بهترین دکتر ایمپلنت دندان کیست؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 58993
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ |

بهترین دکتر ایمپلنت دندان کیست؟

دندان‌ها نقش مهمی در سلامت عمومی، تلفظ و ادای صحیح کلمات، زیبایی چهره و تقویت اعتماد به نفس دارند.
بهترین دکتر ایمپلنت دندان کیست؟

 

دندان‌ها نقش مهمی در سلامت عمومی، تلفظ و ادای صحیح کلمات، زیبایی چهره و تقویت اعتماد به نفس دارند. بی‌توجهی به سلامت دندان‌ها و برخورداری از دندا‌ن‌های نامرتب، پوسیده و خراب علاوه بر ایجاد مشکل در هنگام جویدن غذا، بر زیبایی چهره شما نیز تأثیرگذار است. دکتر ایمپلنت دندان به شما کمک می‌کند تا هر زمان در رابطه با پروتز دندانی، فکی و زیبایی با مشکل مواجه شدید با کاشت دندان در استخوان فک، بدون بروز هیچگونه عوارضی، زیبایی و سلامت شما را تضمین کند. حساسیت این کار و لزوم تبحر بالا به علاوه استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت شما را وا می‌دارد تا برای جلوگیری از آسیب جدی و جبران ناپذیر به دندان‌ها و لثه‌ها از مراجعه به دکتر ایمپلنت دندان که تخصص و دقت کافی ندارد، خودداری کنید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1642328338.png

ایمپلنت‌‎ها چه هستند و چه کاربردی دارند؟

ایمپلنت‌های دندانی شامل ریشه‌های دندان مصنوعی هستند که توسط دکتر ایمپلنت تهران، داخل استخوان فک قرار می‌گیرند و پایه و ساختاری قوی و دائمی برای دندان از دست رفته تشکیل می‌دهند. این درمان با سایر گزینه‌های جایگزین مانند دندان‌های مصنوعی، روکش‌‎ها، بریج دندانی و پلاک‌های متحرک متفاوت است زیرا به صورت مستقیم در استخوان فک محکم می‌شود؛ بنابراین مانند دندان‌های طبیعی به نظر رسیده، همانند آن‌ها عمل می‌کنند و بر خلاف دندان مصنوعی که در دراز مدت باعث تحلیل استخوان می‌شود، مانع تحلیل رفتن استخوان فک و عفونت لثه می‌شود.

استخوان‌هایی که در قسمت فک وجود دارند، باید از دندان‌ها پشتیبانی کنند. در صورتی که دندانی در جای درست خود و در استخوان‌ها قرار نداشته باشد، منجر به تحلیل و کوچک شدن استخوان شده و به مرور صورت به شکل فشرده و ارتفاع آن کاهش می‌یابد. کاشت ایمپلنت به پشتیبانی و حفظ استخوان‌های فک، کمک کرده و حتی در صورت تمایل به استفاده از دندان مصنوعی نیز باعث ثبات آن می‌شود. اما برای دستیابی به کاشت موفق که بتواند دوام، کیفیت و ظاهر زیبا و طبیعی دندان را به شما هدیه کند، به دکتر ایمپلنت دندان که تجربه زیادی داشته و این نوع درمان را گرایش تخصصی خود می‌داند، نیاز دارید.

جنبه‌های زیبایی و درمانی با کمک کلینیک کاشت ایمپلنت

جدا از جنبه عملکردی جایگزینی دندان از دست رفته، ایمپلنت‌های دندانی، می‌توانند سبک زندگی روزمره شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند و تأثیر روانی بالایی دارند. به باور عده‌ای، عدم برخورداری از دندان‌های سالم و مرتب، مانع قابل توجهی برای موفقیت فردی و اجتماعی است. مطالعاتی که به بررسی تأثیر زیبایی شناسی دندان پرداخته‌اند، ابعاد تأثیر اجتماعی، نگرش زیبایی شناختی و اعتماد به نفس را بررسی کردند و بر اساس پاسخ‌ها به اثرگذاری هر سه مورد اذعان کردند که همین امر لزوم دقت نظر در انتخاب دکتر ایمپلنت دندان را نشان می‌هد تا از موهبت لبخند زیبا و بیان شیوا به هنگام صحبت و یا سخنرانی برخوردار شوید. وقتی شما احساس خوبی از لبخند خود داشته باشید، با لبخند بیشتر، مزایای سلامتی بیشتری دریافت خواهید کرد مانند:

  • بهبود خلق و خوی خود
  • کاهش سطوح استرس
  • کاهش فشار خون در نتیجه ترشح دوپامین و سروتونین

چگونه بهترین دکتر ایمپلنت دندان را بشناسیم؟

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1642328362.png

ایمپلنت‌هایی که توسط متخصصین کاربلد و حرفه‌ای کاشته می‌شوند، بازه زمانی طولانی مدت و چیزی حدود ۲۰ سال عمر دارند، به شرطی که مراقبت لازم از آن‌ها انجام شود و توصیه‌های متخصص نادیده گرفته نشود. متاسفانه برخی مواقع بیماران برای صرفه‌جویی در هزینه و یا بی‌اطلاعی نسبت به حساسیت این شاخه از دندانپزشکی از مراجعه به دکتر ایمپلنت دندان خودداری کرده و به دندانپزشکی مراجعه می‌کنند که از تخصص لازم بی‌بهره بوده و از متریال نامرغوب و بی‌کیفیت استفاده می‌کنند. در نتیجه علاوه بر ایجاد مشکلاتی در سلامت دهان و دندان، برای رفع آسیب‌ها و مشکلات، متحمل هزینه‌های اضافی می‌شوند.

یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‎کند تا بهترین دکتر ایمپلنت دندان را شناسایی کرده و با اطمینان خاطر از تحصیلات، تجربه و سوابق به او مراجعه کنید، جستجو در فضای وب و پرس و جو از بیمارانی است که برای حل مشکلات کاشت و جراحی به متخصصین مراجعه کرده‎اند. در بسیاری مواقع، تجربه بیماران و اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌ها، بهترین تبلیغ و مطلوبترین روش برای دسترسی به یک متخصص همه فن حریف است.

تجربه خوب در مرکز تخصصی دکتر عباس گشاده رو

مرکز تخصصی ایمپلنت و زیبایی دکتر عباس گشاده رو، با مدیریت متخصص ایمپلنت تهران و جراحی لثه، کلیه درمان‌های تخصصی را توسط بهترین متخصصین دندانپزشکی، از ابتدا تا انتها در اختیار شما قرار می‌دهد. خدمات ارتودنسی شامل مرتب کردن و جابجایی دندان‌ها، دندانپژشکی ترمیمی و زیبایی شامل اصلاح و طراحی لبخند، جراحی تخصصی لثه شامل انواع جراحی لثه، جراحی پیشرفته ایمپلنت شامل درمان جایگزین برای بریج و پروتز و کاشت دندان که جایگزینی برای دندان از دست رفته است، همۀ آن چیزی است که متخصصین در این مرکز به شما ارائه می‌دهد.

اگر برای مشکلات دهان و دندان و یا جراحی لثه و کاشت دندان  به مشاوره و ویزیت تخصصی نیاز دارید، این مرکز با مشاوره آنلاین و ویزیت رایگان شما را راهنمایی می‌کند تا بهترین اقدام را برای مشکل خود انجام دهید. همچنین، بهره‌مندی از کادر درمانی متخصص و باتجربه، رعایت کامل اصول استرالیزاسیون وسایل دندانپزشکی، استفاده از مواد دندانپزشکی درجه یک و بهترین برندهای ایمپلنت روز دنیا، ارائه درمان‌های تخصصی دندانپزشکی با گارانتی، هزینه‌های منصفانه درمان و ایجاد شرایط پرداخت اقساطی به علاوه محیطی آرام و شیک و کادر درمان باحوصله و خوش برخورد، بهترین گزینه برای انتخاب یک دکتر ایمپلنت دندان است.

https://file.tesmino.ir/images/2022/01/image_1642328384.png

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت‌های دندانی، یکی از راه حل‌ها و روش درمانی برای بهبود مشکلات دهان و دندان و جایگزین دندان‌هایی است که شاید به سبب کهولت سن، ضربه، کشیدن دندان و غیره از دست رفته‌اند. اگرچه شما برای حل مشکل خود می‌توانید از روش‌های ارزان‌تر مانند پروتز و یا بریج دندانی نیز استفاده کنید اما تنها مزیت این روش‌ها، قیمت پایین‌تر است که طبیعی است هیچگاه نمی‌توانند به لحاظ تأثیرگذاری بر روی صورت و همچنین به لحاظ کارایی، مزایا و نتایج کاشت ایمپلنت را به همراه داشته باشند.

پس اگر به فکر حفظ ساختار بافت استخوان فک خود هستید و از سوی دیگر می‌خواهید شکل و ظاهر دندان‌هایتان مشابه دندان‌های طبیعی باشد و طرح لبخندتان زیبا باشد، مراجعه به مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر عباس گشاده رو و سپردن کار خود به فردی با سابقه، متخصص و کاربلد را از دست ندهید.

 

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.