آسیا فنر، تولیدکننده فنر در تهران - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56143
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ |

آسیا فنر، تولیدکننده فنر در تهران

گروه صنعتی فنرسازی آسیا مفتخر است که جزو برترین تولیدکنندگان انواع فنر، واقع در لاله زار تهران است. همچنین خوشحال است که با بیش از 40 سال تجربه در امر مشاوره، طراحی و ساخت انواع فنر (فنر فشاری، فنر پیچشی، فنر حلزونی، فنر کششی)، واشرآلات، قطعات صنعتی، قطعات لاستیکی و ارائه انواع فرآورده های نسوز آن هم با وجود پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات روز، محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه می نماید
آسیا فنر، تولیدکننده فنر در تهران

معرفی گروه صنعتی فنرسازی آسیا

گروه صنعتی فنرسازی آسیا مفتخر است که جزو برترین تولیدکنندگان انواع فنر، واقع در لاله زار تهران است. همچنین خوشحال است که با بیش از ۴۰ سال تجربه در امر مشاوره، طراحی و ساخت انواع فنر (فنر فشاری، فنر پیچشی، فنر حلزونی، فنر کششی)، واشرآلات، قطعات صنعتی، قطعات لاستیکی و ارائه انواع فرآورده های نسوز آن هم با وجود پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات روز، محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه می نماید و سهمی هر چند کوچک در جهت کمک به رشد و توسعه صنعت فنرسازی در کشور عزیزمان ایران را دارا است.

آسیا فنر، تولیدکننده فنر در تهران

بهترین خبر دیگر این است که «مجموعه فنرسازی آسیا»

معرفی گروه صنعتی فنرسازی آسیا

گروه صنعتی فنرسازی آسیا مفتخر است که جزو برترین تولیدکنندگان انواع فنر، واقع در لاله زار تهران است. همچنین خوشحال است که با بیش از ۳۰ سال تجربه در امر مشاوره، طراحی و ساخت انواع فنر (فنر فشاری، فنر پیچشی، فنر حلزونی، فنر کششی)، واشرآلات، قطعات صنعتی، قطعات لاستیکی و ارائه انواع فرآورده های نسوز آن هم با وجود پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات روز، محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه می نماید و سهمی هر چند کوچک در جهت کمک به رشد و توسعه صنعت فنرسازی در کشور عزیزمان ایران را دارا است.

بهترین خبر دیگر این است که «مجموعه فنرسازی آسیا» تولید کننده فنر اولین تولیدکننده Spring Coplings در ایران است. این مجموعه با داشتن متخصصین مجرب و دستگاه ها و تکنولوژی مدرن و مواد اولیه عالی، توانسته انواع فنرکوپلینگ و فنرهای دیگر را با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب آن هم طبق نظر و سفارش مشتری، تولید و به بازار عرضه کند. بنابراین برای مشاوره و سفارش جهت خرید انواع فنرهای صنعتی از جمله spring coplings با شرکت ما تماس بگیرید.

آدرس:

تهران. خيابان امير كبير. ناظم الاطباء جنوبی. کوچه حشمتی. کوچه آقامیر. پلاک ۶

شماره های تماس:

۳۳۹۰۰۳۲۷ ۰۲۱ – ۰۹۳۷۷۴۵۳۲۶۶

وبسایت:

https://asiafanar.com/

اولین تولیدکننده Spring Coplings در ایران است. این مجموعه با داشتن متخصصین مجرب و دستگاه ها و تکنولوژی مدرن و مواد اولیه عالی، توانسته انواع فنرکوپلینگ و فنرهای دیگر را با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب آن هم طبق نظر و سفارش مشتری، تولید و به بازار عرضه کند. بنابراین برای مشاوره و سفارش جهت خرید انواع فنرهای صنعتی از جمله spring coplings با شرکت ما تماس بگیرید.

فنرها (Springs)

گفته میشود که چرخ را می توان جزو مهمترین اختراعات مکانیکی تمام دوران­ها دانست. اگرچه این حرف ممکن است صحت داشته باشد، اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که فنرها چه تاثیری میتوانند بر زندگی ما بگذارند؟ اغلب از فنرها به عنوان یک جسم الاستیک یاد میکنند که برای ذخیره انرژی مکانیکی کاربرد دارد. Springs ابزارهایی هستند که در پاسخ به نیروهای خارجی تغییر شکل میدهند و با حذف نیروها به شکل اولیه خود باز میگردند.

فنرها میتوانند از مواد مختلفی ساخته شوند، اما اغلب از فولاد فنری تولید میشوند که یک فولاد کم آلیاژ، فولاد کربن متوسط ​​یا گاهی اوقات فولاد کربن بالا با استحکام تسلیم بالا است. فنرهای کوچک اغلب از مواد از پیش سخت شده پیچیده تولید می شوند، در حالی که فنرهای بزرگتر معمولاً از فولاد آنیل شده تولید می شوند و سپس پس از ساخت سخت می شوند.

فنر کششی Extension springs اغلب در دو سر آن یک قلاب دارد که اصطلاحا به این فنر ها قلابدار می گوند و شکل ظاهری آن به صورتی است که حلقه های آن به هم چسبیده و فاصله ای ندارند. فنر های کششی در صنایع مختلف همچون خودرو سازی ، کارخانجات صنعتی کاربرد دارد.

مشاهده محصولات آسیا فنر: خرید فنر کششی

تولید انواع فنر کششی قلاب دار در آسیا فنر

کاربرد Springs و انواع آن

آنها اغلب در اسباب بازی های الکترونیکی روزمره و در باتری هایی که برای زنده کردن آنها نیاز است، به کار برده می شوند. در مهمترین صنعت یعنی صنعت خودروسازی در کمک فنر ماشین، ترمزها و کلاچ و … از آن استفاده میکنند. در تجهیزات حفاری میدان نفتی مثل ابزار پایین چاله و صنعت معدن نیز کارایی دارند. بنابراین وجود فنرها برای همه این صنایع و بسیاری دیگر، آن هم برای ایجاد بهترین محصولات ممکن ضروری است. دفعه بعد که روی یک تشک راحت با فنر می خوابید، یا با یک ماشین راحت با سیستم تعلیق عالی رانندگی می کنید یا حتی دستگیره در را می چرخانید تا در را باز کنید، به یاد داشته باشید که در همه این محصولات از فنر استفاده شده تا زندگی بهتری داشته باشید. فنرها تاثیر زیادی بر زندگی ما دارند.

انواع فنر شامل فنر فشاری، فنر کششی، فنر پیچشی، فنر حلزونی، فنر با نرخ متغیر، فنرهای نیرو ثابت، فنرهای ماشین کاری شده، فنرهای قالبی و … میشود، که هر کدام کارایی خاص خود را داشته و در انواع ماشین ها و از محصولات مصرفی گرفته تا تجهیزات صنعتی بزرگ و سنگین با فنر سر و کار دارند. بهترین فنر و انواع آن را میتوانید در لاله زار تهران پیدا کنید

افراد و متخصصین زیادی هستند که در حوزه تولید فنر و انواع آن در حال فعالیت بوده و سعی بر تولید محصولاتی با کیفیت دارند. در این مطلب اول به شرح مختصر درباره ی فنر پرداختیم، حال می خواهیم یکی از تولیدکنندگان به نام و معتبر در این صنعت را معرفی کنیم.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.