فروش سربازي براي مشمولان غايب مانند سال گذشته است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 1841
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ |
عضو کميسيون اجتماعي مجلس در گفت وگو با رسالت:

فروش سربازي براي مشمولان غايب مانند سال گذشته است

عضو کميسيون اجتماعي مجلس در مورد وضعيت خريد خدمت مشمولان غايب گفت: ما مصمم هستيم که سال 98 اين معافيت و خريد سربازي مانند سال هايگذشته مورد تاکيد دولت باشد و قوه مقننه اين امر را به عنوان مصوبه انجام دهد.
فروش سربازي براي مشمولان غايب مانند سال گذشته است

عضو کميسيون اجتماعي مجلس در مورد وضعيت خريد خدمت مشمولان غايب گفت: ما مصمم هستيم که سال ۹۸ اين معافيت و خريد سربازي مانند سال هايگذشته مورد تاکيد دولت باشد و قوه مقننه اين امر را به عنوان مصوبه انجام دهد.
علي کرد، عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با رسالت در مورد وضعيت خريد خدمت مشمولان غايب گفت: موضوع مورد بررسي در اولين روز کاري مجلس، عملکرد برخي وزارتخانه‌ها و سيل کشور بود و خريد خدمت مشمولان غايب در صحن و کميسيون ها مطرح نشد.
وي عدم تمديد خريد خدمت مشمولان غايب را غيرممکن دانست و افزود: باوجود اينکه برخي رسانه ها گفت‌وگوهايي با افراد در رابطه با عدم فروش خدمت در سال جديد منتشر کردند، اين موضوع تكذيب مي شود، اما مستلزم اين است که نمايندگان مجلس براي رفاه ملت و مشکلاتي که مشمولان دارند و بنا به دلايلي نظير عدم بضاعت مالي، تحصيلات، زندگي در مناطق محروم و صعب العبور، سرپرست خانواده بودن و عدم پوشش ازسوي کميته امام خميني(ره) ، يا به علت بيماري هاييکه شامل معافيت نمي شود از اين افراد حمايت کنند.علي کرد ادامه داد: بنابراين ما با مشمولان غايب زيادي در کشور روبه‌رو هستيم و براساس رأفت و بخشش نظام جمهوري اسلامي، مي‌طلبد مسائل مربوط به اين قشر سنجيده شود و براي آن ها همان جرايمي که براي خريد خدمت بوده لحاظ شود.
عضو کميسيون اجتماعي وضعيت خريد خدمت مشمولان غايب را مانند سال گذشته خواند و گفت: مصمم هستيم در سال ۹۸ معافيت و خريد سربازي مانند سال هاي گذشته مورد تاکيد دولت باشد و قوه مقننه اين امر را به عنوان مصوبه انجام خواهد داد.
کرد با اشاره به انتشار خبر عدم فروش سربازي در ماه هاي پاياني سال افزود: اين خبر معمولا در ماه هاي پاياني سال اعلام مي شود تا هرکس وظايفش را بداند و قانون ايجاب مي کند اين خبر ابلاغ شود تا کسي از آن تخطي نکند.
همچنين مسعود رضايي، عضو ديگر کميسيون اجتماعي با بيان اين که قرار است فروش سربازي براي مشمولان غايب مانند سال گذشته انجام شود، گفت: خبر جديدي در اين باره مطرح نشده است و برمبناي سال گذشته کساني که بيش از هشت سال غيبت دارند مي توانند خدمت سربازيشان را بخرند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  1. مسلم کهزادی :
    ۲۱ فروردین ۹۸

    باید حتماً خرید خدمت ادامه پیدا کند تا افرادی که نتونستن از خرید خدمت استفاده کنند بتونن خدمت خودشون رو بخرن و کمک به بودجه کشور بشه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.