چرا باید فالوور اینستاگرام خود را از ایرانی گرام بخریم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 60729
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ |

چرا باید فالوور اینستاگرام خود را از ایرانی گرام بخریم؟

توجه داشته باشید هیچ نوع فالوور خریدنی که چه از ایرانی گرام خریداری کنید چه از هر وبسایت دیگری در هر کجای دنیا ،نباید توقع بازخورد داشته باشید.
چرا باید فالوور اینستاگرام خود را از ایرانی گرام بخریم؟

با توضیحات خرید فالوور اینستاگرام در ایرانی گرام در خدمتتون هستیم.

توجه داشته باشید هیچ نوع فالوور خریدنی که چه از ایرانی گرام خریداری کنید چه از هر وبسایت دیگری در هر کجای دنیا ،نباید توقع بازخورد داشته باشید.

فالووری که خریداری میکنید فقط روی عدد پیجتان تاثیر خواهد داشت و عدد تعداد فالوورتان را بالا میبرد، اگر به دنبال فالووری هستین که بازخورد شمارا بالا ببرد باید فقط از طریق روش تبلیغاتی اقدام به جذب فالوور کنید که قیمت ها و هزینه هایی که شما باید برای جذب فالوور از طریق روش تبلیغاتی بکنید قابل غیاث با خرید فالوور نیست.

خرید لایک اینستاگرام

برای مثال : آیتم هایی که ما در داخل سایت داریم قیمت هایشان خیلی ناچیز هست در قبال اینکه شما بخواهید انقدر هزینه کنید برای جذب فالوور از طریق روش تبلیغاتی .برای مثال :  بسته به موضوع پیج شما که چه موضوعی داشته باشد پیج شما ، چیزی حدود ۵ الی ۱۵ میلیون تومان در حال حاضر باید هزینه کنید برای جذب هر هزار فالوور یا به اصطلاح خودمان هر یک کا فالوور که هزینه هایش قابل مقایسه با خرید فالوور نیست.

هدفتان چیست از خرید فالوور ؟

عزیزانی که فالوور میخرند معمولا پیج هایی هستند که یک سری هدف هایی دارند.یا پیج های تبلیغاتی هستند که تازه شروع به کار کرده اند یا پیج هایی که فروشگاهی هستند و خدماتی را ارائه خواهند داد یا کالایی را به فروش میرسانند یا کسانی که در پی معروف کردن پیج خود هستند. فالوور را برای این میخرند که در ادامه راه پیجشان در رقابت با رقبا بالاتر باشد و عدد پیج در اینستاگرام جلوه گر این هست که آن پیج چقدر محبوب و قابل اعتماد است ، مثلا اگر شما یک پیج فروشگاهیی باشید که ۵۰۰کا فالوور دارد شاید خیلی کسی مایل نباشد که پیج شمارا فالو کند این در صورتی است که اگر پیج شما با همان محتوا ۱۵ هزار کا فالوور داشته باشد افراد بیشتری پیج شمارا فالو میکنند و این خاصیت فالوور است .

افزایش فالوور اینستاگرام

فالوور هایی که ما در ایرانی گرام ارائه میدهیم ، فالوور های واقعی هستند ، واقعی از نظر اینستاگرام چرا که پیج هایی که شمارا از طریق ایرانی گرام فالو میکنند ، پیج هایی هستند که توسط انسان ساخته شده اند با شماره تلفن و ایمیل تایید شده اند و ارسالشان توسط پیج شما هیچ مشکلی را ایجاد نمیکند ، عدد پیج شما به صورت کاملا امن بالا میرود.

علت اینکه میگوییم هیچ مشکلی برای پیج شما ایجاد نمیکند چیست؟

**در مرحله اول شما اگر فالوور فیک به پیج خود اضافه کنید ، فالوور فیک به این معنی که پیج ها توسط نرم افزار یا ربات ساخته شده باشند در صورتی که به پیج شما اضافه شود و تایید هم نشده باشند ، اینستاگرام با الگوریتم های جدیدی که دارد متوجه خواهد شد و بعد از گذشت چند روز ۹۰ درصد فالوورهای شما ناپدید خواهند شد و اگر ۱۰ کا فالوور خریداری کنید بعد از گذشت چند روز شاهد این خواهید بود که ۱ کا فالوور باقی مانده است یا ۵۰۰ فالوور مانده است یعنی درواقع هزینه ایی که کرده اید به طور کل از بین رفته است.

**در مرحله دوم اینستاگرام که متوجه شود پیج شمارا شامل جریمه هایی میکند از جمله اینکه پیج شما دچار بلاکی میشود یا دچار شد و بند میشود یا اینکه پیج شمارا بخاطر تحدی از قوانین اینستاگرام دیسیبل میکند.

ما این اطمینان را میدهیم که فالوورهایی که ما ارسال میکنیم به هیچ عنوان مشکلی در پیج شما ایجاد نخواهند کرد .

خرید فالوور اینستاگرام

توجه داشته باشید که از فالووری که خریداری میکنید هدفتان چیست ؟. یعنی اینکه توقع بازخورد نباید داشته باشید از فالووری که از هروبسایتی به صورت خریدنی دریافت میکنید.البته ما در گذشته و البته هنوز هم هست جذب فالوور از طریق ربات ها هم داشتیم.

یعنی در واقع ربات هایی داشتیم و البته هنوز هم دارند که شما یوزرنیم و پسوورد خود را وارد میکردید و آن ربات ها به جای شما فعالیت میکردند ، هدف دهی میکردیم از لحاظ جغرافیایی از لحاظ هشتگ زن و مرد بودن مخاطب ،این ربات ها به جای شما دیگران را لایک میکردند فالو میکردند کامنت میگذاشتند دایرکت میکردند و باعث جلب توجه کاربران دیگر به سمت پیج میشدند که از این طریق فالوور جذب میشد.اما این راهم پیشنهاد نمیکنیم و علت هم دارد .

همانطور که گفتم اینستاگرام تغییراتی را ایجاد کرد که این تغییرات باعث شد که بعد از گذشت یک هفته الی ده روز متوجه میشود که شما روی اکانت ربات فعال کرده اید و این هم جز قوانینی است که تحدی از آن باعث دیسیبل شدن پیج شما میشود و شک نکنید که با استفاده از ربات پیج شما دچار مشکل خواهد شد .

در نتیجه پیشنهاد ما این است که اگر میخواهید پیج شما بالا بیایید دو معقوله را در پیش ببرید:

** از فالوورهایی که ما ارائه میدهیم خریداری کنید که پیج شما بالا برود و در کنارش تبلیغات انجام دهید و تولید محتوا و… که مخاطب هنگامی که وارد پیج شما میشود جذب مطالب شما شود چون صرفا از خرید فالوور یا حتی تبلیغات هم شما نتیجه نخواهید گرفت و هر کدام ازاین توضیحات مثل خرید فالوور ، خوده خرید فالوور شاید یکی از زنجییره های ده تایی است که شما اگر همه اینها را کنار همدیگر بگذارید در نهایت میتوانید به نتیجه برسید یعنی با صرف خریداری فالوور برای یک پیج شما به نتیجه نمیرسید و مستقیما هم از فالوور ها نباید توقع لایک و کامنت و ویو داشته باشید ، فالوورهای ما هیچکدام که شما خریداری میکنید منجر به لایک کردن منجر به ویو ودیو منجر به کامنت گذاشتن نخواهد شد یعنی درواقع بازخورد پیج شما اضافه نخواهد کرد ، صرفا عدد را بالا میبرند که دید مخاطب بهتر شود شما اگر که نیاز به لایک ویو کامنت داشته باشید ما در سایت خدماتش را داریم و از ما میتوانید تهیه کنید .

اگر دوست دارید در مورد خرید لایک اینستاگرام بیشتر بدانید به این لینک مراجعه کنید:
https://iranigram.com/iranian_instagram_like

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.