سرمایه گذاری در املاک گرجستان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55865
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ |

سرمایه گذاری در املاک گرجستان

آب و هوای دل‌ انگیز در بهار و تابستان و شرایط راحت سرمایه گذاری در گرجستان، می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای متقاضیان آغاز زندگی در کشور گرجستان باشد.
سرمایه گذاری در املاک گرجستان

 

کاربردی ترین راه حل خرید ملک در گرجستان!

آب و هوای دل‌ انگیز در بهار و تابستان و شرایط راحت سرمایه گذاری در گرجستان، می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای متقاضیان آغاز زندگی در کشور گرجستان باشد.

از آنجائی که در سالهای اخیر میزان مسافران به مقصد گرجستان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است، موضوع خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است .

گرجستان به مرکزیت تفلیس سالهاست که میزبان ایرانیانی است که با اهداف و مقاصد مختلف به این کشور مهاجرت می کنند. شاید یکی از دلایل مهاجرت به این کشور آسانی صدور ویزا برای هموطنان ایرانی باشد. چرا که بین دو کشور ایران و گرجستان قانون لغو روادید حاکم بوده و شرایط مسافرت ایرانیان به این کشور برای کمتر از ۴۵ روز میسر میباشد. اغلب ایرانیانی که به گرجستان و پایتخت آن می روند برای امر بیزینس (خرید ملک، راه اندازی کسب و کار، ثبت شرکت و …) مسافرت می کنند. پس بی دلیل نیست که گرجستان در رده ۷ جهانی از نظر معیار آسانی انجام بیزینس قرار می گیرد.

سرمایه گذاری در املاک گرجستان یکی از ساده ترین روش های موفقیت در مهاجرت به گرجستان است و همچنین خرید ملک در گرجستان مزایای زیادی را برای شما را به همراه خواهد داشت.

افرادی که قصد سرمایه گذاری در گرجستان دارند می توانند از طریق خرید ملک در گرجستان با پیروی از قوانین حاکم بر خرید ملک همانند دیگر شهروندان گرجستان اقدام به خرید ملک نمایید.

اخذ اقامت گرجستان با خرید ملک و سرمایه گذاری در گرجستان

راهنمای مراحل خرید ملک در گرجستان

خرید آپارتمان در گرجستان برای یک تبعه خارجی به این شکل و یکی از قوانین بسیار خوب گرجستان در زمینه خرید ملک در گرجستان این است که:

  • شروع به کار با یک مشاور املاک در گرجستان
  • به شکار خانه بروید!
  • فرآیند بسته شدن قرارداد
  • مالکیت برای فرد خارجی قطعی و ۱۰۰% است.
  • شما می توانید با خرید ملک در گرجستان حداقل با قیمت، سرمایه گذاری مناسبی را در املاک گرجستان انجام دهید.
  • ساخت آپارتمان های نوساز در نقاط مختلف تفلیس پایتخت گرجستان در چند سال گذشته، رشد زیادی داشته است.
  • معمولا متراژهای آپارتمان نوساز در تفلیس از ۲۵ مترمربع که سوئیت است شروع می شود و حتی تا ۵۰۰ مترمربع هم وجود دارد.

مراحل سرمایه گذاری و خرید ملک گرجستان

گرجستان حداقل سرمایه گذاری خود را طی سال گذشته از ۳۵۰۰۰ دلار به ۱۰۰،۰۰۰ دلار افزایش داد. مراحل قانونی خرید ملک به این صورت است که ملک خریداری شده از نظر میزان حداقل سرمایه گذاری در گرجستان ۱۰۰ هزار دلار است. این ملک به نام شما در دادگستری تفلیس ثبت خواهد شد. یک کارشناس خبره باید ارزش واقعی ملک را تخمین بزند تا حداقل برابر یا بیشتر از این مقدار باشد. پس از انجام خرید ملک و مالک رسمی ملک شدن می توانید از سایز مزایای سرمایه گذاری در املاک گرجستان هم بهره مند شوید!

شما باید با در دست داشتن یک کپی از فرم کارشناسی شده ارزش دارایی خود و گذرنامه و دو قطعه عکس به اداره مهاجرت مراجعه نمایید. هزینه رسیدگی به درخواست شما بین ۹۰ تا ۱۸۰ دلار هزینه دارد.

حتماً از قوانین گرجستان و آثار حقوقی آن اطلاعات کامل داشته باشید. پیشنهاد می شود برای تحقیق درباره قیمت های ملک مانند آپارتمان، خانه ویلایی، مغازه، رستوران، هتل و سایر املاک و تشخیص مناطق بهتر حتماً از یک وکیل مجرب مانند آوا جورجیا که به همه قوانین خرید ملک در گرجستان تسلط داشته باشد، کمک بگیرید.

اقامت گرجستان با خرید ملک در گرجستان

هزینه های خرید ملک و اجاره ملک در گرجستان

حالا قیمت خرید آپارتمان در گرجستان را در این بخش بررسی می نماییم که قیمت آپارتمان در قسمت های مختلف در کشور گرجستان متغیر است و تفاوت دارد. در جدول زیر قیمت های خرید آپارتمان و خانه ویلایی را بر حسب دلار در گرجستان بررسی می کنیم.

پس از مهاجرت به گرجستان خواهید دید که در این کشور شما با دو نوع آپارتمان برای خرید مواجه خواهید شد که نوع اول آپارتمان‌ های گرین هستند که به صورت مبله و با وسایل کامل فروخته می‌ شوند و دسته دوم آپارتمان‌های وایت می‌باشند که بدون وسیله به فروش گذاشته می‌ شوند. شهر تفلیس یک آپارتمان گرین با میانگین قیمت ۵۰۰۰$ تا ۶۰۰۰۰$ (دلار) به فروش می رسد. همچنین اگر شما یک آپارتمان سفید در شهر تفلیس گرجستان خریداری کنید می توانید با حدودا هزینه کردن ۱۰۰۰۰$ (دلار) آن را مبله کنید. بهترین روش خرید یک آپارتمان وایت از سازندگان و تبدیل آن به یک آپارتمان مبله است زیرا جریان دلالی در کشور گرجستان همواره سبب افزایش بی رویه قیمت آپارتمان های گرین در این کشور خواهند شد!

چند نکته مهم برای خرید ملک در گرجستان:

  • هزینه خرید هر مترمربع ملک در گرجستان در حدود ۶۰۰$ (دلار) است
  • حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در کشور گرجستان ۱۰۰۰۰۰$ (دلار) است.
  • در رابطه با به اجاره سپردن ملک در گرجستان محدودیتی وجود ندارد.

سرمایه گذاری در املاک گرجستان

 

| منبع خبر : رسالت به جهت تبلیغاتی بودن این مطلب را تایید یا رد نمی کند
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.