کاربرد پنل پیامک در سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌های مذهبی چیست؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56473
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ |

کاربرد پنل پیامک در سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌های مذهبی چیست؟

در دنیای پر ازدحام و پیچیده ما اطلاع‌رسانی در هر حوزه‌ای سخت‌تر از هر زمانی شده است. اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بسیاری از کاربران را مشغول به خود کرده و به سختی می‌توان با کاربر امروزی تعاملی مفید و سازنده داشت.
کاربرد پنل پیامک در سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌های مذهبی چیست؟

در دنیای پر ازدحام و پیچیده ما اطلاع‌رسانی در هر حوزه‌ای سخت‌تر از هر زمانی شده است. اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بسیاری از کاربران را مشغول به خود کرده و به سختی می‌توان با کاربر امروزی تعاملی مفید و سازنده داشت. اما با این توضیحات چه راهکاری برای ارتباط با مخاطبانمان در دسترس داریم؟ خوشبختانه به دلیل اینکه رمز دوم کارت‌های بانکی برای کاربران اس ام اس می‌شود، بسیاری از کاربران در اکثر مواقع پیامک‌های خود را چک می‌کنند. به همین دلیل بازاریابی پیامکی راهکاری ویژه برای تعامل با مخاطبان است. در این مقاله همراه ما باشید تا کاربرد پنل پیامکی در سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌های مذهبی را به‌طور ویژه بررسی کنیم.

اعلام برنامه‌های هیات با ارسال پیامک برای مخاطبان هدف!

هیات‌ها، مساجد و حسینیه‌ها به خصوص در ماه محرم و رمضان و سایر ماه‌های سال برنامه‌های ویژه‌ای برای نمازگزاران و عموم مردم دارند. بسیار مهم است که چند روز قبل مخاطبان هدف در خصوص برنامه‌های هیات‌ها و مساجد مطلع باشند تا بتوانند برای شرکت در آن برنامه‌ریزی کنند. با استفاده از پنل ارسال پیامک می‌توان در کمتر از ۵ ثانیه کلیه کاربرانی که شماره موبایل‌های آن‌ها را در اختیار دارید از برنامه‌های هیات و مساجد مطلع کنید. اگر شماره مخاطبان خود را ندارید نگران نباشید! با تهیه پنل پیامکی به بانک اطلاعاتی شماره موبایل همراه اول و ایرانسل بر اساس استان، شهر، منطقه سن و جنسیت دسترسی دارید و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید مخاطبان منطقه مورد نظر خود را از برنامه‌های هیات مطلع کنید!

مناسبت‌ها را با ارسال پیامک به مخاطبانتان تبریک و تسیلت بگویید!

هر هیات، مسجد، حسینیه، سازمان و ارگانی بر خود ضروری می‌بیند که مناسبت‌های خاص شامل اعیاد اسلامی قربان، فطر و غدیر و همچنین میلاد و شهادت ائمه اطهار را به کاربران عضو یا منطقه تبریک و تسلیت بگوید. به همین دلیل هیات‌ها، مساجد و حسینیه‌ها می‌توانند با خرید سامانه پیامکی که به‌صرفه‌ترین و بهترین راه اطلاع‌رسانی است در سریع‌ترین زمان ممکن با پیامک انبوه پیام‌های موردنظر خود را برای کاربرانشان بفرستند!

نظرسنجی پیامکی با پنل ارسال پیامک ویژه هیئت ها

نظرسنجی و برگزاری مسابقات قرانی به‌صورت پیامکی!

سازمان تبلیغات اسلامی، مساجد و حسینیه‌ها می‌توانند با ارسال پیامک هدفمند از مخاطبان خود در خصوص موضوعات و برنامه‌هایشان نظرسنجی کنند. نظرسنجی باعث می‌شود که بتوانیم کیفیت ارائه خدمات خود را بسنجیم و در ادامه مسابقات، برنامه‌ها، همایش‌ها و سایر دوره‌های آموزشی سازمان را بهتر برگزار کنیم. از طرفی سازمان تبلیغات اسلامی و سایر ارگان‌های مربوطه می‌توانند مسابقات پیامکی برگزار کنند تا کاربران بیشتری در مسابقه مشارکت داشته باشند و سطح و کیفیت مسابقات نیز بالاتر رود.

اگر برای سازمان مربوطه وب‌سایت دارید پیشنهاد می‌کنیم که افزونه پیامک گرویتی فرم را دانلود و نصب کنید. با کمک افزونه گرویتی هر کاربری که فرم مسابقه و نظرسنجی را پر کند سامانه پیامکی به‌صورت خودکار پیامکی که متن تبلیغاتی آن از قبل توسط شما تعیین می‌شود برای کاربر هدف ارسال می‌کند. این کار باعث می‌شود که کاربر دلگرم شده و مطمئن شود که فرمی که پر کرده به درستی ارسال شده است.

دعوت از مردم برای برگزاری همایش‌های مذهبی با ارسال پیامک انبوه!

در طول سال سازمان تبلیغات اسلامی همایش‌های مذهبی خاصی را در برنامه خود دارد. بسیار ضروری است که عموم مردم از همایش‌ها به‌صورت همزمان مطلع شوند تا در روز موعود با مشارکت حداکثری برنامه طراحی شده پیش برود. با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید در کمتر از ۵ ثانیه به کلیه مخاطبان خود در منطقه مورد نظرتان، زمان برگزاری همایش‌های مذهبی را اطلاع‌رسانی کنید. بیلبورد و تبلیغات محیطی خوب است اما هم هزینه‌های بالایی به همراه دارد و هم کلیه مخاطبان در معرض این‌گونه تبلیغات قرار نمی‌گیرند؛ به همین دلیل استفاده از پنل پیامک بهترین شیوه اطلاع رسانی برای هیات‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود.

قرعه کشی پیامکی

اطلاع‌رسانی‌های مهم و قرعه‌کشی‌های هیات را به‌صورت پیامکی انجام دهید!

چنانچه سازمان تبلیغات اسلامی بخواهد به اصناف، منطقه، یا شهر خاصی اطلاع‌رسانی خاصی کند بهترین شیوه استفاده از پنل پیامکی است. چراکه امروزه اکثر افراد امروزه تلفن همراه دارند و حداکثر ۱۵ دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب حتماً آن را چک می‌کنند! پنل پیامک حتی به لیست سیاه کاربران نیز پیام شما را ارسال می‌کند؛ در این خصوص می‌توانید اطمینان حاصل کنید که پیام شما به دست مخاطب‌تان می‌رسد. از طرفی اگر در اعیاد یا روز خاصی برنامه‌ یا مسابقه‌ای در تدارک دارید با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید قرعه‌کشی پیامکی را از میان همه کاربران انجام دهید. پنل پیامکی بستری است که باعث می‌شود که بهتر و آسان‌تر بتوانید برنامه‌های تبلیغات اسلامی را پیش ببرید!

فراز اس ام اس پنل پیامکی خود را با گارانتی ۳۰ روز بارزگشت وجه ارائه می‌کند!

در این مقاله کاربرد پنل پیامکی در سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌ها را به‌طور ویژه بررسی کردیم. سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌ها می‌توانند برای اطلاع‌رسانی‌ها، برگزاری همایش، مسابقه، نظرسنجی، تبریک و تسیلت میلاد و شهادت ائمه اطهار و اعلام برنامه‌های خود را از طریق پیامک به اطلاع هموطنان عزیزمان برسانند. با تهیه پنل پیامکی دسترسی کاملی به بانک شماره موبایل همراه و ایرانسل خواهید داشت؛ به همین دلیل استفاده از پنل پیامک علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه، محتوای متنی شما را به دست مخاطب هدف در سریع‌ترین زمان ممکن می‌رساند.

فراز اس ام اس بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده پنل اس ام اس در ایران است که پنل پیامکی خود را با گارانتی ۳۰ روز بازگشت وجه ارائه می‌کند؛ چنانچه برای سازمان تبلیغات اسلامی، هیات، مسجد، حسینیه یا سایر ارگان‌های مربوطه به پنل پیامکی نیاز دارید با کارشناسان مجرب فراز اس ام اس به شماره تلفن ۷۴۸۵۳-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فروش فراز اس ام اس آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما کاربران عزیز هستند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.