مقایسه بیمیتو و ازکی و راهنمای تهیه ارزان تر بیمه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56078
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ |

مقایسه بیمیتو و ازکی و راهنمای تهیه ارزان تر بیمه

بیمه. کلمه‌ای که مخصوص افراد آینده نگر و هوشمند است؛ آیا شما هم به آینده خود و نزدیکان‌تان اهمیت می‌دهید؟
مقایسه بیمیتو و ازکی و راهنمای تهیه ارزان تر بیمه

 

بیمه. کلمه‌ای که مخصوص افراد آینده نگر و هوشمند است؛ آیا شما هم به آینده خود و نزدیکان‌تان اهمیت می‌دهید؟ اگر پاسخ شما بله است، شما یک فرد هوشمند هستید؛ بنابراین نیاز به خرید بیمه شخص ثالث، آتش سوزی، مسافرت، درمانی و… خواهید داشت. به دلیل اهمیت بیمه، بازار فروشندگان بیمه بسیار داغ است و شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. «بیمیتو» و «ازکی» دو وبسایت و سرویس معتبر برای خرید بیمه هستند که ویژگی‌های خاص خود را دارند. بیمیتو و ازکی در این مطلب با هم مقایسه شده‌اند؛ همچنین در انتهای مطلب روشی برای خرید ارزان بیمه را توضیح داده‌ایم.

 

ویژگی‌های بیمیتو و ازکی

بیمیتو مرجعی هوشمند و کامل از شرکت‌های بیمه را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با مقایسه و بررسی، اقدام به خرید بیمه کنید. همچنین امکاناتی برای مدیریت بیمه‌های خریداری شده به صورت آنلاین و البته بررسی میزان اعتبار آنها دارد. خرید از بیمیتو در مقایسه با خرید حضوری بیمه می‌تواند بسیار ساده‌تر باشد؛ این سادگی در مدیریت و کنترل بیمه‌ها نیز دیده می‌شود.

ازکی نیز ساختاری مشابه با بیمیتو دارد. این سرویس محل به نمایش گذاشتن خدمات شرکت‌های بیمه است. در ازکی با انتخاب بیمه و سرویس مورد نظر، می‌توانید خدمات شرکت‌های مختلف را از لحاظ قیمت و ویژگی‌ها مقایسه کنید. برخی از ویژگی‌های بیمیتو و ازکی:

ارائه انواع بیمه

در بیمیتو و ازکی انواع بیمه قابل خریداری و بررسی خواهد بود. بیمه‌ها از شرکت‌های معتبر بیمه کننده در این وبسایت‌ها جمع آوری و دسته بندی می‌شوند. دسته بندی‌های بیمیتو و ازکی برای انواع بیمه شامل موارد زیر است:

  • بیمه وسایل نقلیه: این دسته بندی شامل «بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موتور» است.
  • بیمه اشخاص: در این دسته بندی عناوین «بیمه مسافرتی، بیمه عمر، بیمه تکمیلی درمان، حوادث انفرادی» قرار دارند.
  • بیمه اموال: دو زیر دسته «بیمه آتش سوزی و بیمه زلزله» در این قسمت قرار دارند.
  • بیمه مسئولیت: این دسته بندی شامل موارد «بیمه آسانسور و بیمه مسئولیت پزشکان» است.

از آنجایی که این دو شرکت با یکدیگر ادغام شده‌اند، دسته بندی‌های آنان مشابه هم هستند. بنابراین با مراجعه به هر کدام از وبسایت‌های بیمیتو یا ازکی می‌توانید انواع بیمه را خریداری کنید.

خدمات پرداخت خسارت

این دو سرویس خدمات خسارت خودرو و درمان ارائه می‌دهند. با ورود به هرکدام از این وبسایت‌ها می‌توانید خسارت درمانی یا خودرو خود را پرداخت کنید. در ابتدا نیاز به ثبت درخواست دارید؛ این درخواست به صورت آنلاین ثبت شده و توسط شرکت بررسی می‌شود. در تصادف خودروها هر دو طرف (مقصر و زیان دیده) می‌توانند با ورود به قسمت خسارت خودرو، درخواست خود را ثبت کنند.کارشناسان بیمه به آدرس اعلام شده از سمت کاربر مراجعه کرده و خسارت را تعیین می‌کنند.

مقایسه و خرید آسان

بیمیتو و ازکی تجربه خریدی آسان همراه با پیش زمینه‌ی مقایسه را به مشتری هدیه می دهند. در این وبسایت‌ها می‌توانید بیمه خود را انتخاب کرده و شرکت‌های ارائه دهنده آن را ببینید. شرکت‌ها ممکن است بر اساس ویژگی‌ها یا سیاست‌های خود، قیمت متفاوتی ارائه دهند؛ همچنین قابلیت خرید قسطی بیمه از شرکت‌های مختلف وجود دارد. یکی از نکات جالب در این خصوص این می باشد که شما می توانید با وارد کردن کد تخفیف بیمیتو ، درصدی ارزان تر بیمه خود را خریداری نمایید.

امکان بررسی و استعلام آنلاین

برخی اوقات ممکن است اعتبار بیمه شما تمام شود یا اینکه نیاز داشته باشید از بیمه‌تان استعلام بگیرید. در بیمیتو و ازکی خواهید توانست تمامی بیمه‌های خریداری شده را به صورت آنلاین مدیریت کرده و اطلاعات آنها را بررسی کنید.

یادآور تمدید بیمه یا اقساط

قابلیتی فوق العاده در ازکی و بیمیتو وجود دارد که به شما امکان ثبت یادآور بیمه را می‌دهد. شما می‌توانید بیمه خود را انتخاب کرده و سیکل یادآوری را به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و سالیانه تنظیم کنید. این یادآور زمان خرید یا تمدید و همچنین پرداخت اقساط را به شما اعلام می‌کند؛ بنابراین دیگ نگران فراموش کردن تاریخ و زمان بیمه نخواهید بود.

مزایای خرید بیمه از بیمیتو و ازکی

شاید شما خرید حضوری بیمه را ترجیح دهید اما باید توجه کنید که خرید از بیمیتو و ازکی مزایای بسیاری نسبت به خرید حضوری آن دارد.

  • مقایسه قیمت‌ها در یک صفحه: تصور کنید که باید برای مقایسه قیمت، به شکل حضوری یا حتی تلفی از شرکت‌های مختلف بیمه سوال کنید و قیمت‌ها را یادداشت نمایید. بیمیتو و ازکی در یک صفحه، شرکت‌های ارائه دهنده بیمه مورد نظر شما را به همراه قیمت و اطلاعات کامل هر کدام در یک صفحه نشان می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید مقرون به صرفه‌ترین بیمه را انتخاب و خریداری کنید.
  • خرید قسطی بیمه: خرید بیمه به صورت اقساطی نیز قابل مقایسه است؛ بنابراین قابلیت مقایسه در این موضوع نیز بسیار کاربردی است.
  • پشتیبانی قوی: پشتیبانی ازکی و بیمیتو بسیار خوب و سریع است؛ بنابراین نیازی نیست نگران پاسخگویی و پیگیری باشید.
  • تمدید آسان: قابلیت تمدید سریع برای خدمات خریداری شده از بیمیتو و ازکی فراهم است؛ به طوری که با چند کلیک و پرداخت می‌توانید خیلی سریع بیمه نامه خودتان را تمدید کنید.
  • ارسال رایگان: بیمه نامه‌هایی که از بیمیتو سفارش داده می‌شوند، به صورت رایگان به آدرس شما ارسال خواهند شد. بنابراین نیازی به پرداخت وجه برای خدمات پستی و… نخواهید داشت.

بیمیتو و ازکی تخفیفات شرکت‌های مختلف بیمه را نشان می‌دهند اما خود این دو وبسایت نیز تخفیفاتی اضافی برای شما در نظر گرفته‌اند. با وارد نمودن کد تخفیف ازکی یا بیمیتو می‌توانید بیشتر از آن مقداری که شرکت بیمه از هزینه خدمات خود کم کرده، تخفیف بگیرید. برای خرید ارزان بیمه می‌توانید از کد تخفیف بیمیتو و ازکی استفاده کنید.

موپن وبسایت ارائه کد تخفیف ازکی و بیمیتو

موپن یک سرویس کاملاً رایگان است که کد تخفیف شرکت‌های بزرگ مثل بیمیتو، ازکی، دیجی کالا، علی بابا، اسنپ، ایرانسل و… را قرار می‌دهد. شما با ورود به این وبسایت می توانید کدهای تخفیف را به صورت رایگان مشاهده کرده و آنها را استفاده کنید. برای خرید ارزان از بیمیتو و ازکی:

  • وارد وبسایت موپن شده و عبارات «بیمیتو» یا «ازکی» را جستجو کنید.
  • کد تخفیف ازکی یا بیمیتو را در موپن پیدا کرده و کپی کنید.
  • به صفحه خرید بیمیتو یا ازکی برگردید و هنگام بستن فاکتور، کد تخفیف را وارد کنید.
  • به میزان اعتبار کد تخفیف، از مبلغ فاکتور شما کم خواهد شد.

 

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.