کارخانه تولید رنگ و رزین مشهد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57584
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ |

کارخانه تولید رنگ و رزین مشهد

بهترین تولید کننده رنگ را می‌شناسید؟ با نگاهی به دور و اطراف خود می توانیم به این درک برسیم که رنگ و رزین دو محصول بسیار پرکاربرد هستند. این دو محصول در کنار هم نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف دارند.
کارخانه تولید رنگ و رزین مشهد

بهترین تولید کننده رنگ را می‌شناسید؟ با نگاهی به دور و اطراف خود می توانیم به این درک برسیم که رنگ و رزین دو محصول بسیار پرکاربرد هستند. این دو محصول در کنار هم نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف دارند. حتما شما هم تجربه رنگ کردن دیوارهای خانه و ساختمان خود را داشته اید و از اهمیت این محصول با خبر هستید. رنگ ها به صورت کلی در سه گروه رنگ های صنعتی، ساختمانی و ترافیکی تقسیم می شوند. کاملا بدیهی است که فرمولاسیون هر کدام از این رنگ ها با دیگری کاملا متفاوت است چرا که انتظارات ما از هر کدام متفاوت است.

کارخانه تولید رنگ و رزین مشهد

با نگاهی به مغازه ها می توانیم متوجه شویم که استفاده از رزین ها بسیار رایج شده است. امروزه مردم به ویژه خانم ها بسیار علاقه مند هستند که طلا و جواهرات ساخته شده از رزین ها را استفاده کنند. البته استفاده از رزین ها معطوف به جواهرات نشده و محصولات دیگری نیز از رزین تولید می شود.

روشان فام یکی از کارخانه‌های تولید کننده انواع رنگ و رزین در مشهد است. این برند در سال های فعالیت خود تلاش کرده است تا محصولات تولیدی خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه کند. البته محصولات روشان فام محدود به رزین و رنگ نمی شود و این برند محصولات دیگری از جمله تینر، چسب ها و بتونه ها و رزین نیز تولید می کند.

محصولات بهترین کارخانه تولید کننده رنگ 

برای مصارف مختلف از رنگ های مختلف استفاده می شود. بر اساس نوع استفاده ما از رنگ ها، آن ها را به دسته های مختلفی تقسیم کرده ایم. در ادامه این رنگ ها را بررسی خواهیم کرد.

در سایت ‌های فروش رنگ مجله رنگ وجود دارد که در آن می توانید انواع رنگ ها را با طیف های مختلف مشاهده کنید. این مجله رنگ به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید رنگ مورد نظر را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

رنگ  صنعتی

رنگ های صنعتی همانطور که از نامشان مشخص است، به رنگ هایی گفته می شود که در صنعت از آن ها استفاده می شود. معمولا از این رنگ ها برای بالا بردن طول عمر تجهیزات و ابزارآلات صنعتی استفاده می شود. هدف اصلی استفاده از این رنگ ها محافظت از ابزارآلات در صنایعی همچون ساخت و ساز، خودرو سازی و کشاورزی است و زیبا سازی در اولویت بعدی قرار دارد.

رنگ های ساختمانی

تولید کننده رنگ های ساختمانی طیف گسترده‌ای از انواع رنگ‌ها را تولید می‌کند. رنگ های ساختمانی در جهت رنگ آمیزی قسمت های مختلف در داخل و خارج ساختمان است. هدف اصلی استفاده از این رنگ ها زیبا سازی ساختمان است و محافظت در اولویت بعدی قرار دارد. این رنگ ها، خود نیز شامل انواع مختلفی است. رنگ های پلاستیک، رنگ روغن، رنگ اکلریک، رنگ مولتی کالر، رنگ نانو و پوشش های بلکا انواع مختلف رنگ های ساختمانی هستند.

رنگ های ترافیکی

از این رنگ ها برای خط کشی خیابان ها، بزرگراه ها و … استفاده می شود. رنگ های ترافیکی هستند که باعث می شوند اتومبیل ها بدون ایجاد تصادفات و به راحتی از کنار یکدیگر عبور کنند. رنگ های ترافیکی روشان فام دارای انواع مختلفی مانند سرد، گرم و چند جزئی است.

کارخانه تولید رزین

رزین فراورده نفتی است در نتیجه یک ماده شیمیایی محسوب می شود. از رزین ها برای ساخت و تولید جواهرات و دست سازه ها استفاده می شود. در حال حاضر محصولات تولید شده توسط رزین بسیار محبوب است و تولید این محصولات به یکی از روش های کسب درآمد تبدیل شده است.

کارخانه تولید رزین

 رزین ها شامل انواع مختلفی همچون رزین وینیل استر، رزین پلی استر، رزین اپوکسی، رزین فنولیک و … است. با توجه به اینکه رزین ها انواع مختلفی دارند و توسط شرکت ها و برند های مختلفی تولید می شود نمی توان لیست قیمت ثابتی را برای رزین ها ارائه داد.

جمع بندی

روشان فام تولید کننده رنگ، رزین و سایر محصولات است. شرکت روشان فام فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است. محصولات کارخانه با کیفیت هستند. کیفیت بالا موجب شده است که این محصولات توان رقابتی را نه تنها در داخل کشور بلکه د رخارج از مرزهای کشور را داشته و این محصول به کشورهای دیگر صادر شود.

حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام خرید، تنوع رنگ بندی محصولات کاملا شما را گیج و سردرگم کرده باشد. روشان فام این نیاز را شناخته و مجله ای ایجاد کرده است که در آن ها رنگ ها به ۹ دسته زرد، نارنجی، قرمز، بنفش ها و صورتی ها، آبی ها، سبزها، خاکستری ها، قهوه ای ها و سفید و خنثی تقسیم شده است. با کلیک روی هر کدام از آنها طیف های مختلف همان رنگ را با کدهای مشخص نشان می دهد. این مجله می تواند به شما در انتخاب رنگ مورد نظرتان کمک کند.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.