اولین محموله وارداتی ماسک N۹۵ به ایران رسید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 18760
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲ |

اولین محموله وارداتی ماسک N۹۵ به ایران رسید

اولین محموله وارداتی ماسک‌های سه لایه طبی و N ۹۵ وارد ایران شد و قرار بر این است که هر یک روز در میان، یک محموله وارد کشور شود.
اولین محموله وارداتی ماسک N۹۵ به ایران رسید

اولین محموله وارداتی ماسک های سه لایه طبی و N۹۵ وارد ایران شد و قرار بر این است که هر یک روز در میان، یک محموله وارد کشور شود.

اولین محموله ماسک سه لایه پزشکی و نیز ماسک N۹۵ به منظور استفاده کادر درمانی وارد کشور شد و به زودی در اختیار مراکز درمانی قرار خواهد گرفت.

یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از این پس محموله های متعددی از ماسک های وارداتی N۹۵ و سه لایه وارد کشور خواهد شد که به صورت یک روز در میان هواپیماهای مرتبط با آن به زمین خواهند نشست.

وی افزود: در کنار تولید گسترده ماسک های طبی قابل شستشو و یک بار مصرف از سوی کارخانجات تولیدی، بسیج اصناف، واحدهای صنفی تولیدکننده پوشاک و کارخانجات بزرگ صنایع نساجی و پوشاک کشور، این محموله ها به عنوان مکمل تولید داخل وارد کشور خواهند شد.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار توزیع ماسک های وارداتی و تولیدی را در شبکه های توزیعی مطمئن و شناخته شده مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد داد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.