سریعترین راه برای حمل بین شهری بار و کالا چیست ؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 61036
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ |

سریعترین راه برای حمل بین شهری بار و کالا چیست ؟

برای ارسال محموله ها و کالاهای مختلف بصورت بین شهری ، یکی از مهمترین دغدغه های صاحبین بار و کالا انتخاب یک شرکت حرفه ای  و با قیمت مناسب برای ارسال سریع و سالم و ایمن محموله ها میباشد . از همین جهت ، در این مقاله به معرفی یکی از بهترین و تخصصی ترین شرکت های باربری می پردازیم که برای ارسال محموله های مختلف بهترین خدمات را با ارزانترین نرخ کرایه به شما عزیزان ارائه می نماید .
سریعترین راه برای حمل بین شهری بار و کالا چیست ؟

حمل و نقل بین شهری برای تمام نقاط کشور

 

برای ارسال محموله ها و کالاهای مختلف بصورت بین شهری ، یکی از مهمترین دغدغه های صاحبین بار و کالا انتخاب یک شرکت حرفه ای  و با قیمت مناسب برای ارسال سریع و سالم و ایمن محموله ها میباشد . از همین جهت ، در این مقاله به معرفی یکی از بهترین و تخصصی ترین شرکت های باربری می پردازیم که برای ارسال محموله های مختلف بهترین خدمات را با ارزانترین نرخ کرایه به شما عزیزان ارائه می نماید .

شرکت حمل و نقل آنی بار یکی از بزرگترین شرکت های باربری و حمل و نقل بین شهری میباشد که بصورت همه روزه برای ارسال بار و کالاهای شما به نقاط مختلف کشور انواع خودروهای باربری را در اختیار شما قرار میدهد .

از ویژگی های آنی بار می توان به امکان ارائه خدمات باربری بصورت سراسری اشاره کرد که بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید .

چه نوع محموله و کالایی قابل ارسال هستند ؟

 

برای ارسال بار و کالاهای مختلف ، محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد و تنها محدودیت امکان بارگیری و حمل آن توسط خودروهای باربری می باشد . در بسیاری از موارد ، محموله ها به دلیل نوع ساختار انها قابل مهار روی کامیون ها نیستند . از همین جهت برای انتقال آنها باید پایه هایی طراحی شود که محموله به درستی روی خودروی باربری قرار گیرد .

در برخی موارد نیز محدودیت هایی برای انتقال برخی از انواع کالا و محموله ها وجود دارند . به عنوان مثال ، برای انتقال برخی از کالاها نیاز به دریافت مجوز هایی از مراجع مربوطه میباشیم . برخی اقلام و کالاها نیز بصورت کلی جابجایی آنها  ممنوع می باشد . از همین جهت ، برای ارسال محموله های خود به شهر های دیگر ، حتما با کارشناسان آنی بار بصورت رایگان مشاوره نمایید.

 

 

بصورت کلی ، انواع کالاهای تجاری و صنعتی ، محموله های مواد خوراکی ، اقلامی نظیر تجهیزات و دستگاه های کارخانجات ، کانکس ، ماشین الات راه سازی و کشاورزی ، محصولات دامی و کشاورزی و میوه بصورت همه روزه از تمام نقاط کشور توسط تیم آنی بار بارگیری و در اسرع وقت به محل مورد نظر شما ارسال میشوند .

 

 

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به شیراز ، مجموعه آنی بار همه روزه انواع محموله های تجاری و صنعتی را با کمترین هزینه با انواع خودروهای باربری منتقل خواهد نمود حتی محموله های با ابعاد و تناژ بسیار بالا .

 

بهترین بیمه نامه برای انتقال بار به سایر شهر ها

 

 

برای حمل و نقل محموله های مختلف به شهر های دیگر ، استفاده از بیمه نامه برای حمل و نقل بسیار ضروری است .  بیمه نامه ضمانتی برای حفظ سلامت محموله و سرمایه صاحبین بار است اما بسیاری از شرکت های حمل و نقل برای کاهش هزینه های باربری از بیمه نامه هایی با پوشش های بسیار نازل استفاده خواهند کرد .

 

 

بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار ، بیمه ایران است که بالاترین میزان پوشش خسارت را در بین بیمه های کشور دارد . برای حمل بار بین شهری ، آنی بار بصورت کامل محموله شما را بر اساس میزان ارزش آن که توسط شما اعلام میشود تحت پوشش قرار میدهد .

 

خساراتی که در اثر هرگونه حادثه مانند آتش سوزی ، سرقت ، تصادف خودروی حامل و . . . بوجود آیند ، بصورت کامل تحت پوشش بیمه قرار میگیرند .

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به اصفهان ، اگر ارزش محموله شما ۷۰ میلیون تومان است ، به همین میزان پوشش بیمه نیز نیاز دارید که مجموعه آنی بار با ارائه ۱۰۰ میلیون بیمه بصورت رایگان ، این هزینه را نیز تا حد بالایی کاهش داده است .

 

 

انواع خودروهای باربری برای ارسال بار به شهرستان ها

 

 

مجموعه آنی بار متشکل از یک ناوگان گسترده باربری میباشد که انواع خودروهای باربری در کلاس های مختلف را شامل میشود . همین موضوع سبب شده است که امکان انتقال انواع بار و کالا از نقاط مختلف کشور در اسرع وقت فراهم شود و شما با کمترین هزینه و زمان بتوانید محموله های خود را به نقاط مورد نظر ارسال نمایید .

 

 

آنی بار انواع کامیون و تریلی را در اختیار شما قرار میدهد :

 

 

  • کامیون ( تک ، جفت و ۹۱۱ )
  • تریلی ( کفی ، بغلدار ، چادری ، کمپرسی ، کمرشکن )
  • کامیونت و خاور ( مسقف ، روباز )
  • نیسان وانت

 

 

کامیون ها خودروهای باربری هستند که حجم زیادی از انواع بار و کالا تا تناژ نهایتا ۱۵ تن را به راحتی جابجا می نمایند . این خودروهای باربری به دلیل ابعاد مناسبی که دارند ، حجم زیادی از کالاهای ارسالی به شهرستان های مختلف با استفاده از این خودروهای باربری انجام میشود.

 

 

اما برای باربری به شهرستان در صورتیکه حجم محموبه زیاد باشد یا وزن آن ۲۳-۲۴ تن باشد ، استفاده از تریلی ها بهترین گزینه خواهد بود که توسط آنی بار در اختیار شما قرار میگیرد .

 

 

علاوه بر این ، برای حمل و نقل محموله های سبک تر  ، کامیونت ها ( تا ۴ تن ) و نیسان وانت (۲ تن ) نیز برای حمل و نقل بارهای شما آماده ارائه خدمات میباشند.

 

 

مجموعه آنی بار انواع خودروهای باربری را متناسب با نیاز شما در اختیارتان قرار میدهد تا در کمترین زمان و بدون نیاز به سایر مجموعه ها امکان حمل و نقل بار برای شما فراهم شود.

 

 

باربری تهران به اهواز ، همه روزه با انواع خودروهای باربری توسط انی بار ارائه میشود و انواع کالا و محموله های مختلف با کمترین هزینه بصورت تخصصی منتقل خواهند شد . فقط کافیست با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید .

 

ارسال خودرو بصورت بین شهری با کمترین هزینه

 

یکی از ویژگی های مجموعه آنی بار ، امکان ارسال انواع خودروهای سواری از تهران به سایر نقاط کشور است . حمل و نقل خودروهای سواری معمولا با استفاده از کامیونت های خودروبر و یا تریلی های خودروبر انجام میشود که در اسرع وقت می توانید با کمترین هزینه این خدمات را نیز در اختیار داشته باشید .

 

 

حمل و نقل انواع خودروهای ایرانی  ، خارجی ، خودروهای لوکس و . . . . بصورت همه روزه با کمترین هزینه انجام میشود و برای ایمنی حمل و نقل نیز بهترین بیمه نامه ضمانت حمل محموله های شما خواهد بود .

 

 

حمل اثاثیه و لوازم خانه بصورت بین شهری

 

برای حمل و نقل کالاها و لوازم منزل و اثاثیه ، آنی بار بصورت تخصصی بهترین خدمات را با مناسبترین قیمت به شما عزیزان ارائه مینماید . حمل و نقل اثاث باید بصورت تخصصی توسط تیم کارگران متخصص و حرفه ای انجام گیرد که با حمل صحیح و چیدمان درست لوازم داخل کامیونت ، از بروز خسارات جلوگیری کنند .

 

 

علاوه بر این ، کامیونت های مخصوص برای ارسال اثاثیه به شهرستان ها بصورت کامل باید دارای تعداد زیادی از انواع پتو و تجهیزات بسته بندی باشند که برای ایمنی بیشتر اثاثیه واجب هستند .

 

 

آنی بار برای انتقال اثاثیه شما بصورت بین شهری به سایر نقاط کشور ، همه روزه خدمات حرفه ای و ارزان قیمت را با کامیونت های سایز بزرگ در اختیارتان قرار میدهد  . تیم حرفه ای کارگران نیز در اسرع وقت اثاثیه شما را بارگیری خواهند نمود .

 

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به اردبیل ، مجموعه آنی بار همه روزه بالغ بر ۲۰ دستگاه کامیونت مخصوص اثاث کشی از مبداء تهران در اختیار شما عزیزان قرار میدهد .

 

 

مشاوره رایگان و استعلام هزینه

 

مجموعه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین تیم مشاوره و کارشناسی را برای ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان گرد آوری نموده است که می توانید با تماس با شماره پنج رقمی مجموعه ( ۵۷۶۶۹-۰۲۱) با ایشان بصورت رایگان مشاوره نمایید .

 

مشاوران و کارشناسان ما با بررسی محموله شما و شرایط آن ، بهترین و مناسب ترین خودروی باربری را با ارزانترین نرخ کرایه به شما عزیزان پیشنهاد خواهند داد . برای ثبت درخواست حمل بار بین شهری و یا کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر می توانید به وبسایت مجموعه آنی بار مراجعه نمایید .

 

https://anibar.net

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.