شیرخشک بدون چربی چگونه باعث افزایش وزن می شود؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57167
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ |

شیرخشک بدون چربی چگونه باعث افزایش وزن می شود؟

برای افرادی که تمایل دارند بدون دردسر چاق شوند علاوه بر روند طبیعی غذا خوردن شیوه های میانبری هم وجود دارد. مصرف شیرخشک بدون چربی یکی از راه های رسیدن به چاقی دلخواه در بدن و صورت است.
شیرخشک بدون چربی چگونه باعث افزایش وزن می شود؟

برای افرادی که تمایل دارند بدون دردسر چاق شوند علاوه بر روند طبیعی غذا خوردن شیوه های میانبری هم وجود دارد. مصرف شیرخشک بدون چربی یکی از راه های رسیدن به چاقی دلخواه در بدن و صورت است. البته شیوه مصرف این ماده غذایی در روند چاقی اهمیت زیادی دارد و باید به طور اصولی مصرف شود.

خیلی از افراد تمایل دارند در روند بدنسازی و ورزش یک مکمل افزایش حجم و وزن ایده آل داشته باشند تا نیازهای بدنشان به طور مناسب تامین شود. همانطور که مشاهده می کنید این روزها انواع و اقسام مکمل های ورزشی و افزایش وزن در داروخانه ها و فروشگاه های تخصصی یافت می شود که انتخاب گزینه مناسب برای ورزشکاران را دشوار کرده است.

 گاهی افراد تصور می کنند همه مکمل های ورزشی برای بدن مضر هستند. در صورتی که خیلی از این مکمل ها از مواد طبیعی تهیه شده اند و در صورتی که از برندهای درجه یک بازار باشند، نیازهای بدن به ویتامین، پروتئین، مواد معدنی و.. را تامین می کنند.

در حال حاضر در داروخانه ها و فروشگاهها انواع مکمل ها و شیرخشک های ایرانی که برای نوزاد و بزرگسال مشترک است به چشم می خورد اما پارسی پودر سایتی معتبر برای خرید محصولات مکمل ورزشی و تغذیه ای است که می توانید در آن هر نوع محصول مورد نظر خود را با تاییدیه های بهداشتی لازم بیابید.

 شیرخشک های برندهای درجه یک از لحاظ کیفیت و تاثیرگذاری خیلی با انواع معمولی تفاوت دارند و علاوه بر اثرگذاری بالا در روند افزایش وزن و رسیدن به نتیجه دلخواه در کمترین زمان، حساسیت زایی برای دستگاه گوارش نخواهند داشت.

چاقی صورت و بدن با شیرخشک بدون چربی

شیرخشک پگاه

صورت چاق یا استخوانی هر دو زیبایی های خاص خود را دارند اما در نهایت مهم این است که شما کدام حالت را می پسندید. چاقی صورت و بدن با روش های طبیعی و دارویی امکانپذیر است. اما چه بهتر که از روش های طبیعی با کمک مواد مغذی برای فرم دهی به بدن استفاده کنید.

شیر خشک ماده ای طبیعی است که در طی فرآیند حرارت دهی به شیر بدون چربی تا دمای ۲۵۰ درجه فارنهایت بدست می آید. خواصی که شیرخشک برای چاق شدن بدن و صورت دارد در حقیقت از خاصیت های همان شیر طبیعی گرفته شده است. شیر خواص فوق العاده ای برای بدن و به ویژه پوست دارد و باعث رطوبت رسانی، حفظ استحکام و پاکسازی پوست می شود.

علاوه بر این شیرخشک میزان بالایی مواد معدنی و ویتامین داشته و یک محلول موثر و قوی برای پوست است. مصرف شیرخشک با هدف چاقی بدن و صورت رطوبت پوست را نیز بیشتر می کند و یک راهکار طبیعی برای چاق شدن است.

بزرگسالان برای مصرف این ماده غذایی باید احتیاط هایی را به کار ببرند چرا که مصرف بی رویه آن به بدن آسیب می رساند. فرض کنید شخصی مقدار زیادی از شیرخشک بدون چربی را بی ملاحظه مصرف کند. در این صورت کربوهیدرات و قند زیادی به بدن وارد می شود و کبد در این حالت توان تصفیه خون را نداشته و مشکلات چربی کبد را به همراه خواهد داشت.

شاید شما برای اولین بار با موضوع تاثیر شیرخشک بدون چربی بزرگسالان برای افزایش وزن آشنا شده باشید اما در حقیقت این راهکار برای چاقی به خصوص پر شدن صورت از گذشته هم مورد استفاده بوده است. چاقی صورت و البته سایر اندام ها با کمک شیرخشک یکی از موثرترین و سریع ترین روش ها محسوب می شود. دلیل تاثیر زیاد شیرخشک وجود مقادیر بالای پروتئین و ویتامین در ساختار آن است و شیرخشک بدون چربی به دلیل فشرده بودن و خشک بودن حتی از خود شیر طبیعی هم غنی تر است.

شیرخشک بزرگسالان و کودکان چه تفاوتی با هم دارند؟

برخی افراد به اشتباه تصور می کنند مقصود ما از شیرخشک برای افزایش وزن همان شیرخشک کودکان است اما نوع کودکان تاثیر زیادی برای افزایش وزن ندارد و باید از انواع اختصاصی بزرگسالان تهیه شود. شیرخشک های نوزادی و کودکان تنها در حد نیاز یک کودک چند ماهه ویتامین و پروتئین دارد که برای فرد بالغ کافی نیست. شیرخشک های مخصوص بزرگسال به طور اختصاصی برای بدن افراد بالغ طراحی شده و به اندازه ای مواد مغذی دارد که در افزایش وزن به طور چشمگیر تایرگذار است.

شیر خشک بدون چربی پگاه

بهترین شیرخشک برای افزایش وزن چیست؟

مسلما هنگامی که صحبت از شیرخشک بزرگسالان می شود انواعی مناسب است که مواد مغذی متناسب با بدن هر فرد داشته و با بدن شما سازگار باشد.  البته موضوع سازگاری و ناسازگاری معمولا در مورد انواع شیرخشک کودکان مطرح است و در مورد بزرگسالان در ۹۹% موارد با دستگاه گوارش افراد سازگاری دارد مگر در مورد میزان لاکتوز که برخی افراد در هضم آن مشکل دارند.

بنابراین اگر از بحث سازگاری برای بدن بگذریم شیرخشک بدون چربی باید کیفیت و تاثیرگذاری بالایی داشته باشد. در حال حاضر خرید گینر اصل می تواند گزینه بسیار خوبی در راستای اهداف شما در افزایش وزن باشد.

شیوه مصرف شیرخشک بزرگسالان

با توجه به اینکه مصرف شیرخشک با چه هدفی انجام می شود نحوه مصرف آن متفاوت خواهد بود. اما برای افرادی که قصد افزایش وزن و پر شدن صورت را دارند روش زیر مناسب تر است:

  • شیرخشک را به طور معمول با آب به شیر مایع تبدیل کرده و مصرف کنند
  • با کمک شیرخشک ماسک صورت ایجاد کرده و بر روی پوست بگذارند.

افرادی که می خواهند کل اندامهایشان افزایش وزن داشته باشد بهترین کار استفاده به صورت نوشیدنی است.

شیر خشک ایرانی یا خارجی

این تصور که همیشه محصولات خارجی بهترینها هستند کاملا اشتباه است به خصوص هنگامی که محصول مورد نظر یک مکمل طبیعی تغذیه ای باشد. شیر خشک پگاه یا همان شیرخشک بدون چربی دارای ۵۵ درصد کربوهیدرات و ۳۴ درصد پروتئین بوده و جایگزین خیلی خوبی برای نمونه های خارجی خواهد بود. این مکمل فاقد شکر و هر گونه مواد شیمیایی نگهدارنده است .

دارا بودن نشان سیب سلامت و تاییدیه وزارت غذا و دارو مهر تاییدی بر استاندارد بودن این محصول مغذی است. با کمک این ماده مغذی روند عضله سازی و افزایش وزن در کنار ریکاوری به نحو مطلوبی انجام می شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.