تفاوت های دستنبد طلا زنانه و مردانه ، آیا دستبند طلا مناسب مردان است؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 49472
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ |

تفاوت های دستنبد طلا زنانه و مردانه ، آیا دستبند طلا مناسب مردان است؟

همیشه استفاده از طلا و جواهرات از قدین برای خانم ها مرسوم بوده و مردان در برخی از موارد و سنت های خاص در کشور های مختلف از طلا استفاده می کردند.
تفاوت های دستنبد طلا زنانه و مردانه ، آیا دستبند طلا مناسب مردان است؟

همیشه استفاده از طلا و جواهرات از قدین برای خانم ها مرسوم بوده و مردان در برخی از موارد و سنت های خاص در کشور های مختلف از طلا استفاده می کردند. در بین مدل های جواهرات دستبند طلا بیشتر در بین مردان استفاده می شود چون مدل هایی از دستند طلا وجود دارد که برای مردان قابل استفاده است. مشخص است که النگو های طلا فقط مناسب خانم هاست و مرد ان نمی توانند از النگو استفاده کنند. در بین خانم ها نیز دستبند طلا به دلیل شیک بودن نسبت به النگو طلا زیبا تر است و بیشتر استفاده میشود. این به دلیل است که دستبند طلا هیچوقت قدیمی نمی شود و از طرفی مدل های بسیار متنوعی از دستبند وجود که به طرح ها و اندازه ها مختلف از النگو های طلا زیباتر و متنوع تر هستند. خانم ها می توانند به جای انداختن چند النگو در دست از یک دستبند زیبا استفاده کنند.


آقایان نیز در سال های اخیر به دلیل وجود طرح هایی از دستبند طلا که کاملا شکل و طرحی مردانه دارند، علاقه مند به انداختن دستبند طلا شدند. دستبند طلا می تواند یک تیپ کلاسیک و شیک برای مردان ایجاد کند که بسیار هم خاص و لوکس به نظر می رسد.
در ادامه مطلب تفاوت های دستبند طلای زنانه و مردانه را بیان می کنیم. و انواع مختلف دستبند های مختلف مناسب دختران و زنان را معرفی می کنیم.

ویژگی های دستبند طلای مناسب برای خانم ها

دستبند طلا میتواند برای خانم ها با رده های سنی از دختر های نوجوان تا خانم های سالمند مناسب و شیک باشد. تنوع زیاد در طراحی و ساخت انواع دستبند طلا تمامی سلایق و سن ها را در بر میگیرد. خانم های نوجوان می توانند از طرح های اسپورت و جدید تر که با برند های معتبری عرضه می شوند استفاده کنند. همچنین طرح های دستبند طلا ساده و ظریف زیادی مانند دستبند زنجیری وجود که دارد که برای با سن بیشتر و خانم های مسن مناسب است.

نحوه انتخاب دستبند طلا برای خانم ها

خانم ها برای انتخاب دستبند طلای مورد نظر خود باید این نکته را در نظر داشته باشند که خرید طلا نوعی سرمایه گداری محسوب می شود و قرار است مبلغ بیشتری نسبت به بسیاری از کالاهای دیگر برای طلا و جواهرات بپردازند. بنابرین باید انتخاب و خرید طلا و جواهرات مانند دستبند طلا دقت زیادی داشته باشند.

ابتدا میزان سرمایه ای که برای خرید دستبند طلا در نظر گرفته اید را مشخص کنید نیازی نیست یک عدد دقیق در نظر بگیرید. بهتر است یک مبلغ حداکثری برای خرید دستبند طلا در نظر بگیری تا هنگام خرید از آن مبلغ بیشتر خرج نشود. به عنوان مثال شما طبق بودجه خود مبلغ حداکثر ۲۰ میلیون تومان را برای خرید یک دستبند طلای لوکس و زیبا در نظر گرفته اید. این مبلغ حدود میزان گرم دستبند طلا را برای شما مشخص میکند مبلغ را بر قیمت هر گرم طلا تقسیم کرده تا حدود گرم طلا ک می توانید بخرید مشخص شود. دقت داشته باشید که بخشی از مبلغ که حدودا بین ۱۰ تا ۲۰ درصد مبلغ است را به عنوان هزینه اجرت طلا و یا نگین های دستبند است از مبلغ کل کم کنید و از مبلغ باقی مانده میزان گرم دستبند طلا را حدودی حساب کنید.
در مرحله بعدی مدل و و یا برند مد نظر خود برای خرید دستبند طلا را مشخص کنید. مدل را می توانید بر اساس شکل دستبند مشخ کنید مثلا ممکن است دستپند طلای پهن دوست داشته باشید و یا به دستبند طلای ظزیف علاقه بیشتری داشته باشید. اگر مدل خاصی در ذهنتان نیست مدل های دستبند طلای موجود را به صورت آنلاین می توانید از بخش دستبند های طلا وبسایت ربیعی از طریق این لینک وارد لیست دستبند طلا سایت شوید و چند مدل که بیشتر به سلیقه شما می خورد را انتخاب کنید.

 هدف از خرید را مشخص کنید

پس از انتخاب مدل باید در نظر داشته باشید که دستبند طلا را دقیقا برای چه هدفی خریداری میکنید. اگر برای مراسم های خاص و زیبا دیده شدن قصد خرید دارید، طراحی . زیبایی ظاهری دستبند اهمیت زیادی پیدا می کند چون شما می خواهید در مراسم های خاص جلوه زیباتری به تیپ و استایل خود بدهید. بنابرین تمامی ویژگی های ظاهری مانند رنگ، طرح دستبند، تعداد و نوع نگین ها و سایر موارد را دقیق بررسی کنید تا از نظر زیبایی دستبند شما بهترین شکل را داشته باشد.


اگر طلا را برای نگهداری بلند مدت و سرمایه گذاری میخرید بهتر است دستبندی را انتخاب کنید که کامل از طلا باشد و ترجیحا نگین و یا سنگ نداشته باشد. چون زامانی که بخواهید دستبند طلا را بفروشید میزان وزن طلای خاص آن حساب می شود ولی شما هنگام خرید مبلغی هم به ازای نگین ها پراخت می کنید. بسیاری از مدل های دستبند با جنس تمام طلا وجود دارد که در عین زیبایی برای سرمایه گذاری نیز مناسب تر است.

چه نوع دستبند طلایی برای مردان مناسب است

مدل های دستبن طلای مردانه کامل متفاوت از مدل های زننانه هستند و شکل مردانه ای دارند. برای خرید دستبند طلای مردانه دقت کنید که اگر می خواهید این دستبند را با تیپ خاص خود ست کنید و یک استایل لوکس داشته باشید، دستبند طلای با میزان طلای بیشتر می تواند جلوه خوبی داشته باشد. اکثر دستبند های طلای مردانه از یک بخش چرمی به همراه یک قسمت از جنس طلا هستند که روی چرم نصب می شود و بر خلاف دستبند های زنانه معمولا مدل های با جنس تمام طلا کمتر وجود دارد.
مدل های زنجیری دستبند طلای مردانه معلوما به شکل زنجیر های ضخیم تر و کلفت تر است که روی دست مردان زیبا تر است. برای انتخاب دستبند مردانه سعی کنید با توجه به نوع استایل خود انتخاب کنید. برای ست کردن دستبند با استایل اسپرت بهتر است که از دستبند های ضخیم تر با طرح های خاص استفاده کنید. زمانی که می خواهید دستبند را با تیپ رسمی بیندازیر مدل های ظریف تر همراه با چرب گزینه های مناسب تری است.

به طور کلی میزان فروش دستبند های طلای زنانه بسیار بیشتر از مردانه است اما به این معنا نیست که دستبند طلا برای مردان مناسب نیست. با توجه به سلیقه و نوع استایل برخی از مردان نیز علاقه دارند که از دستبند طلا استفاده کنند و می توانند مدل های زیبایی از دستبند را با استایل خود ست کنند.

گالری طلا ربیعی با بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت طلا و جواهر یکی از پیشتازان این حوزه است. فروشگاه اینترنتی ربیعی با جمع آوری برندهای جهانی خرید طلا آنلاین را برای شما آسان کرده است. این مجموعه در حال حاضر در کالکشن خود برندهای جهانی رولکس، تیفانی، امگا، کارتیر، آکوا، هرمس و … را دارد. گالری ربیعی به منظور ارج نهادن به خواسته‌های مشتریان خود، امکان خرید آنلاین را از طریق وبسایت و اینستاگرام فراهم کرده است.
محصولات موجود در گالری و شعبات مجموعه ربیعی از برترین برندهای روز دنیا برای انواع سلیقه ها گردآوری شده و همچنین هر طرحی که مدنظر مشتریان مجموعه باشد طراحی و آماده می شود.
برند ربیعی با سابقه بلند مدت در صنف طلا و جواهر با شعار “جواهر شما هستید” همراه شما عزیزان میباشد.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.