ساخت تابلو برق ایستاده - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56585
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ |

ساخت تابلو برق ایستاده

Electrical panel، محفظه و مرکزی برای تامین انرژی خانه یا محل کسب و کار شما است که تجهیزات برقی را در آن تعبیه میکنند.
ساخت تابلو برق ایستاده

Electrical panel، محفظه و مرکزی برای تامین انرژی خانه یا محل کسب و کار شما است که تجهیزات برقی را در آن تعبیه میکنند. کاربرد آن برای مدیریت جریان برق و کنترل آن است. درواقع این مرکز بار خانه یا محل کار شماست که وقتی برق قطع میشود و باید دوباره آن را روشن کنید به آنجا رفته و مطمئن میشوید که برق کاملا قطع شده است. این بخش جدایی ناپذیر از قابلیت های الکتریکی خانه یا محل کار شما است. تابلو برق ها در انواع مختلف تابلو برق سلولی، تابلو برق ایستاده، دیواری، کشویی، تابلو برق فشار ضعیف، متوسط، تابلو برق بیرونی و درونی و … طراحی و تولید میشوند. در ادامه مجموعه ایران پارس الکتریک قصد دارد تا تابلو برق ایستاده و انواع آن را به شما عزیزان معرفی کند. مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

مشاهده محصولات ایران پارس الکتریک: https://iranparselectric.com/

آشنایی با مجموعه ایران پارس الکتریک

«ایران پارس الکتریک» از اوایل دهه ۱۳۸۰ با مشارکت جمعی از مهندسان مجرب و متخصص صنعت برق و الکترونیک کشور، فعالیت خود را بر محورهای خدمات مهندسی برق، تامین تجهیزات برق، نظارت، اجرا، آموزش و مشاوره قرار داد و با هدف ارائه راه حل های جامع و خدمات تخصصی کاربردی مبتنی بر متدولوژی های نوین در حوزه صنعت برق مربوط به خود با مدیریت آقای مهندس امین فرخنده کلام تشکیل گردید.

مجموعه ایران پارس الکتریک سعی بر آن دارد تا بهترین برندها را در کنار بهترین قیمت ها برای شما مشتریان گرامی فراهم آورد، تا شما بدون صرف وقت و هزینه اضافی و تنها با چند کلیک، کالای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انتخاب نمایید. همچنین این مجموعه با تامین دیگرتجهیزات برقی نظیر سیم و کابل و تجهیزات صنعتی موردنیاز بخش صنعت و ساختمان کشور و پروژه های نفت و پتروشیمی، نقش مهمی را دراختصاص محصولات با کیفیت و استاندارد به مشتریان عزیز ایفا میکند.

چیزی درباره ی تابلو برق های ایستاده و انواع آن میدانید؟

همانطور که از نامش مشخص است، حالتی ایستاده دارد که برای تکیه نیاز به چیزی ندارند. کاربردشان برای موتورخانه ها است. از نظر مدل به انواع تابلو برق ایستاده ثابت و یا چند منظوره و … تقسیم میشود که تجهیزات کنترل، قدرت، پنوماتیکی، کلیدها، رله ها، ترمینال ها و… را میتوان درون آنها نصب نمود.

انواع تابلو برق ایستاده عبارتند از:

  • تابلو برق ایستادۀ ثابت:

در این تابلوها، باس بارها اغلب در قسمت فوقانی نصب شده و از طریق شینه ها و یا کابل به کلید و سایر تجهیزات الکتریکی مانند کنتاکتورها، رله ها و … ارتباط پیدا می کنند.

مشاهده محصولات ایران پارس الکتریک: قیمت تابلو برق

  • تابلو برق ایستاده قابل دسترسی از جلو:

همانطور که از نامش پیداست، دسترسی در این نوع تابلوها جهت فرمان، تعویض فیوز و لوازم، همه اتصالات سرکابل و کابل های ورودی و خروجی و سیم و… تنها از قسمت جلوی آن امکان دارد و می تواند شامل یک یا چند سلول باشد.

  • تابلو برق ایستاده قابل دسترسی از پشت:

دسترسی در این نوع تابلوها به منظور تعویض تجهیزات و اتصالات کابل و سیم و … از پشت تابلو صورت میگیرد، اما تجهیزات اندازه گیری و فرمان ها از سمت جلوی تابلو انجام می گیرد.

ساخت تابلو برق

  • تابلو برق تمام بسته ایستاده چند خانه ای:

در این نوع تابلو هر سلول، به منظور فرمان ماشین آلات، نصب کلیدهای متفاوت، فیوزها و لوازم اندازه گیری، شینه کشی عمودی و قابل خانه بندی متغیر دارد و هم چنین دارای شینه اصلی افقی جهت امکان توسعه به چند سلول، است.

  • تابلو برق تمام بسته ایستاده چند جعبه ای:

در این نوع تابلوها، جعبه ها به یکدیگر متصل شده و از متصل شدن این جعبه ها به یکدیگر، تابلو ایستاده چند جعبه ای تشکیل میشود. اجزای این تابلوها نظیر شینه، فیوز، کلیدها و … هر کدام در قطعات مساوی با جعبه های چدنی یا فولادی ساخته شده اند.

خرید تابلو برق ایستاده

فروشگاه ایران پارس الکتریک طراحی و تولید انواع تابلو برق های ایستاده در مدل های مختلف مانند تابلو برق ایستاده طرح ریتال، تابلو برق ایستاده سیواکن، تابلو برق ایستاده فشار قوی، فشار ضعیف و فشار متوسط و دیگر مدل تابلوهای ایستاده را بر عهده دارد. شما مشتریان گرامی و همراهان عزیز میتوانید برای اطلاع از قیمت به روز این محصولات با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس دفتر فروش:

تهران. خیابان لاله زار جنوبی.بالاتر از کوچه گودرزی. پاساژ نور. زیر همکف. پلاک ۹.

تلفن های تماس:

۰۲۱۳۳۹۸۵۵۲۱ – ۰۲۱۳۳۹۸۸۱۷۰

https://b2n.ir/g94546

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.