پرفروش‌ترین لپ تاپ استوک hp و مایکروسافت در سال ۱۴۰۰ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57040
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ |

پرفروش‌ترین لپ تاپ استوک hp و مایکروسافت در سال ۱۴۰۰

خرید لپ تاپ استوک در این روزها تبدیل به گزینه انتخابی بسیاری از افراد حاضر در ایران شده است. قیمت لپ تاپ استوک به نسبت عملکرد خوبی که از خود نشان می‌دهد، مناسب بوده و افراد را به خرید این گونه لپ تاپ‌ها مشتاق می‌کند.
پرفروش‌ترین لپ تاپ استوک hp و مایکروسافت در سال ۱۴۰۰

خرید لپ تاپ استوک در این روزها تبدیل به گزینه انتخابی بسیاری از افراد حاضر در ایران شده است. قیمت لپ تاپ استوک به نسبت عملکرد خوبی که از خود نشان می‌دهد، مناسب بوده و افراد را به خرید این گونه لپ تاپ‌ها مشتاق می‌کند. از بین مارک‌های مختلف لپ تاپ که در ایران وجود دارند، لپ تاپ‌های استوک برند hp و مایکروسافت خواهان زیادی دارند، اما پرفروش‌ترین آن‌ها کدام است؟ در ادامه متن قصد داریم شما را با لپ تاپ استوک، انواع لپ تاپ استوک hp و مایکروسافت و در آخر با پرفروش‌ترین آن‌ها آشنا کنیم.

خرید سرفیس استوک

لپ تاپ استوک چیست؟

این روزها که افزایش شدید قیمت لپ تاپ همه را سرسام کرده و خرید آن را برای افراد زیادی غیرممکن ساخته است، واژه لپ تاپ استوک بیشتر به گوش می‌خورد اما منظور از لپ تاپ استوک چیست؟ در ایران کلمه استوک به لوازم دست دوم و استفاده شده گفته می‌شود که از نظر عده‌ای ارزش خرید ندارند، اما در واقع اینطور نیست.

سیاست شرکت‌های اروپایی و آمریکایی به این صورت است که تا زمان مشخصی پس از فروش لپ تاپ، خریدار به هر دلیلی می‌تواند این کالا را به شرکت بازگرداند و پول خود را پس بگیرد در این حالت این لپ تاپ به نام استوک به شرکت‌های خواهان آن فروخته می‌شود.

همچنین در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها برای معرفی و نمایش لپ تاپ‌های خود، آن‌ها را روشن کرده و در معرض دید قرار می‌دهند این گونه لپ تاپ‌ها نیز از حالت آکبند خارج شده و به نام لپ تاپ استوک به فروش می‌روند. مدل‌های از رده خارج شده لپ تاپ نیز که دیگر خط تولید آنها فعال نیست و به دلیل فروش مدل‌های بالاتر خریداری ندارند به عنوان استوک به شرکت‎‌های خواهان آن فروخته می‌شوند.

گروهی از لپ تاپ‌های استوک نیز مدت زمانی کار کرده‌اند و بعد به فروش رفته‌اند. همه این گروه لپ تاپ‌ها به کشورهای جهان سومی ارسال و به قیمت‌های پایینی فروخته می‌شوند. به طور خلاصه لپ تاپ استوک به لپ تاپ‌های دست دومی گفته می‌شود که از خارج از کشور وارد می‌شوند و بسته به میزان استفاده‌ای که از آن‌ها شده، به قیمت‌های پایین‌تری به فروش می‌رسند.

انواع لپ تاپ استوک

لپ تاپ‌های استوک بر اساس مشخصات ظاهری و میزان استفاده‌ای که از آن‌ها شده، قیمت گذاری می‌شوند و در دو دسته A و B قرار می‌گیرند. لپ تاپ‌های ی گروه A ظاهر تمیزتر و بهتری نسبت به گروه دیگر دارند و شاید فقط دارای خراش جزئی باشند. اما در مورد کیفیت لپ تاپ‌های استوک که موضوع مهم‌تری است چطور؟

این لپ تاپ‌ها از کیفیت بالایی برخورداراند و همان قطعات لپ تاپ نو در آن‌ها نیز وجود دارد. این لپ تاپ‌ها هنوز پرقدرت کار می‌کنند و کاملا پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. ممکن است شما لپ تاپی به قیمت یک سوم آکبند آن خریداری کنید که فقط به دلیل ایجاد خراش روی بدنه در هنگام جابه جایی به عنوان استوک به فروش رفته است.

در شرایط فعلی ایران که قیمت لپ تاپ نو سر به فلک کشیده است خرید لپ تاپ‌های استوک بسیار معقول و ارزشمند است. ناگفته نماند که علاقه عده‌ای به خرید لپ تاپ استوک به این دلیل است که لپ تاپ آکبند مورد نظر آن‌ها در ایران وجود ندارد و در نتیجه با پرداخت هزینه کمتری لپ تاپ مورد علاقه خود را خریداری می‌کنند.

لپ تاپ استوک

معیار انتخاب بهترین لپ تاپ

انتخاب بهترین لپ تاپ بستگی به نیاز و استفاده شما از آن دارد. همه لپ تاپ‌ها دارای یک سری مشخصات مهم هستند که در هنگام خرید باید آنها را مد نظر بگیریم و بهترین را بسته به نیاز خود انتخاب کنیم. مهم‌ترین معیارهای خرید لپ تاپ درادامه به صورت خلاصه معرفی می‌شوند.

پردازنده لپ تاپ

محل پردازش برنامه‌های لپ تاپ پردازنده است که مهم‌ترین پخش آن محسوب می‌شود. دو شرکت اینتل و AMD پیشتاز در تولید پردازنده هستند. هر چه پردازنده قوی‌تر باشد توانایی آن در پردازش برنامه و نرم افزارهای مربوطه بالاتر است و سرعت اجرای برنامه به مراتب بالاتر خواهد بود. برای استفاده مهندسی، حرفه‌ای، طراحی‌های سه بعدی، گیم و ترید نیاز به خرید لپ تاپی با پردازنده Core i7 است. برای استفاده خانگی و دانشجویی پردازنده سری پنجم و سوم اینتل نیز مناسب است.

گرافیک لپ تاپ

وجود کارت گرافیک جدا در لپ تاپ باری از دوش پردازنده برمی‌دارد زیرا پردازش تصاویر در اصل کار پردازنده نیست. برای استفاده حرفه ای، گیم، ترند، طراحی و تحلیل‌های پیچیده نیازی به کارت گرافیک ۴ گیگ و بالاتر است.

حافظه RAM لپ تاپ

برنامه‌ها برای پردازش در پردازنده در حافظه  RAM قرار می‌گیرند. هر چه ظرفیت این حافظه بالاتر باشد سرعت لپ تاپ و اجرای برنامه نیز بالاتر است. برای اجرای برنامه‌های سنگین و استفاده حرفه‌ای از لپ تاپ نیاز به رم ۸ گیگ و بالاتر است در غیر این صورت رم ۴ گیگ نیاز شما را برآورده می‌کند.

حافظه SSD لپ تاپ

حافظه SSD نسل جدید حافظه‌های بکار رفته در لپ تاپ به جای حافظه HDD است که از سرعت بیشتری برخوردار است. مثل موارد بالا برای استفاده حرفه‌ای نیاز است که حافظه لپ تاپ از نوع SSD باشد تا پاسخگوی نیازهای شما باشد درغیر این صورت لپ تاپ با حافظه HDD نیز مناسب است.

لپ تاپ استوک HP

لپ تاپ hp استوک

لپ تاپ‌های برند hp جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین لپ تاپ‎ها در دنیا و همچنین ایران هستند. برند hp برای مصرف اداری، خانگی، دانشجویی، تجاری، گیمینگ و تریدینگ لپ تاپ‌های خاصی را طراحی کرده است تا به نیازهای مختلف افراد پاسخ دهد. قیمت لپ تاپ hp استوک به نسبت کیفیت خوب،  یک دوم یا یک سوم قیمت آکبند آن است و تقاضای خرید بالایی در بازار ایران دارند.

پرفروش‌ترین لپ تاپ استوک hp در سال ۱۴۰۰

در ادامه متن به معرفی پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های استوک برند hp می‌پردازیم.

لپ تاپ EliteBook hp

لپ تاپ EliteBook برند hp برای مقاصد تجاری ساخته شده است. سیستم امنیتی فوق العاده و طراحی ظاهری بسیار زیبا از ویژگی‌های بارز این لپ تاپ است. اگر دانشجو یا دانش آموز هستید این لپ تاپ نیازهای شما را نیز به بهترین شکل پاسخ می‌دهد.

لپ تاپ ProBook  hp

پروبوک‌های HP نیز برای اهداف تجاری و کسب کارهای کوچک ساخته شده‌اند. کیفیت و کارایی این مدل با EliteBook تقریبا برابری می‌کند اما نسبت به آن سنگین‌تر است. برای دانش آموزان و دانشجویان این لپ تاپ نیز یک گزینه عالی است.

لپ تاپ ZBook hp

شرکت اچ پی برای برنامه‌های سنگین و امور گرافیکی لپ تاپ‌های ZBook  خود را روانه بازار کرد. سخت افزار قوی این مدل لپ تاپ آن را برای استفاده مهندسی، ترید، گیم، رسانه‌ای و گرافیکی مناسب می‌سازد و یکی از بهترین گزینه‌های ممکن خواهد بود.

لپ تاپ  hp Omen

لپ تاپ omen برند اچ پی با گرافیک بالایی که دارد مختص افراد گیمر ساخته شده است تا لحظات عالی را با این لپ تاپ برای خود بسازند.

لپ تاپ مایکروسافت استوک

لپ تاپ و تپلت‌هایی که مایکروسافت چندین سال است اقدام به تولید آنها می‌کند سرفیس نام دارند. سرفیس گو، سرفیس لپ تاپ، سرفیس بوک، سرفیس استودیو، سرفیس پرو و سرفیس هاب از انواع سرفیس‌های عرضه شده شرکت مایکروسافت است. سرفیس‌های مایکروسافت به دلیل طراحی بی نظیر، سخت افزار قوی و قبلیت جدا شدن صفحه نمایش از کیبورد، به رقیب سرسخت شرکت‌های اپل، سامسونگ و … تبدیل شدند. خرید سرفیس استوک شرکت مایکروسافت به افرادی که به دنبال محصولی شیک و خاص با قیمت مناسب هستند، توصیه می‌شود. در ادامه به معرفی دو مدل از بهترین  و پرفروش‌ترین سرفیس های مایکروسافت می‌پردازیم.

لپ تاپ سرفیس مایکروسافت

پرفروش‌ترین سرفیس های استوک در سال ۱۴۰۰

سرفیس بوک و سرفیس پرو مایکروسافت را می‌توان به عنوان پرفروش‌ترین‌های این شرکت معرفی کرد که با کیفیت فوق العاده و در مدل‌های متنوع به بازار جهانی عرضه شده‌اند.

سرفیس پرو مایکروسافت

سرفیس پرو مایکروسافت یکی از انواع تبلت‌های پرطرفدار و لوکس این شرکت است که می‌تواند به لپ تاپ تبدیل شود و اولین بار در سال ۲۰۱۳ با نام Surface Pro رونمایی شد. در همان سال و با فاصله کمی مایکروسافت از سرفیس پرو ۲ خود نیز رونمایی کرد. به این ترتیب سرفیس پرو ۳ در سال ۲۰۱۴، سرفیس پرو ۴ در سال ۲۰۱۵، سرفیس پرو ۵ در سال ۲۰۱۷، سرفیس پرو ۶ در سال ۲۰۱۸، سرفیس پرو ۷ و سرفیس پرو ایکس در سال ۲۰۱۹ عرضه شدند. این سرفیس‌ها به راحتی از کیبورد خود جدا می‌شوند و به شکل تبلت قابل استفاده هستند همچنین حمل و نقل آن‌ها بسیار راحت است زیرا از آلومینیوم ساخته شده‌اند.

سرفیس بوک مایکروسافت

سرفیس بوک مایکروسافت اولین لپ تاپ شرکت مایکروسافت است که قابلت تبدیل به تپلت را نیز دارد. این الترابوک مایکروسافت برای رقابت با مک بوک اپل تولید شد که البته موفق نیز بود و در حال حاضر می‌توان سرفیس بوک مایکروسافت را بهترین لپ تاپ ویندوزی معرفی کرد. سرفیس بوک ۲ نیز با قدرت سخت افزاری فوق العاده و طراحی خیره کننده که آن را برای استفاده حرفه‎ای مناسب می‌سازد توسط مایکروسافت عرضه شد.

خرید لپ تاپ استوک

خرید پرفروش ترین لپ تاپ های استوک hp و مایکروسافت

مدل‌های متنوعی از انواع لپ تاپ استوک hp و سرفیس‌های شرکت مایکروسافت در فروشگاه آنلاین ژینال موجود است که با توجه به نیاز خود و با دریافت مشاوره رایگان از مشاوران ژینال می‌توانید بهترین را انتخاب کنید.

قیمت مناسب این لپ تاپ‌ها در کنار عملکرد خوبی که ارائه می‌دهند خریدی مقرون به صرفه را برای شما به ارمغان می‌آورند. پس از انتخاب لپ تاپ استوک مورد نظر جهت خرید از سایت ژینال کافی است آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل پرداخت محصول را طی کنید تا سفارش شما ثبت شود. ۳ الی ۷ روز کاری پس از ثبت سفارش، لپ تاپ برای شما ارسال خواهد شد.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.