خرید بازدید سایت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 48161
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ |

خرید بازدید سایت

 با توجه به افزایش ترافیک در هر کسب و کاری ر فضای مجازی ، با نتیجه ی کسب سود و دیده شدن بیشتر ، پس بهتر است که برای بازدی سایت ، به دنبال خرید بازدید کنده سایت واقعی باشیم و تاثیرات مثبت آن را روی سایت ببینیم.
خرید بازدید سایت

خرید بازدید سایت

 با توجه به افزایش ترافیک در هر کسب و کاری ر فضای مجازی ، با نتیجه ی کسب سود و دیده شدن بیشتر ، پس بهتر است که برای بازدی سایت ، به دنبال خرید بازدید کنده سایت واقعی باشیم و تاثیرات مثبت آن را روی سایت ببینیم.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ مهراکت در این مقاله به معرفی این خدمت میپردازد.

خرید بازدید کننده سایت در بهبود سئو

با افزایش ورودی سایت و بالا رفتن اعتماد مشتریان و بیشتر ماندن در صفحه های سایت شما باعث سرچ موتورهای گوگل متوجه پیشرفت سایت شما شده و روی سئو شما بی تاثیر نیست که با تبلیغات بنری و کلیکی می توانید این بازدید کننده های سایت راافزایش داد.

مزایای خرید بازدید کننده سایت

باعث پیشرفت در سئو سایت ، تبلیغات ارزان تر ، بهبود جایگاه سایت ، کاهش رتبه الکسا، افزایش ورودی گوگل

انواع بازدید کننده

به طور کلی انواع بازدید کننده در سه دسته کلی تقسیم می شود که با ویژگی هاشون در ادامه گفته شده است :

  • بازدید کلی (Total Visits): تمام بازدیدهای صورت گرفته در یک بازه زمانی مشخص از کل صفحات سایتتان، جز این دسته قرار می‌گیرند.
  • بازدیدهای داخلی (Incoming Visits): این نوع بازدید زمانی اتفاق می‌افتد که یک بازدیدکننده بعد از بازدید از یک صفحه، به صفحه دیگری از وبسایت شما مراجعه ‌می‌کند (حداقل ۲ صفحه از سایت را مشاهده کند
  • بازدید پرشی (Bounced Visits): این نوع بازدید زمانی اتفاق می‌افتد که یک بازدیدکننده بعد از مراجعه به یکی از صفحات، بلافاصله و یا در زمان بسیار کوتاهی از وبسایت شما خارج شود (فقط یک صفحه را مشاهده کند).

تفاوت بازدید و بازدیدکننده چیست؟

تفاوت این دو، در ماهیت آنها می‌باشد. بازدیدکننده، یک فرد (انجام‌دهنده یک کار) است و بازدید، کاری است که آن فرد در وبسایت شما انجام می‌دهد. پس اگر بازدیدکننده‌ای به وبسایت شما مراجعه نکند (تعداد بازدیدکننده=صفر)، بازدید سایت شما صفر خواهد بود.

خرید بازدید گوگل

یکی از مهمترین آمار ها در تعداد بازدید سایت آمار بازدید سایت یا ورودی از موتورهای جستجو است. بازدید گوگل به عنوان بهترین سایت ایران مهمترین معیار در بین سایر موتورهای جستجو می باشد.

اهمیت موتور جستجوی گوگل در بازدیدهای طبیعی و رایگان است که به یک وبسایت هدایت می شود. یکی از بهترین روش ها در افزایش بازدید و داشتن یک ترافیک نسبتا پایدار و رایگان موضوع “سئو سایت” می باشد. پس اطلاع از تعداد ترافیک دریافتی از گوگل می تواند برنامه ریزی برای تولید محتوا در سایت را برای پیشرفت سریعتر در سئو نیز فراهم کند.

 مجموعه مهراکت برای رفاه حال شما وبمستران و بهبود سایتتان توانسته سیستمی اتوماسیون طراحی کنه که بازدید از طریق جستجو به صورت خودکار و با ip های متفاوت (افراد متفاوت) برای شما ارسال بشه که باعث افزایش شدید ترافیک سایت می شود.

اهمیت خرید بازدی سایت

چیزی که باعث متفاوت عمل کردن شما در بین کسب وکارهای آنلاین و سایت های دیگر است و حتی باطراحی خوب و کاربر پسند باشه و تولید محتوای یونیک هم داشته باشید ولی موتورهای جست و جو بازدید های واقعی و روند رو به رشد آن را میبیند و باعث آمدن جایگاه های سایت شما درصفحات برتر می شود، پس برای افزایش بازدید سایت تمام تلاشتان را کنید و یکی از راهکاری های آن خرید بازدید کننده سایت هست

با خرید بازدید کننده سایت در پلان ها و هدف های متقاوت در مهراکت می توانید نتیجه بهتری برای سایتتون ، کافی است با شماره ۰۹۹۱۹۰۱۷۶۲۲ در تماس باشید.

خرید بازدید کننده سایت در مهراکت با پلان های انتخابی متفاوت بازدید کننده سایت  روزانه به صورت واقعی و   ضمانتی را تجربه کنید و گزارش نتیجه ورودی ها را با ابزارهای مختلف ارائه می دهیم .

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.