معرفی ۵ تا از بهترین تلفن های سانترال در دنیا - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56593
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ |

معرفی ۵ تا از بهترین تلفن های سانترال در دنیا

تلفن‌های اداری که ما در ایران آن‌ها را با نام تلفن سانترال می‌شناسیم، یکی از ملزومات غیر قابل چشم‌پوشی هر مجموعه کاری اعم از ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌های تجاری کوچک و بزرگ و ... محسوب می‌شوند.
معرفی ۵ تا از بهترین تلفن های سانترال در دنیا

معرفی ۵ تا از بهترین تلفن های سانترال در دنیا

تلفن‌های اداری که ما در ایران آن‌ها را با نام تلفن سانترال می‌شناسیم، یکی از ملزومات غیر قابل چشم‌پوشی هر مجموعه کاری اعم از ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌های تجاری کوچک و بزرگ و … محسوب می‌شوند. این تلفن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند از طریق برقراری ارتباط با دستگاه سرور مرکزی (باکس سانترال، نرم افزار ایزابل و …) تمامی خطوطی شهری مجموعه را به صورت همزمان در اختیار کارمندان قرار دهند. برندهای مختلفی در حال ساخت و عرضه این تلفن‌ها هستند؛ تلفن هایی از برند پاناسونیک که به راحتی می توانید از یک نمایندگی پاناسونیک خریداری کنید یا تلفن هایی از برند یالنیک و گرنداستریم و غیره. اما سوال این‌جاست که بهترین تلفن های سانترال دنیا کدامند؟

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ۵ مورد از بهترین تلفن‌های سانترال حال حاضر جهان بپردازیم. البته قبل از هر چیز، باید به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب تلفن سانترال، به مرکز تلفن و دستگاه مرکزی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، در یک مرکز تلفن آی پی، باید از تلفن‌های تحت شبکه استفاده کنید. در حالی که در مراکز تلفن سانترال پاناسونیک، باید به سراغ تلفن‌های سانترال همین شرکت بروید.

مرکز تلفن چیست و تلفن سانترال چه نقشی دارد؟

 مجموعه‌های کاری برای بهینه کردن ارتباطات تلفنی خود با مشتریان، راهی جز راه‌اندازی یک مرکز تلفن ندارند. هسته این مرکز، یک دستگاه سخت افزاری یا نرم افزاری است که کلیه خطوط شهری را دریافت کرده و آن‌ها را از طریق تنها یک خط داخلی، در اختیار کارمندان قرار می‌دهد. به عبارتی دیگر، هر کارمند یک داخلی دریافت می‌کند که با استفاده از آن، می‌تواند به تمامی خطوط شهری دسترسی داشته باشد. برای استفاده از این خط داخلی، نیاز به تلفن سانترال خواهید داشت.

تلفن سانترال برخلاف تلفن‌های سنتی به خط تلفن مخابرات وصل نمی‌شود. این تلفن بوق و دیتای خود را از طریق دستگاه سرور مرکزی دریافت کرده و بنابراین، به همین دستگاه متصل می‌شود. برای استفاده از یک تلفن سانترال، باید به دستگاه سرور خود توجه داشته باشید؛ زیرا این تلفن‌ها، نمی‌توانند با هر دستگاهی، ارتباط برقرار کنند. بنابراین اولین قدم در انتخاب یک تلفن سانترال، اطلاع از سرور اصلی مرکز تلفن مجموعه کاری شما است.

به طور کلی، دو نوع مرکز تلفن داریم: دسته اول مراکزی هستند که با سانترال‌های سخت افزاری پاناسونیک راه‌اندازی می‌شوند. در این مراکز، فقط می‌توانید از تلفن‌های سانترال پاناسونیک استفاده کنید. دسته دوم، مرکزهای تحت شبکه یا نرم افزاری هستند که از تنوع بالایی برخوردار بوده و با دستگاه‌ها و سرورهای مختلفی قابل پیاده‌سازی هستند.  در این مجموعه‌ها می‌توانید از انواع تلفن‌های تحت شبکه که از پروتکل SIP پشتیبانی کنند، استفاده نمایید.

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد برند پاناسونیک در میان مدیران کسب و کار، ما در ادامه به معرفی تلفن‌های سانترال برتر پاناسونیک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین تلفن‌های سانترال دنیا

اگر مرکز تلفن خود را با استفاده از سانترال‌های سخت افزاری پاناسونیک راه‌اندازی کرده باشید، برای تکمیل آن، به سراغ تلفن‌های سانترال ساخت همین شرکت بروید. تمامی تلفن‌های سانترال پاناسونیک از کیفیت مناسبی برخوردار هستند؛ با این‌حال، ۵ تلفنی که در ادامه معرفی می‌کنیم، در ردیف بهترین‌ها قرار می‌گیرند.

تلفن هیبرید KX-T7730

برای شروع به سراغ یک تلفن هیبرید مدیریتی می‌رویم. تلفن سانترال پاناسونیک kx-t7730x یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تلفن‌های سانترال ساخت شرکت پاناسونیک است که در کنار سانترال‌هایی که از خروجی هیبرید برخوردار باشند، قابل استفاده است. این تلفن از طریق دو رشته سیم (اولی برای بوق و دومی برای دیتا) به دستگاه‌هایی از قبیل KX-TES824 وصل می‌شود.

تلفن سانترال kx-t7730

این تلفن خوش‌ساخت از ۱۲ کلید شماره‌گیری سریع برخوردار است که می‌توانید قابلیت‌هایی از قبیل شماره داخلی سایر همکاران، شماره خطوط شهری و … را روی آن‌ها ذخیره کنید. پشتیبانی از جک هدست باعث می‌شوید بتوانید انواع هدست‌های استاندارد را به تلفن سانترال ۷۷۳۰ وصل کرده و برای مکالمه، از آن‌ها استفاده کنید. پشتیبانی از قابلیت کنفرانس، امکان تنظیم صدای زنگ، مسدود کردن تماس‌های ورودی و … از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این تلفن هیبرید حرفه‌ای به شمار می‌روند.

تلفن هیبرید ۷۷۳۰ از قابلیت‌های پیشرفته برای کنترل و مدیریت تماس‌ها برخوردار است. ترانسفر یا انتقال تماس، هولد یا نگه‌داری تماس، مسدود کردن کلیه تماس‌های ورودی یا DND، کلید SP-PHONE برای فعال کردن بلندگوی دو طرفه و …. برخی از این ویژگی‌ها محسوب می‌شوند.

تلفن دیجیتال KX-DT343

تلفن دیجیتال KX-DT343 یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین تلفن‌های سانترال دنیا محسوب می‌شود که توسط شرکت پاناسونیک، طراحی و روانه بازار شده است. این تلفن از یک نمایش‌گر سه سطری برخوردار است و از طریق یک رشته سیم (برای انتقال همزمان دیتا و بوق) به خروجی دیجیتال سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک از قبیل سری‌های TDA و TDE وصل می‌شود. این تلفن خوش ساخت، از ۲۴ کلید قابل برنامه‌ریزی برای ذخیره قابلیت‌های مختلف مرکز تلفن و دسترسی سریع به آن‌ها برخوردار است.

ارتفاع این تلفن روی میز، در ۷ حالت مختلف قابل تنظیم است. بنابراین می‌توانید آن را به صورت دل‌خواه و بر اساس راحتی خودتان، تغییر دهید. انواع قابلیت‌های حرفه‌ای مدیریت تماس، از دیگر ویژگی‌های تلفن DT343 به شمار می‌روند. با فشار دادن کلید SP-PHONE می‌توانید بلندگوی شفاف و دوطرفه این تلفن را فعال کرده و بدون دخالت دست، به مکالمه بپردازید.

تلفن دیجیتال KX-DT543

KX-DT543 یکی دیگر از تلفن‌های دیجیتال پاناسونیک است که در میان بهترین تلفن‌های سانترال دنیا قرار می‌گیرد. این تلفن از ۲۴ عدد کلید قابل برنامه‌ریزی و یک نمایش‌گر ۳ سطری برخوردار است. کارمندان می‌توانند در دفترچه تلفن اختصاصی این دستگاه، شماره‌های مهم و پرتکرار خود را ذخیره کنند. تلفن DT543 از طریق خروجی دیجیتال، به سانترال‌های پرظرفیت پاناسونیک از قبیل دستگاه‌های سری TDA و TDE پاناسونیک وصل می‌شود.

تلفن دیجیتال KX-DT543

قابلیت مسدود کردن تماس‌های ورودی یا DND باعث می‌شود در زمان استراحت یا جلسه‌های مهم، تمامی تماس‌های ورودی را مسدود کنید تا کسی مزاحم شما نشود. برای مکالمه بدون دخالت دست هم می‌توانید از بلندگوی دوطرفه و همچنین انواع هدست‌های بیسیم EHS استفاده کنید. کلیدهای مدیریت تماس، کلیدهای ناوبری، قابلیت برقراری کنفرانس‌های صوتی و … از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد تلفن KX-DT543 به شمار می‌روند.

تلفن دیجیتال KX-DT346

تلفن سانترال KX-DT346 از مدل‌های دیجیتال پاناسونیک بوده و از یک نمایش‌گر ۶ سطری و باکیفیت برخوردار است. این تلفن از ۲۴ عدد کلید قابل برنامه‌ریزی برخوردار است که با استفاده از ماژول‌های توسعه، می‌توانید تعداد آن‌ها را هم افزایش دهید. ارتفاع تلفن DT346 روی میز کاری شما، در ۷ وضعیت مختلف، قابل تغییر است. ضمن این‌که با فشار دادن کلید SP-PHONE می‌توانید بلندگوی شفاف و دوطرفه این دستگاه را فعال کرده و بدون دخالت دست، به مکالمه بپردازید.

روی بدنه تلفن KX-DT346 یک درگاه USB دیده می‌شود که می‌توانید از طریق آن، اطلاعات را میان این تلفن و سایر دستگاه‌ها، منتقل کنید. با استفاده از ماژول بلوتوث هم می‌توانید از انواع هدست‌های بیسیم و وایرلس در کنار این تلفن سانترال خوش‌ساخت استفاده کنید. قابلیت‌های مدیریت تماس، امکان تنظیم صدا و …. از دیگر ویژگی‌های تلفن دیجیتال DT346 محسوب می‌شوند.

تلفن دیجیتال KX-T7665

آخرین تلفنی که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت، تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-T7665 است. این تلفن ساده اما در عین حال خوش‌ساخت، از ۸ عدد کلید قابل برنامه‌ریزی و یک نمایش‌گر تک سطری برخوردار است. یک خروجی هدست برای اتصال هدست‌های باسیم استاندارد، بلندگوی شفاف و دو طرفه، چراغ LED تماس و …. از دیگر ویژگی‌های تلفن ۷۶۶۵ به شمار می‌روند.

این تلفن دیجیتال از کیفیت صدای مناسبی برخوردار است. تنها با فشار دادن کلید اسپیکر، می‌توانید بلندگوی آن را فعال کرده و بدون دخالت دست، به برقراری تماس و مکالمه بپردازید. یکی از نقاط ضعف این تلفن، عدم پشتیبانی از کنفرانس‌های صوتی است. با این حال و با در نظر گرفتن همه جوانب، می‌توان تلفن KX-T77665 را یکی از بهترین تلفن‌های سانترال موجود در بازارهای جهانی به شمار آورد.

کلام آخر

انتخاب یک تلفن سانترال مناسب، تاثیر زیادی در بهتر شدن ارتباطات تلفنی شما با مشتریان دارد. به همین دلیل با در نظر گرفتن مرکز تلفن خود، باید به بررسی انواع مدل‌های موجود پرداخته و در نهایت، بهترین و مناسب‌ترین تلفن را انتخاب و خریداری کنید. ما در این مقاله سعی کردیم با معرفی ۵ تلفن سانترال برتر در بازارهای جهانی، شما را در این امر مهم، یاری کنیم.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.