تزیین بالکن با چمن مصنوعی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 47607
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ |

تزیین بالکن با چمن مصنوعی

همان طور که همگی شاهد هستیم، این روزها با رشد آپارتمان نشینی، وجود فضاهای سبز حتی به طور مصنوعی به یک نیاز اساسی تبدیل شده است.
تزیین بالکن با چمن مصنوعی

تزیین بالکن با چمن مصنوعی

همان طور که همگی شاهد هستیم، این روزها با رشد آپارتمان نشینی، وجود فضاهای سبز حتی به طور مصنوعی به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. همین امر سبب شده تا بسیاری از طراحان دکوراسیون منازل، به استفاده از فضاهای سبز حتی در فضاهای داخلی خانه روی آورند. بالکن ها یکی از کاربردی ترین فضاها در طراحی فضای سبز داخلی هستند که می توان با استفاده از ابزارهای بسیار مقرون به صرفه آنها را به محیطی دلنشین و زیبا تبدیل کرد. بهترین و ارزان ترین راه حل برای رسیدن به یک محوطه سبز خانگی، خرید چمن مصنوعی است. اگر می خواهید جلوه دلنشینی به بالکن خود ببخشید تا اوقات خوشی را در هوای تازه و فضای باز سپری کنید، توصیه می کنیم از چمن مصنوعی استفاده کنید. هیچ چیز مانند چمن مصنوعی، فضا را به طور کاملاً طبیعی و زیبا سبز نمی کند. اما علاوه بر زیبایی، چمن مصنوعی مزایای دیگری نیز در مقایسه با سایر کفپوش ها دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

مزایای چمن مصنوعی

اولین و مهمترین مزیت استفاده از چمن مصنوعی در هر مکانی، صرفه جویی در مصرف آب است. با در نظر گرفتن این واقعیت که کشور ما همه ساله در ماه های تابستانی با مشکلاتی نظیر کم آبی مواجه است، انتخاب چمن مصنوعی خصوصاً در شهرهایی با اقلیم خشک، بسیار هوشمندانه خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این محصول ماندگاری و طول عمر بالای آن است که برای مدت زمان طولانی محیطی دلنشین و زیبا برای شما ایجاد خواهد کرد. چمن های مصنوعی از ترکیباتی تولید شده اند که از آنها در برابر آسیب های تابش طولانی مدت نور خورشید و رنگ پریدگی محافظت می نماید.

نظافت این چمن ها بسیار آسان است و شبیه به فرش است. تنها کافیست با استفاده از جاروی دستی زباله ها را از روی چمن حذف کنید. چمن مصنوعی قابل شستشو نیز هست. در تولید چمن های مصنوعی از زهکش هایی استفاده شده است که آب را به سرعت از قسمت زیرین چمن تخلیه کرده و به این ترتیب چمن ظرف مدت زمان کوتاهی خشک خواهد شد. به همین دلیل شما می توانید برای شستشوی آن به راحتی از شوینده های ملایم مانند شامپوی فرش و آب استفاده کنید.

قیمت چمن مصنوعی برای تزئین فضاهای مختلف منازل مانند بالکن، روف گاردن، حیاط و … در مقایسه با چمن طبیعی و یا سایر لوازم تزئینی، بسیار مقرون به صرفه و عالی است. شما می توانید در کنار استفاده از چمن مصنوعی از گلدان های طبیعی، درختچه های کوچک زیبا، مبلمان و … استفاده کنید. ایده های بسیاری برای استفاده از چمن مصنوعی وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

کف و دیوارهای بالکن خود را با چمن مصنوعی تزئین کنید

یک ایده بسیار جالب برای طراحی بالکن و تراس، استفاده همزمان از چمن مصنوعی برای کف و دیوار است. تصور کنید یک باغچه سبز کوچک درون خانه خود داشته باشید. روش دوم استفاده از کفپوش چمن مصنوعی به همراه نصب گلدان های رنگی در دیوار بالکن است. اگر فضای بالکن شما به نحوی است که می توان از دیوارهای آن هم استفاده کرد، این روش ها بسیار مناسب خواهند بود.

از گیاهان طبیعی هم استفاده کنید

بدون شک، هیچ چیز جایگزین گیاه طبیعی نیست! گلدان ها و گیاهان طبیعی در ترکیب با چمن مصنوعی بسیار ایده آل هستند. برای تزئین بالکن یا تراس کوچکتر با گیاهان طبیعی، ممکن است چند راه حل مختلف انتخاب کنید: اگر فضای بالکن شما بزرگ است، شما می توانید از درختچه ها و گلدان های بزرگ استفاده کنید. در صورتی که بالکن و یا تراس شما فضای کمی دارد، نصب گلدان های کوچک رنگی به نرده ها گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. توصیه می کنیم گیاهانی را انتخاب کنید که با نور و حرارت بالای تابش خورشید سازگار باشند. به این ترتیب در تمام طول تابستان دوام خواهند داشت.

فضای نشیمن ایجاد کنید

اگر فضای کافی برای استفاده از مبلمان و یا میز و صندلی دارید، می توانید بالکن خود را برای یک استراحت عصرگاهی آماده کنید. در غیر این صورت با استفاده از بالشت های رنگی و جذاب نیز می توان محیطی آرامبخش و زیبا ایجاد نمود. چمن های مصنوعی به حدی نرم و لطیف هستند که می توان به عنوان فرش از آنها استفاده کرد. ناگفته نماند که در صورت خوابیده شدن الیاف چمن مصنوعی، تنها با استفاده از یک برس، الیاف دو مرتبه به شکل اولیه خود باز می گردند و زیبایی اولیه خود را به دست خواهند آورند. با این وجود، همه چیز برای گذراندن اوقاتی خوش در یک عصر تابستانی مهیاست.

 

خرید چمن مصنوعی

برای خرید چمن مصنوعی ابتدا لازم است برخی از خصوصیات چمن مصنوعی را در نظر بگیرید. چمن های مصنوعی در انواع مختلف چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی و با ویژگی های مختلفی مانند ارتفاع الیاف، تراکم بافت، جنس نخ، نوع بکینگ مختلف تولید می شود که کاربردهای متفاوتی دارند. بهتر است پیش از خرید چمن مصنوعی ابتدا با کارشناسان شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی مانند شرکت خانه چمن، مشورت نمائید. شرکت خانه چمن یکی از معتبرترین شرکت های تولید کنندگان چمن مصنوعی است که صفر تا صد خرید چمن مصنوعی همراه شما خواهد بود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.