معرفی ۱۲ بهترین معلم خصوصی عربی تهران و کل ایران (آنلاین و حضوری) - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 59252
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ |

معرفی ۱۲ بهترین معلم خصوصی عربی تهران و کل ایران (آنلاین و حضوری)

در این مقاله در رابطه با نحوه مشاهده شماره تماس برترین اساتید عربی و شماره تلفن مستقیم 12 بهترین معلم خصوصی عربی تهران و کل ایران (آنلاین و حضوری) توضیح داده شده است.
معرفی ۱۲ بهترین معلم خصوصی عربی تهران و کل ایران (آنلاین و حضوری)

در این مقاله در رابطه با نحوه مشاهده شماره تماس برترین اساتید عربی و شماره تلفن مستقیم ۱۲ بهترین معلم خصوصی عربی تهران و کل ایران (آنلاین و حضوری) توضیح داده شده است. اگر می خواهید در امتحان عربی نمره بالایی بگیرید و یا در کنکور برای درس عربی درصد بالایی کسب کنید ادامه این مقاله را بخوانید.

ویژگی های بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی عربی تهران و کل ایران

همانطور که در سایت ایران مدرس www.IranModares.com توضیح داده شده است، از جمله معروفترین اساتید عربی ایران می توان به ایادفیلی، امیرهورفر، عمار تاجبخش، پیمان بوذری، سهیلا خاکباز و …. اشاره کرد. بهترین معلم های عربی معمولا عاشق درس عربی و تدریس این درس هستند. این اساتید از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند و خودشان در درس و تحصیل موفق بوده اند. اساتید خوب عربی کنکور معمولا خودشان در کنکور عربی را بسیار خوب زده اند و شاگردهای موفقی هم در این زمینه داشته اند. اساتید برتر عربی مانند بشیر حسین زاده، مصطفی خاکبازان، حجت نیک سیرت، استاد عربی واعظی و ….. به صورت کامل بر این درس مسلط هستند و به صورت مداوم در حال یادگیری و مطالعه می باشند. البته داشتن کلاس عربی با اساتید مطرح و برند مانند میثم فلاح، مجید همایی، خطیبی، رحمانی عرب و … هزینه بالایی دارد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس هم می توانید معلم های بسیار خوبی را برای درس عربی مشاهده کنید و یک استاد عالی برای خودتان انتخاب نمائید. بسیاری از مدرسین برتر عربی استخدام رسمی آموزش و پرورش www.medu.ir هم هستند داشتن معلم عربی انلاین یا حضوری برای یادگیری سریع مکالمه عربی یا موفقیت در عربی کنکور بسیار موثر است. لازم نیست حتما با معلم عربی معروف یا بهترین معلم عربی کنکور نظام جدید کلاس داشته باشید. البته باید معیارهایی را به صورت زیر در نظر بگیرید. با استادی کلاس داشته باشید که ویژگی های زیر را دارد:

الف- از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده باشد.

ب- مدرک ارشد یا دکتری داشته باشد. البته اساتید خوب با مدرک لیسانس هم داریم.

ج- برای کلاس عربی کنکور با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان درصد بالا کسب کرده باشند.

د- شاگردهای قبلی موفقی داشته باشد.

ه- دارای سابقه کاری بالا باشد و با تجربه باشد.

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1642936731.jpg

ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین عربی کنکور

واضح است که برای خوب نتیجه گرفتن در کنکور و عربی کنکور باید با یک استاد و معلم خوب کلاس داشته باشید. اگر خودتان در درس عربی اشکالی ندارید می توانید به صورت مسقل هم درس بخوانید. اما اگر می خواهید با در کنار داشتن یک استاد و معلم خوب عربی در این درس پیشرفت کنید و درصد های بالا و حتی ۹۰ و ۱۰۰ درصد بزنید، در چنین شرایطی باید در انتخاب استاد و معلم خودتان دقت نمائید. استادی می تواند به شما در رسیدن به درصدهای بالای عربی کنکور کمک کند که خود ایشان در کنکور عربی را خوب زده باشند. بنابراین می توانید کارنامه خود استاد را بخواهید. یا ممکن است معلم عربی شاگردهای موفقی داشته است. می توانید از ایشان کارنامه شاگردهای قبلی را بخواهید. در هر صورت، برای موفقیت در کنکور که سرنوشت ساز است بهتر است در انتخاب استاد دقت نمائید. اگر می خواهید در عربی کنکور بالای ۹۰ درصد بزنید، استادی که خود ایشان ۵۰ درصد عربی را زده اند به احتمال زیاد نمی تواند کمک خاصی به شما بکند. پس این موارد را در نظر داشته باشید. نکته دیگر اینکه سعی کنید با معلمی کلاس داشته باشید که در مقطع دانشگاه رشته تحصیلی ایشان عربی و یا رشته های نزدیک به آن بوده است. سابقه کاری بالا، نظرات شاگردهای قبلی، شاگردهای قبلی موفق، فارغ التحصیل شدن از دانشگاه معتبر و … هم می تواند معیارهایی باشد که به شما در انتخاب معلم خوب عربی کنکور کمک کند. برای دانلود رایگان کتاب عربی هفتم به آدرس http://chap.sch.ir/books/9646 مراجعه کنید. کلیک کنید: مطالعه بیشتر در رابطه با زبان عربی در ویکی پدیا

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1642936740.jpg

۱۲ بهترین معلم خصوصی عربی تهران و کل ایران (آنلاین و حضوری)

در این بخش ۱۲ بهترین معلم خصوصی عربی تهران و کل ایران (آنلاین و حضوری) معرفی می گردند. برای مشاهده رزومه کامل و سوابق تدریس و شماره تماس مستقیم این اساتید خوب عربی به سایت معلم خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php مراجعه نمائید. در سایت ایران مدرس شماره تماس مستقیم اساتید، قیمت درخواستی مدرسین عربی هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم و عربی کنکور، فیلم نمونه تدریس، دانشگاه محل تحصیلی اساتید، نظرات شاگردهای قبلی مدرسین عربی و اطلاعات بسیار کاملی برای انتخاب آنلاین استاد عربی ارائه شده است.

۱- استاد خوب عربی کنکور خانم مهتاب مَشاك: کارشناس ارشد زبان و ادبیات عرب – کسب رتبه ی اول استعدادهاى درخشان دانشگاه خوارزمى (دولتى) دارای سابقه ی تدریس در آموزشگاه های معتبر ( کرج و تهران ) _قواعد (صرف و نحو) دبيرستان + کنکور . (تدريس در منزل و آموزشگاه)

۲- معلم خوب عربی کنکور خانم راشین مبشری: كارشناسى ارشد زبان و ادبيات عرب – دکترای زبان و ادبیات فارسى  (فارغ التحصیل نمونه از دانشگاه سراسری مازندران) (زبان و ادبیات فارسی و عربی تضمینی)  [۱۰۰ درصد بهترین کیفیت تدریس را برای موفقیت شما تضمین می کنم] – دکتری زبان و ادبیات فارسی با درجه ی عالی – عضو برگزیده نهاد دانش بنیان حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور(معاونت علمی-فناوری نهاد ریاست جمهوری)

۳- سید مجتبی فخراحمد: تدریس فشرده و تفصیلی ویژه داوطلبانی که هنوز عربی را شروع نکرده اند. تدریس فشرده و بخشی ویژه داوطلبانی که تمایل و فرصت آموختن کلیه مطالب را ندارند و هدفشان پاسخگویی تنها به تعدادی از (و نه همه) سوالات عربی کنکور می باشد. تدریس توسط درصد “نود و شش” کنکور سراسری

۴- یکی از بهترین مدرسین عربی کنکور خانم مهناز ابتی: تدریس زبان عربی توسط کارشناس ارشد زبان و ادبیات عرب – تدریس زبان عربی با متد پیشرفته درتمام مقاطع تحصیلی ( کنکوری _ خصوصی _تقویتی ) به صورت حضوری و آنلاین با استفاده از فایلهای صوتی ( ۱۰۰٪ تضمینی)

۵- استاد برتر عربی محمد زمانفر: تدریس تهران: در روزهای چهارشنبه – پنجشنبه – جمعه – تدریس به یکی از دو روش: ۱. گروهی (۲ تا ۵نفره) ۲. انفرادی در منزل فراگیر – ۲۸ سال سابقه تدریس عربی به صورت آزاد، راهنمایی و دبیرستان (کلاسی و خصوصی)

۶- محمد مهدی حقی: عربی کنکور در ۱۰ الی ۱۵ جلسه – توسط رتبه برتر کنکور سراسری ریاضی سال ۹۲ – درصد عربی در کنکور: ۹۰% تدریس در مقاطع متوسطه اول و دوم و کنکور – به صورت امتحان نهایی و کنکوری – کاملا علمی و متناسب با سطح دانش آموز

برای مشاهده تعدادی دیگر از بهترین مدرسین عربی کنکور و متوسطه در تهران، تبریز، مشهد، کرج و کل ایران بر روی این لینک کلیک نمائید.

۷- معلم خوب عربی به صورت کنکوری  آقای طاهر آگاه اجیرلو: تدریس عربی توسط دبیر آموزش پرورش به صورت خصوصی در خانه یا آموزشگاه همراه با حل تست های کنکوری، ارائه نکات ظریف کنکوری برای ترجمه و قواعد ( اعراب اصلی، محلی، فرعی، موصولات، فعل معتل و صحیح، معلوم و مجهول، معرفه و نکره،مفعول فیه، مفعول مطلق، مفعول له، حال، مستثنی، تمیز، اعداد، و….) توسط دبیر رسمی آموزش پرورش با ۳ سال سابقه تدریس در مدارس دولتی و غیردولتی

۸- علی کاظم زاده: عربی را از پایه تا کنکور خوب بیاموزید. تدریس خصوصی عربی هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی رشته های تجربی ریاضی و انسانی – تدریس خصوصی عربی عمومی و تخصصی دبیرستان و کنکور با روش جدید آموزشی – بیان ساده ارائه پرسش های چهارگزینه ای طبقه بندی شده

۹- یکی از بهترین اساتید عربی کنکور مهدی یوسفی: **مدرس عربی** (۱۱ سال) در مدارس برتر تهران ***<<مولف کتاب های عربی متوسطه>>*** 1- عربی سیمی (مهر فائق) ۲- عربی هشتم فسفری(تیزهوشان) ۳- عربی نهم فسفری (تیزهوشان) مدرس، مولف و مترجم کتب عربی

۱۰- معلم برتر عربی خانم منا زینلی طهرانی: تدریس عربی کنکور (کارشناسی،کارشناسی ارشد) توسط مدرس خانم با بیش از ۱۷ سال سابقه تدریس درخشان – رشته تحصیلی: حقوق، زبان و ادبیات فارسی – سخنران و مدرس سمینارهای “عربی با طعم جدید” (ویژه دانش آموزان کنکوری) سوابق تدریس: مدرس آموزش و پرورش مناطق ۱و ۲ و ۵ مدرس برتر گروه آموزشی جوکار (گاج) در سال ۱۳۸۶

۱۱- معلم خوب عربی امیرحسین حقیقی: رتبه دو رقمی کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، مولف اپلیکیشن کنکوری ها، مبتکر شیوه های نوین تست زنی وتقویت حافظه، مشاوره رتبه های برتر کنکور از ۹۳ تا ۹۸، پاسخگوی سوالات کنکور در سایت قلم چی

۱۲- استاد با تجربه خانم فاطمه توانا: رشته تحصیلی: زبان و ادبیات عربی – مدرک تحصیلی: دکتری – دانشگاه محل تحصیل: تربیت مدرس تهران، تدریس تخصصی زبان عربی از پایه تا پیشرفته، تدریس عربی متوسطه اول، تدریس عربی متوسطه دوم، تدریس دروس عربی، با سابقه تدریس در آموزشگاهها، مدارس و دانشگاه های دولتی کشور

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1642936749.jpg

قیمت کلاس های عربی و نحوه هماهنگ کردن کلاس با نرخ ارزان

در این بخش ۳ راهکار برای هماهنگ کردن کلاس های عربی با نرخ مناسب با اساتید برتر ارائه شده است.

۱- اگر رزومه و سابقه کاری یک مدرس مورد توجه شما قرار گرفت ولی هزینه تدریس عربی را کمی بالا گفته بود می توانید تماس بگیرید و تخفیف بخواهید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که با یکی از همکلاسی های خودتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و هزینه کلاس را بین خودتان تقسیم نمائید.

۲- اگر کلاسهای خصوصی عربی را زودتر برگزار کنید و به ایام امتحانات موکول ننمائید، می توانید کلاسها را ارزان تر هماهنگ نمائید. زودتر هماهنگ کردن کلاس های خصوصی علاوه بر اینکه به لحاظ هزینه به نفع شما است باعث می شود از نتیجه گرفتن خودتان هم مطمئن تر شوید. اساتید در اوایل ترم به نسبت ایام امتحانات هزینه های پایینتری را برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.

۳- یک راهکار برای کم کردن هزینه کلاسهای تدریس عربی: با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریبا مثل هم است، کلاسهای دو نفره برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما ها کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس عربی مبلغ بیشتری دریافت می کند.

راهکارهایی برای کسب نمره خوب در درس عربی

– حضور در کلاسهای عربی مدرسه و در صورت لزوم جلسات تدریس خصوصی عربی: برای آموزش صحیح درس عربی در کلاسهای مدرسه و در صورت لزوم جلسات آموزش خصوصی عربی شرکت نمائید.

– مرور و مطالعه لغات جدید هر درس: لغات جدید را به خاطر بسپارید و با یادگیری آنها در داخل متن و مرورهای منظم، حضور ذهن خود راحفظ کنید.

– آموزش صحیح قواعد هر درس از طریق حل مثالهای متعدد: ابتدا توضیحات مربوط به قواعد هر درس عربی را بخوانید و در کلاس گوش دهید. سپس با حل مثال سعی کنید تسلط خود را افزایش دهید.

– یادگیری لغات جدید عربی در متن درس: برای آموزش لغات جدید عربی، راهکار بهتر به نسبت حفظ کردن معنی آنها، یادگیری لغات در متن درس است.

– بررسی مثالهای داخل کتاب و فهم کامل آنها: برای آموزش قواعد عربی و یادگیری لغات و در کل برای تسلط بر هر درس، مثالهای داخل کتاب درسی عربی را بررسی نمائید.

نحوه تست زنی درست برای موفقیت در عربی کنکور

بعد از اینکه مبحث را کاملا یاد گرفتید و تمرین ها را خوب انجام دادید و احساس کردید که تسلط کافی را پیدا کرده اید، به سراغ تست زدن آن مبحث بروید. توجه داشته باشید، هرگز قبل از اینکه قواعد را خوب یاد نگرفته اید به سراغ تست نروید چون فایده ای نیز ندارد. بخصوص درس عربی. چون قادر به پاسخگویی درست سوال ها نخواهید بود در نتیجه خسته می شوید و آن را به حال خود رها می کنید. و همین باعث می شود که به سراغ عربی نروید و فکرکنید که مشکل است. پس این اشتباه را انجام ندهید و همیشه به یاد داشته باشید که “خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار، کج” پس از همان ابتدا درست و اصولی کار کنید تا نتیجه درستی نیز بگیرید. ممکن است در ابتدا نتوانید از عهده تست ها برآیید ولی این موضوع باعث دلسردی شما نشود بلکه باید یک بار دیگر مبحث را بخوانید.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله تعدادی از بهترین معلم های خصوصی عربی خانم و آقا معرفی شد و نکات تکمیلی هم ارائه شد. برای موفقیت در درس عربی در کنار داشتن یک معلم خوب بسیار مفید است.

منبع: ایران مدرس www.IranModares.com سایت تخصصی تدریس خصوصی عربی و سایر دروس

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.