لرستان میزبان یازدهمین سفر دولت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55951
  پرینتخانه » اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۳۱ |

لرستان میزبان یازدهمین سفر دولت

لرستان امروز مقصد یازدهمین سفر رئیس‌جمهور است، حجت‌الاسلام رئیسی در بدو ورود به استان ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند از رنج بیکاری لرستان بکاهد؛ همچنین وزرای کابینه راهی شهرستان‌ها شدند.
لرستان میزبان یازدهمین سفر دولت

امروز جمعه استان لرستان در یازدهمین سفر رئیس‌جمهوری میزبان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین برخی اعضای کابینه است. بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار مختلف جامعه و شرکت در جلسات مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور کشورمان در جریان سفر به استان است.

 

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و معاونین رئیس جمهور، حجت الاسلام رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

روز گذشته نیز وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده وارد لرستان شده اند. دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری، بازدیدها و… از برنامه‌های رئیس جمهور در یازدهمین سفر استانی خود در مقصد لرستان است.

همچنین وزرا نیز در شهرستان‌های لرستان حضور خواهند یافت تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار بگیرند. هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به لرستان، نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای دریافت مطالبات مردمی در ادارات لرستان استقرار یافتند. ستاد بر خط ۱۱۱ به‌منظور پاسخگویی به نامه‌های مردمی سفر رئیس‌جمهوری به لرستان هم با ایجاد ۱۰۰ خط تلفن آغاز به کار کرد.

 

به گفته فرهاد زیویار استاندار لرستان بعد از مراسم استقبال، برخی از وزرا به بعضی از شهرستان‌ها اعزام خواهند شد، وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های ازنا و دورود، معاون رئیس‌جمهور در حوزه مناطق محروم به شهرستان الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان پلدختر می‌رود.

 

استاندار لرستان گفت: همچنین چند نفر از اعضای کابینه مانند رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزیر نیرو و تعدادی دیگر از اعضای کابینه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

 

زیویار با تأکید بر اینکه همچنین امروز بعدازظهر برنامه‌هایی مانند دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم شامل فرهنگی، دانشگاهی، صنعتگران، حوزه کشاورزی و…، جلسه شورای اداری با حضور ۱۷۰ نفر از مدیران استانی، وزرا و اعضای کابینه را خواهیم داشت.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.