تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا: تابلوساز اچ دی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 45238
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ |

تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا: تابلوساز اچ دی

طراحی و تولید تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا در کنار دیگر تابلوهای تبلیغاتی از جمله خدمات پر متقاضی شرکت تابلو ساز اچ دی است
تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا: تابلوساز اچ دی

طراحی و تولید تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا در کنار دیگر تابلوهای تبلیغاتی از جمله خدمات پر متقاضی شرکت تابلو ساز اچ دی است، که با توجه به کیفیت بالا و تاثیری که این محصولات در ذهن و انتخاب مشتریان دارند، استفاده از آن ها در بین مشاغل فروشگاهی به سرعت رواج پیدا کرده است. انواع تابلوهای تبلیغاتی تنها با هدف انتقال پیام به مخاطبان و عرضه خدمات و محصولات مجموعه های مختلف  فروشگاهی، آموزشی، ورزشی و غیره طراحی شده و مورد استفاده قرار  می گیرند، و نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی  بیشترین تاثیر را در افزایش رشد فروش و جذب مخاطبان محصولات مختلف دارند، که این عوامل شده، روز به روز به تعداد متقاضیان خرید تابلو ال ای دی ثابت و روان با قیمت مناسب افزوده شود. کیفیت، قیمت، سبک طراحی و نوع متریال مصرفی از مهمترین تفاوت های تابلو ال ای دی ثابت و روان هستند، این تابلو ها با استفاده از نور، متن و افکت های مختلف انیمیشنی با مخاطبان ارتباط برقرار می کنند و توجه آنان را جلب می نمایند. انواع تابلوهای ال ای دی ثابت از مکانیزم و طراحی بسیار ساده تری در مقایسه با تابلوهای روان برخوردار هستند و در دو مدل کتیبه ای و برشی عرضه می شوندت، این در حالی است که متن و تصاویر انواع تابلو ال ای دی روان را به سادگی می توان تغییر دارد، این تابلوها تنوع بسیار بالایی دارند و با توجه به نوع ماژول هایی که در طراحی آن ها مورد استفاده قرار گرفته است دسته بندی می شوند. شرکت تابلو ساز اچ دی متشکل از بهترین و مجرب ترین نیروی انسانی که در اجرا و طراحی انواع تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا از مهارت بالایی برخوردار هستند، سفارشات مشتریان را با استفاده از بهترین متریال مصرفی و مناسب ترین قیمت آماده کرده و در اختیار آنان می گذارد.

مزایای استفاده از تابلو ال ای دی ثابت و روان

مزایای استفاده از تابلو ال ای دی ثابت و روان با توجه به خصوصیات هرکدام از آن ها متفاوت است و بنابر به فاصله دید، indoor، outdoor و موارد تبلیغ مشتریان می توان از هر دو و یا نمونه ای از آن ها استفاده کرد، که البته از نظر هزینه های طراحی و نگهداری این تابلوها تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند، که پیش تر توضیح داده شد.

مزایای تابلو ال ای دی ثابت: این تابلوها با استفاده از جلوه های زیبای نورپردازی عموما به معرفی مشاغل مختلف می پردازد، و نمونه های بسیاری از آن ها را بر روی درب رستوران ها، فروشگاه ها، مراکز خدماتی و آموزشی می توان مشاهده کرد. از مهمترین مزایای تابلو ال ای دی ثابت می توان به قیمت بسیار مناسب، دوام بالا، تنوع در رنگ و نور پردازی، انتقال یکباره پیام ها به مخاطب، مصرف برق پایین، بدون نویز و پارازیت، زوایه دید ۱۲۰ درجه، نصب راحت و قابلیت طراحی به صورت لوگو و نوشته اشاره کرد، که سبب شده این تابلوها به سرعت مورد توجه مشتریان قرار بگیرند و کماکان انواع مشاغل مختلف از این محصولات به صورت ترکیبی با دیگر تابلوهای روان و یا چلنیوم استفاده کنند.

مزایای تابلو ال ای دی روان:

قابلیت تغییر محتوا و افکت ها، عدم نیاز به ولتاژ بالا، قابلیت نصب در محیط های باز، عمر بسیار بالا، تنظیم شدت نور، تنوع در رنگ، امکان فروش تابلو در صورت عدم نیاز، قابلت استفاده از متنوع موقتی و تبلیغاتی مانند حراجی، فروش ویژه و جذب بیشتر مخاطبان با استفاده از نورپردازی های حرفه ای از جمله مزایای تابلو ال ای دی روان هستند که سبب شده اغلب فعالان اقتصادی در بخش فروشگاهی برای افزایش درصد فروش خود از  انواع تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا استفاده کنند. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، تابلو ال ای دی روان از نظر نمایش متون و تعداد ماژول های مورد استفاده در گروه های انواع تابلو ال ای دی روان تک رنگ، تابلو ال ای دی روان سه رنگ و تابلو روان رنگی قرار می گیرند که از نظر مشخصات فیزیکی و ویژگی ها تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. مجموعه تابلو ساز اچ دی سالهاست که در زمینه طراحی و تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی نظیر تابلو دیجیتال، تابلو چلنیوم، تابلو پلکسی، تابلو کامپوزیت و غیره فعالیت می کند و در این زمینه سابقه بسیار درخشانی دارد.

تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا: تابلوساز اچ دی

قیمت تابلو ال ای دی ثابت و روان

قیمت تابلو ال ای دی روان نیز همانند تمامی تابلوهای تبلیغاتی به کیفیت طراحی  و نوع متریال مصرفی وابسته است، این تابلوها در رنگ ها و کیفیت های مختلف عرضه می شوند و  با توجه به نوع تکنولوژی، کیفیت تولید، جنس سطح برش، رزولوشن، تعداد ماژول ها، نوع چراغ، ابعاد و اندازه و بسیاری موارد دیگر قیمت تابلو ال ای دی ثابت و روان تغییر می کند. قیمت تابلو ال ای دی روان همواره به دلیل سبک طراحی، تعداد ماژول ها و رنگ های به کار رفته در آن ها در مقایسه با انواع تابلو ال ای دی ثابت بالاتر است و در طراحی آن ها می توان از انواع افکت های انیمیشنی و غیره استفاده کرد، البته متن نمایشی ارائه شده در این تابلو ها نیز قابل تغییر است، به همین دلیل در مقایسه با انواع تابلو ال ای دی ثابت نیاز به متریال بیشتر و طراحی متفاوت تری دارد. شرکت معتبر تابلو ساز اچ دی از معتبرترین مجموعه های طراحی و ساخت انواع تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا و قیمت مناسب است، که در این زمینه تجربه و دانش بسیار بالایی دارد، و با استفاده از هنر طراحی و چیدمان تابلوسازان ماهر خود انواع چراغ های LED و SMD را در تابلو های ال ای دی ثابت و روان در کنار یکدیگر قرار می دهد و توجه مخاطبان بسیاری را با استفاده از نورپردازی مناسب، افکت های حرفه ای و رقص نور به خود جلب می کند.

فروش تابلو ال ای دی ثابت و روان با ارزان ترین قیمت

فروش تابلو ال ای دی ثابت و روان با ارزان ترین قیمت از سری تبلیغات است که مجموعه های مختلف تابلو سازی برای جذب بیشتری مشتریان این خدمات عنوان می کنند، اما همواره باید به این نکتنه توجه داشت که قیمت تابلو ال ای دی ثابت و روان با کیفیت بالا و دیگر تابلوهای تبلیغاتی به نوع متریال مصرفی و کیفیت اجزاء و مدارها و چراغ های آن وابسته است، و به میزانی که کیفیت طراحی و اجرای این محصولات افزایش پیدا نماید، قیمت طراحی و تولید انواع تابلو ال ای دی ثابت و روان نیز افزایش پیدا می کند. شرکت معتبر تابلو ساز اچ دی از مجموعه های فعال و خوشنام در زمینه طراحی و تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو ال ای دی ثابت، تابلو ال ای دی روان، پلکسی، چلنیوم، کامپوزیت و غیره فعالیت می کند و با استفاده از یک کادر حرفه ای و مجرب  از بهترین و خلاق ترین طراحان و تابلو سازان توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و در شمار برترین مراکز تابلو سازی قرار بگیرد.

متقاضیان خرید تابلو ال ای دی ثابت و روان با مراجعه به سایت اینترنتی و یا تماس با کارشناسان مجرب بخش فروش این مرکز می توانند در رابطه با کیفیت، ویژگی ها و تعرفه های طراحی و اجرای این تابلوها و دیگر تابلوهای تبلیغاتی اطلاعات کافی را کسب نمایند و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام نمایند.

https://tablosazhd.com/

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.