جام چهارم برازنده سرخ‌ها - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 18013
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۵۴ |
آیا پرسپولیس به چهارمین قهرمانی می‌رسد؟

جام چهارم برازنده سرخ‌ها

تیم پرسپولیس 3 قهرمانی پیاپی را در لیگ فوتبال کشور پشت سر گذاشته و اکنون با کسب ۴۷ امتیاز و ۱۰ پله بالاتر از سپاهان، رتبه اول جدول لیگ را در اختیار دارد، به‌طوری‌که می‌توان این تیم را نزدیک‌ترین تیم به قهرمانی لیگ 99- 98 به حساب آورد.
جام چهارم برازنده سرخ‌ها

تیم پرسپولیس ۳ قهرمانی پیاپی را در لیگ فوتبال کشور پشت سر گذاشته و اکنون با کسب ۴۷ امتیاز و ۱۰ پله بالاتر از سپاهان، رتبه اول جدول لیگ را در اختیار دارد، به‌طوری‌که می‌توان این تیم را نزدیک‌ترین تیم به قهرمانی لیگ ۹۹- ۹۸ به حساب آورد.
شاید بعد از رفتن برانکو از پرسپولیس که ۳ قهرمانی با سرمربیگری او محقق شده بود، هواداران و دوست‌داران پرسپولیس نگران از کسب دوباره نتیجه قهرمانی بودند، اما حالا نگرانی‌ها تبدیل به طعم شیرین پیروزی شده است.
کسب ۳ امتیاز در بازی آخر پرسپولیس مقابل شهرخودرو باعث شده تا سرخ‌پوشان گام بلندی را برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بردارند و بیش‌ازپیش امیدها برای رسیدن به قهرمانی پرسپولیس قوی‌تر شود.
حمید درخشان بازیکن و مربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با رسالت، گفت: در حال حاضر مسیر برای قهرمانی این تیم مهیا است. وقتی تیم بازیکنان باکیفیتی را در اختیار می‌گیرد و مشکلات زیادی هم بر سر راه بازیکنان و مربیان به وجود نیاید، مسیر برای قهرمانی هموار می‌شود.
وی ادامه داد: پرسپولیس در این فصل بازیکنان خوبی را انتخاب کرد و می‌توان این تیم را یکی از کامل‌ترین تیم‌ها ازنظر بازیکنان به‌ حساب آورد. وجود چنین بازیکنانی راه را برای رسیدن به قهرمانی سهل‌تر می‌کند و می‌تواند تضمینی برای کسب قهرمانی در لیگ شود.
درخشان اقدامات مجموعه باشگاه را برای رسیدن به قهرمانی مهم بیان کرد و گفت: تلاش مدیریت و کادر فنی تیم پرسپولیس توانست جایگاه قهرمانی را برای تیم رقم بزند. نمی‌توان یک نفر را به‌تنهایی دلیلی برای موفقیت‌های پرسپولیس اعلام کرد.
درخشان با بیان این‌که برانکو در سال‌های حضور در این تیم کمک‌های زیادی به مجموعه کرد، افزود: نمی‌توان او را به‌تنهایی گزینه موفقیت تیم محسوب کرد. مجموعه پرسپولیس شرایط مناسب را برای برانکو فراهم کرد و این عاملی شد تا به قهرمانی و موفقیت در تیم برسد. متأسفانه در کشور ما امکانات زیادی برای مربی‌های خارجی در نظر گرفته می‌شود، اما همان ظرفیت‌ها برای مربی داخلی مهیا نمی‌شود درنتیجه این‌طور تصور می‌شود که مربی داخلی ضعیف و کار نابلد است.
مربی سابق پرسپولیس اضافه کرد: بسیار خوشحالم که پرسپولیس با حضور مربی داخلی به نتایج خوبی دست پیداکرده و به قهرمانی می‌رسد. امیدوارم روزی به این نتیجه برسیم که همه امکانات را برای مربی‌های داخلی مانند مربیان خارجی فراهم کنیم.
*تیم استخوان‌دار پرسپولیس
حسن غفوری فرد رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی در گفت‌وگو با رسالت، پرسپولیس را محبوب‌ترین تیم فوتبال در کل کشور دانست و گفت: بسیاری از تیم‌ها در شهرشان محبوب هستند، اما هیچ‌کدام مانند پرسپولیس از محبوبیت و هوادار برخوردار نیستند.
وی نقش برانکو در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس را پررنگ قلمداد کرد و افزود: علاوه بر حضور موفق برانکو در این تیم حمایت پیشکسوتانی مانند علی پروین و محمود خوردبین از این مجموعه باعث شد نوساناتی را که بعد از رفتن برانکو برای پرسپولیس به وجود آمده بود، برطرف شود و این موضوع مدیریت گردد و تیم بهترین نتایج را به دست بیاورد.
این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هواداران زیاد، پیشکسوتان و استخوان‌بندی قوی تیم پرسپولیس به همراه سرمربی موفق، مجموعه‌ای از عوامل پیروزی این تیم را در ۳ دوره قبل برگزاری لیگ و همچنین این دوره باعث شده است.
غفوری فرد ادامه داد: پرسپولیس اکنون در موقعیت خوبی در جدول لیگ قرار دارد و دیگر تیم‌ها مشکل بتوانند این تیم را از کورس قهرمانی دور کنند.
رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی، پرسپولیس را قهرمان این فصل فوتبال دانست و گفت: تیم در ابتدای فصل چند امتیاز از دست داد و نتایج مناسبی را کسب نکرد اما در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایج خوب در بالای جدول قرار گرفت و اکنون با فاصله زیادی که با دیگر تیم‌ها دارد می‌توان آن را قهرمان لیگ ۹۹-۹۸ محسوب کرد.
وی در پایان سخنانش گفت: پرسپولیس در لیگ داخلی توانسته نتایج خوبی کسب کند به همین علت ما امیدواریم در بازی‌های آسیایی هم بتواند به مقامی دست پیدا کند چراکه پرسپولیس سرمایه مهمی مانند هوادارانش را در اختیار دارد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.