن پاستلی برای عید می تواند گزینه مناسبی باشد. نکته جالب درباره ناخن پاستلی این است که آن ها سایه های ملایم ایجاد می کنند و زیبایی خاصی دارند. فقط آن را امتحان کنید و از مدل ناخن خود در عید امسال لذت ببرید.

آموزش کاشت ناخن پاستلی - نیل آکادمی

کجا می توان بهترین مدل طراحی ناخن را برای عید امسال یاد گرفت؟

بعضی از خانم ها ناخن بلند و پر زرق و برق را دوست دارند. برخی دیگر ناخن های گرد کوتاه را ترجیح می دهند. ترجیحات هر فرد ذهنی است و روندها دائما در حال تغییر هستند. ما می گوییم با اطمینان هر چه دوست دارید انتخاب کنید. البته توصیه می کنیم ابتدا با مدل طراحی ناخن برای عید امسال آشنا شوید و از آنها الهام بگیرید؛ بنابراین، ما مجموعه‌ای از مدل های به روز برای عید امسال را در این محتوا گردآوری کردیم که مطمئناً ایده‌هایی را برای ظاهر شما ایجاد می‌کنند، از رنگ‌های روشن گرفته تا طرح‌های پیچیده.

ما در نیل آکادمی می توانیم بهترین مدل طراحی ناخن برای عید امسال را به شما آموزش دهیم. شما می توانید زیر نظر خانم مونا خالصی به عنوان مربی حرفه ای نیل آکادمی آموزش ببینید و با مدل های به روز کاشت ناخن و انواع کاشت ناخن از جمله ژلیش ناخن، لمینیت ناخن، کاور ناخن و … آشنا شوید. توصیه می کنم به ما اعتماد کنید، موارد زیادی در اینجا وجود دارد که می توانید یاد بگیرید.

در سال ۲۰۲۲ هیچ کمبودی در روندهای کاشت ناخن عالی و مناسب برای شما وجود ندارد. اگرچه تا عید زمان زیادی باقی نمانده است، اما ما می توانیم با تیم حرفه ای و متخصص خود در آموزش کاشت ناخن به شما کمک کنیم. توجه کنید برای تبدیل شدن به یک تکنسین ناخن یا همان ناخن کار، باید آموزش های خاصی را در یک آکادمی تخصصی بگذرانید. هر کدام از آکادمی ها و آموزشگاه ها از نظر آموزش مشخصات متفاوتی دارند، اما معمولاً قبل از شرکت در دوره های آموزشی تمامی اطلاعات در اختیار شما قرار می گیرد. نیل آکادمی می تواند در آموزش ناخن کاری به شما کمک کند. شما با مراجعه به این مرکز با مدل طراحی ناخن برای عید آشنا شوید و آنها را یاد بگیرید. برای آگاهی بیشتر با خدمات نیل آکادمی می توانید با ما تماس بگیرید.

 

| منبع خبر : رسالت به جهت تبلیغاتی بودن این مطلب را تایید یا رد نمی کند
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.