خدمات خشکشویی در منزل - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 61635
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ |

خدمات خشکشویی در منزل

خدمات خشکشویی در منزل به صورت تخصصی و با کیفیت می باشد. این شستشو و خدمات شامل خشکشویی مبل در محل، خشکشویی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه، فرش شویی در خانه و موکت شویی با دستگاه در منزل و محل کار برای کلیه شرکت ها و تالار ها می باشد.برای شستشوی مبل و خدمات […]

خدمات خشکشویی در منزل

خدمات خشکشویی در منزل به صورت تخصصی و با کیفیت می باشد. این شستشو و خدمات شامل خشکشویی مبل در محل، خشکشویی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه، فرش شویی در خانه و موکت شویی با دستگاه در منزل و محل کار برای کلیه شرکت ها و تالار ها می باشد.برای شستشوی مبل و خدمات دیگر در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو به صورت تخصصی و با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در محل می باشد. که این خدمات توسط استادکار های با تجربه و آموزش دیده در زمینه شستشوی مبل در منزل انجام می شود. شما می توانید در هر منطقه یا محله از شهر تهران و کرج هستید از خدمات با کیفیت ما در منزل استفاده نماید. شرکت مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص در زمینه مبل شویی و فرش شویی دارای فعالیت می باشد و از اتحادیه مجوز رسمی برای ارائه خدمات در منزل را دارد.

مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل و صندلی در منزل و محل کار این روز ها دیگر چیز های عادی شده و برای کلیه خانه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به خاطر داشته باشید در زمان های نه چندان دو برای کثیف نشدن مبل ها بر روی آنها از ملافه و رو مبلی استفاده می کردند. چون اگر مبل ها کثیف می شدند و یا لکه دار می شدند باید پارچه آنها یا خود مبل را عوض می کردیم. در آن زمان ها مبل فقط برای استفاده میهمانی ها و جلسه ها در منزل و شرکت ها بود. اما این روز ها اینگونه نیست و در همه جا و در همه وقت از شبانه روز از مبل و صندلی استفاده می شود. با به بازار آمدن دستگاه های مبل شویی این مشکل را حل کرده و دیگر نیازی نیست که از کثیف شدن مبل های خود بترسید و یا برای  هزینه بالای عوض کردن مبل و یا عوض کردن پارچه مبل نیز نگران باشید. چون ما با پایین ترین قیمت در منزل بدون ریزش آب و کثیف کاری در محل مبل را کامل شستشو می دهیم. می توانید برای شستشوی مبل های خود که در منزل و محل کار استفاده می کنید با نزدیک ترین شعبه مبل شویی همسایه تماس بگیرید و خدمات بخواهید.

مبل شویی با دستگاه های راداکتور و مبل شور در منزل توسط بهترین و ماهر ترین سرویس کار ها انجام می شود و خدمات با کیفیت را با دستگاه در محل ارائه می کنند. مبل شویی و یا خشکشویی مبل در محل با دستگاه به صورت تخصصی انجام می شود. این خدمات با دستگاه و مواد شوینده های مرغوب و استاندارد و بدون ریزش آب و یا آسیب رساندن به مبل ها در محل کمتر از یک ساعت انجام می شود. دستگاه ها در سه مرحله شستشوی مبل را به صورت خشکشویی انجام می دهند و این مبل ها بعد خشک کردن و وکیوم کردن مبل ها نیازی به هوای آزاد ندارند و باید سه الی چهار ساعت از آن استفاده نکنید تا کامل خشک شوند و قابل استفاده شوند. مبل هایی که نم داشته باشند و کامل خشک نشده باشد اکر از آنها استفاده کنید بعدا دچار لک می شود. شما باید زمان سه الی چار ساعت در نظر گرفته شده را از آن استفاده نکنید.

خشکشویی مبل در محل

مراحل شستشوی مبل در محل چگونه است؟

ما در سه مرحله به صورت تخصصی و با حوصله شستشوی مبل در منزل را انجام می دهیم. شما برای شستشوی مبل های خود در منزل می توانید این مراحل را در نظر بگیرید که شستشوی مبل با دستگاه توسط سرویس کار های مبل شویی در چند مرحله انجام می شود و این مراحل را باید در طول انجام خدمات شستشوی مبل رعایت کنند تا به مبل آسیب وارد نشود و مبل کامل شستشو و تمیز شود. ما برای شستشوی مبل در منزل سرویس کار های خود را کامل آموزش داده ایم و این سرویس کار ها در سه مرحله شستشوی مبل را با نظارت مشتری و در منزل مشتری انجام می دهند.

مرحله اول:

مشتری که در منزل و محل کار خود از مبل های خود استفاده کرده است و در اثر استفاده مبل دچار کثیفی شده است. به یک مبل شویی متخصص و فعال نیاز دارد و باید برای شستشوی مبل های خود با یک مبل شویی مجاز تماس بگیرید و از آن خدمات بخواهید. در این مرحله با تماس مشتری و در خواست متخصص برای شستنشوی مبل شرکت متخصص خود را به محل اعزام می کند و متخصص با وارد شدن به منزل مشتری مبل را کامل قبل از هر کاری وارسی می کنه و طبق نوع مبل و جنس پارچه مبل مواد شوینده مورد استفاده و دستگاه را آماده می کند و از این جا به بعد شستشوی مبل و مرحله دوم آغاز می شود.

مرحله دوم:

در این مرحله سرویس کار یا همان متخصص مبل شویی مبل را قبل از هر چیزی با دستگاه مکنده یا با جارو برقی خانه مشتری کامل جارو می کند. جارو کردن مبل یکی از اصلی ترین کار در شستشوی مبل در منزل می باشدکه باید صد در صد انجام شود. این کار باعث می شود که تمام آشغال های روی مبل و چیز هایی در در شیار ها و درز های مبل وجود دارد را کامل جارو کرد تا بعد از شستشو به مشکل بر نخورید. اگر گردو خاک ها و آشغال های روی مبل را جارو نکنند بعد از شستشو مبل به صورت خاصی کدر می شود و شما به هیچ عنوان از شستشو رضایت نخواهید داشت. بعد از جارو برقی شستشو با دستگاه انجام می شود.

مرحله سوم : 

در این مرحله که مرحله شستشو و یا خشکشئویی نام دارد متخصص شروع به شستن مبل می کند. دستگاهی که با آن مبل را تمیز می کنند یک دریل با دو فرچه می باشد که یکی از فرچه ها متحرک می باشد و چرخشی که برای شستشوی مبل می باشد و قادر به شستشوی کامل درز ها و شیار های مبل می باشد. و یک فرچه ثابت نیز دارد که برای جلوگیری از پخش شدن موادشوینده و آب به اطراف می باشد. وقتی که شستشو با دستگاه کامل شد جا هایی که در اثر استفاده و یا ریختن مایعات لکه شده است و با شستشو تمیز نشود آنها را با کله گیر کامل لکه برداری می کنند تا کامل تمیز شود.

مرحله چهارم: 

در این مرحله همانگونه که می دانید مرحله پایانی می باشد. متخصص بعد از شستشو و لکه برداری مبل و کامل تمیز شدن آن آب و مواد شوینده استفاده شده بر روی مبل که به صورت کثیفی و کف در آمده را کامل وکیوم می کنند. دستگاه راداکتور با دو موتور پر قدرت درقادر به مکنده کردن تمام آب و کف بر روی مبل می باشد و از نفوذ آب به داخل مبل و رسیدن آن به اسفنج های مبل جلوگیری می کند و با این کار مبل از شر رطوبت در امان می مانند و در با این نوع شستشو و وکیوم کردن مبل بیشتر عمر می کند و تا بعد از سه الی چهر ساعت از آن استفاده نشود کامل خشک و قابل استفاده می باشد.

خشکشویی خوشخواب در منزل

خشکشویی خوشخواب در محل با دستگاه

شستشوی خوشخواب از آن دسته از خدماتی است که در منزل خیلی ها زیاد به آن اهمیت نمی دهند. همانگونه که مبل و فرش را هر شش ماه یک بار باید شستشو داد خوشخواب را باید بیشتر تمیز کرد. چون ما یک سوم از عمر خود را در رخت و خواب و بر روی تشک ها هستیم و باید این تشک ها تمیز و بدون بو باشند. خوشخواب را باید در منزل هر چند وقت یک بار آن را جارو کرد تا گرد و غبار بر روی آن نباشد و یا به دلیل نظافت نکردن خدایی نکرده دچار بیماری های پوستی از قبیل قارچ بشویم. ما معمولا بعد از کار و رسیدن به منزل عادت داریم که کمی دراز بکشیم و بیشتر مرد ها و خانم های شاغل قبل از دوش گرفتن بر روی تشک ها دراز می کشند تا کمی از خستگی کار روزانه را در بدن به در کنند و در اثر این کار ها و استراحت کردن ها و با عرق بدن و آلودگی روی لباس که از بیرون آمده ایم بر روی خوشخواب ها می چسبد و باید تمیز شوند.

شستشوی خوشخواب با دستگاه مبل شویی انجام می شود. دیگر مثل زمان های قدیم که خوشخواب ها را برای شستشو به پشت بام ها و یا حیاط خانه می آوردند و با آب آن را کامل خیس می کردند و برای شستشوی آن کلی وقت خود را صرف این کار می کردند و بعد از شستشو باید سه تا چهار روز خوشخواب را در هوای آزاد می گذاشتن تا کامل خشک شود. بعد از این کار خوشخواب کامل زرد می شد و انگار که کاری که انجام داده اید بی فایده بوده و در اثر آب فراوان فنر های داخل آن زنگ می زد و باعث از بین رفتن پارچه آن می شد. اما این روز ها دستگاه ها کامل به صورت حرفه ای و ویژه بدون جا به جایی خوشخواب را بر روی تخت شستشو می دهندو در کمتر از یک ساعت خوشخواب و تشک تخت را کامل شستشو می کنند. بعد از شستشو هم نیازی به هوای آزاد ندارد و بعد از سه ساعت می توانید از آن استفاده کنید و خواب راحت و آرامی را روی تشک های تمیز و خوش بو داشته باشید.

مبل شویی در تهران

موکت شویی در منزل و محل کار با دستگاه

موکت از وسایلی است که همانند فرش در منزل بیشترین استفاده را دارد. موکت با تنوع های زیادی که دارد این روز ها برای طراحی و دکوراسیون منزل نیز استفاده می شود. موکت ها حتی به دلیل زیبای بالایی که در تنوع دارند به شرکت ها و تالارها نیز کشیده شده است. خیلی از خانوم های با سلیقه و خانه دار از موکت برای اتاق ها به صورت ویژه استفاده می کنند مثلا اتاق خواب موکت های رنگ شاد استفاده می کنند و برای اتاق بچه ها از طرح های عروسکی که برای زیبای اتاق ها مناسب می باشد. این موکت ها در هر کجا که باشد بعد از مدتی نیاز به شستشو دارد و باید آن ها را شستشو کرد این کار به دلیل جا به جایی وسایل و یا کندن چسب های موکت ها کار دشوار و پر هزینه ای می باشد و خیلی ها به این دلیل که وسایل شرکت یا خانه را جا به جا نکنن موکت را شستشو نمی دهند. اما ما با دستگاه بدون جا به جایی موکت را شستشو می دهیم.

موکت شویی با دستگاه های موکت شویی در منزل و محل کار بدون کثیف کاری و ریزش آب انجام می شود. دستگاه های موکت شویی به گونه ای طراحی شده اند که شستشوی موکت را به راحت و با کمترین هزینه شستشو می دهند. متخصص هایی که در شرکت های خدمات برای شستشوی موکت فعالیت می کنند برای ارائه این خدمات آموزش دیده اند و همیشه آماده ارائه خدمات می باشند. دستگاه موکت شویی موکت را با فرچه کامل شستشو می دهد و تمام سیاهی ها و کثیفی های روی مبل را کامل از بین می برد. موکت شویی نیز همانند شستشوی مبل در چهار مرحله می باشد که در بالا توضیح داده شد. این موکت ها بعد از شستشو با دستگاه دریلی و تمیز کردن کامل لکه ها با دستگاه های دو یا سه موتوره یا قدرت مکندگی بیشتری داشته باشند آب آن را گرفته تا خشک شود. موکت ها بعد از وکیوم کردن و کامل جمع کردن آب و مواد شوینده روی آن نباید استفاده شود. و بر روی آن راه رفت چون اگر موکت نم دار باشد لکه دار می شود. شما می توانید سه یا چهار ساعت بعد از شستشو از آن استفاده نمایید.

موکت شویی در محل

آیا دستگاه مبل شویی و موکت شویی در محل به مبل و موکت آسیب وارد می کند؟

دستگاه های مبل شویی و موکت شویی به گونه ای طراحی شده اند که به هیچ عنوان به مبل و پارچه مبل و حتی با تار و پود موکت نیز هیچ آسیبی وارد نمی کنند و حتی برای موکت و مبل مفید می باشد در طول عمر مفید است

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.