شاگرد مثل استاد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 3745
  پرینتخانه » اسلایدر, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ |
در گفت‌وگو با رسالت، ‌شیوه رهبری امام و مقام معظم رهبری تبیین شد؛

شاگرد مثل استاد

ايران اسلامي 30 سال در فقدان رحلت جانسوز رهبر كبير انقلاب اسلامي خميني كبير عزادار است و اين سال ها چون برق و باد با ياد و خاطره آن عزيز سفر كرده برما گذشته است.
شاگرد مثل استاد

ايران اسلامي ۳۰ سال در فقدان رحلت جانسوز رهبر كبير انقلاب اسلامي خميني كبير عزادار است و اين سال ها چون برق و باد با ياد و خاطره آن عزيز سفر كرده برما گذشته است.
شناخت راه و منش آن عزيز سفر كرده كه منتج به رويش و تولد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شد در اين فرصت كوتاه دشوار است اما شايد از زبان ياران و همراهان ايشان بيان بخشي كوتاه از اين مسير خواندني باشد. شايد كه بتوان جرعه اي از لب لعلش بچشيم و ذخيره راه پر فراز نشيب انقلاب اسلامي كنيم.
حجت الاسلام محمدحسن رحيميان از همراهان و ياران امام راحل
عظيم الشان در گفت‌وگو با رسالت ضمن تسليت فرارسيدن سي امين سالگرد ارتحال آن امام بزرگوار طي سخناني ضمن اشاره به رويه و منش ايشان گفت: عظمت شخصيت حضرت امام ، به سان كوهي بود بسيار بزرگ كه قله رفيعش در وراي ابرهاي طبيعت ، سر به آسمان معنويت و عبوديت حق سائيده و با پيوند به سرچشمه لايزال هستي ، اعماق وجودش از زلال معرفت ، سيراب و از گستره پيرامونش ، چشمه سارهاي حكمت ، جاري و تشنه كامان آب حيات را سرمست شوق وصال نمود.
وي با اشاره به عظمت شخصيت امام و عمق و گستردگي آن حتي براي نزديكترين افراد و برجسته ترين شاگردان ايشان تصريح كرد: بزرگي شخصيت حضرت امام(ره) قابل دسترسي و شناخت دقيق نبود و كسي را هم ياراي چنين ادعايي نيست . با اين همه هر كس متناسب با درك و ظرفيت خويش و از زاويه اي آن هم در بعد ظاهري و اثباتي ، قطره اياز درياي حكمت و فرزانگي امام را چشيده است و با جمع آوري اين قطره هاست كه جويبارهايي از آن درياي فضيلت براي تشنه كامان تاريخ و نسل‌هاي آينده ، جاري مي شود.
حجت الاسلام رحيميان ادامه داد: تمام مواضع، حركتها و گفتارها و حتي سكوت هاي امام – هر چند جزيي ترين آنها – مشتمل درس‌هايي عميق و پر معني براي پيروان و عاشقانش مي‌باشد.
مدير مسئول ماهنامه پاسدار اسلام با تاكيد بر اين نكته كه مطالعه سيره عملي امام خميني(ره) نه فقط در بعد سياسي كه در زندگي فردي نيز ضروري و لازم است افزود: شيوه رفتار امام با خانواده، مناسبات اجتماعي، سياسي و… از جمله مواردي است كه بايد وارد زندگي فردي و اجتماعي ما شود.
وي با تاكيد بر اينكه خلف صالح حضرت امام حضرت امام خامنه اي مدظله در طول سه دهه گذشته با صلابت و استواري در همين مسير گام بر داشته تصريح كرد: رهنمودها و منش و سيره مقام معظم رهبري در امتداد راه پربركت رهبر كبير انقلاب اسلامي قرار دارد و ايشان پس از رحلت حضرت امام ذره اي از آرمانها و معيارهاي انقلاب كوتاه نيامده و كشتي انقلاب اسلامي را از سخت ترين طوفان ها و پيچيده‌ترين دسيسه ها به سمت سرمنزل مقصود عبور داده است.
وي تاكيد كرد: انقلاب اسلامي ايران در هر مرحله از حيات طيبه خود به لطف خدا دشواري ها و سختي ها را به بركت وجود ولي فقيه آگاه به زمان پشت سر گذاشته و پس از ارتحال امام بزرگوار نيز اين روند با زعامت مقام معظم رهبري ادامه يافته و اميدواريم اين پرچم به دست صاحب اصلي آن حضرت بقيه الله عجل الله تعالي فرجه الشريف برسد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.