در کدام یک از اسپیناس های تهران اقامت کنیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 54454
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ |

در کدام یک از اسپیناس های تهران اقامت کنیم؟

شهر بزرگ تهران، همیشه جزو پرترددترین شهرهای ایران بوده است. این شهر علاوه بر اینکه ساکنین زیادی دارد و چندین میلیون نفر در آن زندگی می­کنند، مسافران زیادی نیز دارد.
در کدام یک از اسپیناس های تهران اقامت کنیم؟

شهر بزرگ تهران، همیشه جزو پرترددترین شهرهای ایران بوده است. این شهر علاوه بر اینکه ساکنین زیادی دارد و چندین میلیون نفر در آن زندگی می­کنند، مسافران زیادی نیز دارد. بعضی از افراد برای دید و بازدید از دوستان و اقوام­شان به تهران سفر می­کنند، برخی برای انجام امور اداری و دفتری و برخی نیز مسافرت­های کاری دارند تا جلساتی را برگزار کنند و به شهرشان بازگردند. به همین دلیل در شهر تهران، هتل­های متعددی ساخته شده است که می­توانید برای اقامت، از بین این هتل­ها انتخاب کنید. دو تا از هتل­ های تهران که معروف نیز هستند، هتل اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس بلوار می­باشند که ما قصد داریم در این مقاله آنها را معرفی نموده و در نهایت به شما بگوییم که چطور می­توانید هر یک از آنها را با بهترین قیمت در اسنپ تریپ رزرو کنید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

هتل اسپیناس بلوار

یکی از هتل­های محبوب و معروف شهر تهران در بلوار بسیار زیبای کشاورز تهران ساخته شده است، هتل اسپیناس بلوار تهران می­باشد. این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است، در ۱۴ طبقه مجموعا ۲۷۴ اتاق و سوئیت دارد و چشم انداز بی­نظیری به بلوار کشاورز و درختان سرسبزش دارد. هتل اسپیناس بولوار ۲ رستوران به نام­های بلوار ۱۲۶ و مانداک دارد که می­توانید انواع غذاهای سنتی، ایرانی و بین­المللی را در این رستوران­ها میل کنید. البته نباید از نوشیدنی­های فوق­العاده کافه آتریوم هم براحتی گذشت. از امکانات تفریحی این هتل می­توان به استخر و سونا، ماساژ و سالن بدنسازی اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس

یکی از لوکس­ترین هتل­های شهر تهران که در بلندی­های سعادت آباد ساخته شده است و چشم­انداز بی­نظیری به کل شهر تهران دارد، هتل اسپیناس پالاس تهران می­باشد. این هتل ۵ ستاره که در ۲۰ طبقه مجموعا ۴۰۰ اتاق و سوئیت دارد، در نزدیکی میدان بهرود تهران و در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. هتل اسپیناس پالاس یک کافی شاپ و سه رستوران فوق­العاده باکیفیت دارد که می­توانید انواع غذاهای ایرانی و بین­المللی را در این رستوران­ها نوش جان کنید و برای میل کردن غذا نیاز نباشد که از هتل خارج شوید. از امکانات تفریحی این هتل نیز می­تواند به سالن ماساژ و زمین تنیس اشاره کرد.

رزرو هتل در تهران

برای رزرو هتل در شهر بزرگ تهران و اقامت چند روزه در این شهر، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، تهران را در قسمت هتل جستجو کرده و با تعیین تاریخ ورودتان به هتل و خروج­تان از آن، لیست هتل­های تهران را از اسنپ تریپ دریافت نمایید. سپس شما می­توانید این هتل­ها را بررسی نموده و با مقایسه هزینه­ آنها، هتل مورد نظرتان را انتخاب نمایید. شما می­توانید با پرداخت هزینه هتل بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی نموده و با خیال راحت به تهران سفر کنید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.