راهنمای ثبت نام کلاس آیلتس در آموزشگاه زبان حصاری - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57567
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ |

راهنمای ثبت نام کلاس آیلتس در آموزشگاه زبان حصاری

به سیستم آزمون زبان انگلیسی که مدرک آن در سطح بین‌المللی معتبر است، آیلتس (IELTS) می‌گویند. برای مهاجرت به خارج، کار در کشورهای دیگر و پذیرش در دانشگاه‌های خارجی می‌توان از مدرک آزمون آیلتس استفاده کرد. واژه IELTS برگرفته از عبارت International English Language Testing System و به معنی سیستم بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی است.
راهنمای ثبت نام کلاس آیلتس در آموزشگاه زبان حصاری

به سیستم آزمون زبان انگلیسی که مدرک آن در سطح بین‌المللی معتبر است، آیلتس (IELTS) می‌گویند. برای مهاجرت به خارج، کار در کشورهای دیگر و پذیرش در دانشگاه‌های خارجی می‌توان از مدرک آزمون آیلتس استفاده کرد. واژه IELTS برگرفته از عبارت International English Language Testing System و به معنی سیستم بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی است. برای مهاجرت یا ادامه تحصیل در دوره دکترا باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و نمره آزمون شما بین ۶ الی ۷ باشد. برای کسب موفقیت در این آزمون باید در کلاس آیلتس در کرج که توسط آموزشگاه‌های معتبر برگزار می‌شود، ثبت نام کنید. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه ثبت نام در دوره آیلتس صحبت کنیم و در انتها به معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج بپردازیم.

http://file.tesmino.ir/content/35505492/image_79711788878c3c67b42b2122db3e1684b14dd4a2.jpg

کلاس‌های آیلتس در کرج

اگر می‌خواهید در کلاس‌ آیلتس در کرج شرکت کنید، باید یک موسسه و آموزشگاه معتبر را برای این کار انتخاب کنید. زیرا در موسسه‌های معتبر و معروف همه نیازهای شما به طور کامل و بدون هیچ کم و کاستی برآورده خواهد شد. این موسسه‌ها با جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌ها و متدهای روز دنیا آشنا هستند و با توجه به سطح دانش شما در زمینه زبان انگلیسی آن را به سطحی ایده‌ال می‌رسانند.

ثبت نام آزمون آیلتس در کرج

برای اینکه بتوانید در آزمون آیلتس شرکت کنید ابتدا باید مرحله ثبت نام را پشت سر بگذارید. برای برگزاری این آزمون مراکز و موسسات زیادی وجود دارند. برای ثبت نام آزمون آیتلس در کرج به راحتی می‌توانید وارد سایت یکی از مراکز یا موسسات شوید و با ایجاد حساب کاربری برای خود نام کاربری و پسوورد انتخاب کنید. مدارکی که برای ثبت نام نیاز دارید شامل کارت ملی یا پاسپورت، ارائه عکس رنگی با پس زمینه سفید رنگ و ارائه کارنامه آزمون قبلی است. در کنار این مدارک باید هزینه آزمون را نیز به وسیله کارت‌های شتاب پرداخت کنید. قبل از ثبت نام بهتر است با حضور در کلاس آیلتس در کرج سطح آمادگی خود را افزایش دهید و بعد از اتمام کلاس‌ها در آموزشگاه زبان، تاریخ امتحان را با توجه به سطح آمادگی خود انتخاب نمایید.

منابع آزمون آیلتس

داوطلبان شرکت در این آزمون برای کسب نمره خوب و ایده‌آل در آزمون آکادمیک یا جنرال باید در کلاس آیلتس در کرج ثبت نام کنند و یا پس از مطالعه منابع آزمون به صورت خودخوان سطح دانسته‌های خود را بالا ببرند. بسیاری از این منابع را دانشگاه کمبریج مجری برگزاری آزمون تالیف کرده است و تالیف برخی دیگر از منابع به عهده موسسه‌های معتبر زبان بوده است. برخی از منابع آزمون عبارتند از کتاب‌های:

Mindset for IELTS

Listening for IELTS

Oxford word skills – Idioms and phrasal verbs

 kaplan IELTS

Objective IELTS Intermediate – Advanced، Get ready for IELTS Speaking and listening

Essential grammar in use

http://file.tesmino.ir/content/35505492/image_59ab11bd8a49df3505a522f6332dcb6fd7df9ad2.jpg

کلاس رایتینگ آیلتس در کرج

در کلاس آیلتس در کرج مهارت‌های لازم برای بخش نوشتاری یا راستینگ آزمون آموزش داده می‌شود‌. در این آزمون برای نوشتن دو انشا با حجم‌های ۱۵۰ و ۲۵۰ کلمه با موضوع‌های متفاوت مانند نامه شخصی، نامه رسمی اداری، نامه درخواست اطلاعات یا شکایت‌نامه، یک ساعت زمان دارید‌.

کلاس ریدینگ آیلتس در کرج

در بخش ریدینگ یا درک مطلب آزمون نیز باید به چهل سوال در یازده مدل مختلف را در عرض چهل دقیقه باید پاسخ دهید. در کلاس آیلتس در کرج تمام نکات مربوط به بخش ریدینگ آزمون را به طور کامل یاد خواهید گرفت.

کلاس لیسنینگ آیلتس در کرج

در کلاس لیستینگ آیتلس در کرج درباره بخش شنیداری یا لیستینگ آموزش خواهید دید. این بخش شامل چهار بخش و هر بخش از چهل سوال تشکیل شده است. زمان پاسخ‌دهی به سوالات سی دقیقه و زمان اضافی ده دقیقه است.

کلاس اسپیکینگ آیلتس در کرج

شرکت در این کلاس‌ آیلتس در کرج برای افرادی مناسب است که می‌خواهند آمادگی لازم برای مصاحبه یا اسپیکینگ در آزمون را کسب کنند و یا کسانی که در آزمون نمره خوبی کسب نکرده‌اند. در این کلاس با تمام تکنیک‌های آزمون آشنا خواهید شد و موضوعات متنوع اسپیکینگ به صورت متن و صوت ارائه می‌شود.

http://file.tesmino.ir/content/35505492/image_ada8852f2111adbea75b9ee66f91a7547468a107.jpg

نمونه سوالات آزمون آیلتس

نمونه سوالات آزمون آیلتس باعث می‌شود که شرکت‌کنندگان این آزمون آمادگی‌ لازم را کسب کنند و مهارت‌های خود را در چهار بخش رایتینگ، ریدینگ، لیستینگ و اسپیکینگ بهبود ببخشند. با نمونه سوالات رایتینگ مهارت نوشتن را تقویت می‌کنید. با نمونه سوالات لیستینگ مهارت‌های شنیداری، با نمونه سوالات اسپیکینگ مهارت صحبت کردن به زبان انگلیسی و با نمونه سوالات ریدینگ مهارت‌های خواندن افزایش پیدا می‌کنند‌. برای مشاهده جواب‌های صحیح این سوالات، محک دانسته‌ها و پی بردن به نقاط ضعف و قوت خود امکان دانلود پاسخنامه نیز وجود دارد.

کلاس آنلاین آیلتس

با توجه به شرایط فعلی جامعه و به دلیل شیوع بیماری کرونا شرکت در کلاس آیلتس در کرج به صورت حضوری محدود شده است و آموزشگاه‌های معتبر زبان با برگزاری کلاس آنلاین آیلتس این امکان را برای زبان‌ آموزان فراهم کرده‌اند که بدون محدودیت‌های مکانی و زمانی بتوانند به صورت آنلاین از طریق سایت آموزشگاه در این کلاس‌ها حضور داشته باشند. کلاس آنلاین برای افرادی که به خاطر دوری مسافت شهرشان از آموزشگاه و یا به دلیل مشغله‌های کاری زیاد نمی‌توانند به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کنند، بسیار مفید و ارزشمند است. شهریه کمتر و امکان دسترسی به فایل‌های صوتی ضبط شده کلاس‌ها از مهم‌ترین مزایای شرکت در کلاس آنلاین آیلتس به شمار می‌روند.

کلاس آیلتس در کرج چقدر طول می‌کشد؟‌

کلاس‌ آیلتس در کرج با توجه به سطح زبان متقاضیان بین شش ماه الی دو سال طول می‌کشد؛ البته علاوه بر سطح زبان متقاضی، میزان فشرده بودن دوره آیلتس نیز در طول برگزاری دوره‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

کلاس فشرده آیلتس در کرج

 زبان آموزانی که برای گرفتن مدرک آیلتس محدودیت زمانی دارند باید در کلاس فشرده آیلتس در کرج شرکت کنند. در کلاس‌های فشرده تمام مهارت‌های لازم در عرض شش ماه آموزش داده می‌شود‌. مطالعه خارج از درس برای افرادی که به صورت فشرده در کلاس آیلتس در کرج شرکت می‌کنند، بسیار مفید و حیاتی است. مهم‌ترین نکته‌ای که در خصوص کلاس‌های فشرده باید در نظر گرفته شود این است که زبان‌آموز باید زمان کافی برای حضور در کلاس‌ها و همچنین مطالعه و تمرین خارج از درس را داشته باشد. به عنوان مثال افراد شاغل زمان کافی برای شرکت در دوره‌های فشرده را ندارند. در موسسات معتبر زبان با برنامه‌ریزی‌های دقیق و نظارت بر دوره‌های برگزاری کلاس فشرده آیلتس در کرج روند یادگیری و پیشرفت زبان‌آموزان سرعت بالایی دارد و از بهترین و توانمندترین اساتید استفاده می‌شود. شهریه‌های کلاس‌های فشرده همواره نسبت به کلاس‌های دیگر بیشتر است.

http://file.tesmino.ir/content/35505492/image_e54cea092d45d64a9d44f47329a1c23f7240cbb7.jpg

بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج کجاست؟

برای شرکت در کلاس آیلتس در کرج می‌توانید به سایت آموزشگاه‌ زبان حصاری با آدرس اینترنتی https://hesari-academy.com/ مراجعه کنید. آموزشگاه زبان حصاری به عنوان بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ آیلتس در کرج دوره آیلتس را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌کند و در زمینه برگزاری کلاس آیلتس در کرج دارای دوازده سال سابقه درخشان است. در این موسسه بهترین و مجرب‌ترین اساتید زبان انگلیسی به همراه کادر آموزشی پرتلاش مشغول ارائه خدمات به متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی هستند. در بهترین آموزگاه آیلتس در کرج علاوه بر برگزاری کلاس‌های آیلتس، کلاس همه زبان‌های خارجی از جمله ترکی استانبولی، فرانسوی و غیره نیز برای همه داوطلبان ساکن در شهرهای تهران، کرج و شهرهای اطراف به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. تمام گروه‌های سنی بالاتر از ۱۶ سال مجاز هستند که در دوره‌ آیتلس آموزشگاه حصاری ثبت نام کنند‌.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.