فرمانده نیروی دریایی: پاسخ ما به هر حمله‌ای تکان‌دهنده خواهد بود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 106460
  پرینتخانه » اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 26 مهر 1403 - 16:45 |

فرمانده نیروی دریایی: پاسخ ما به هر حمله‌ای تکان‌دهنده خواهد بود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با المیادین تاکید کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران ناشی از ضعف است.
فرمانده نیروی دریایی: پاسخ ما به هر حمله‌ای تکان‌دهنده خواهد بود

شهرام ایرانی، فرمانده‌ نیروی دریایی کشورمان در مصاحبه با المیادین تاکید کرد که واکنش ایران به هرگونه حمله از سوی دشمنانش تکان‌دهنده و تند خواهد بود.

 

دریادار ایرانی در پاسخ به تهدیدات رژیم تروریستی اسرائیل علیه ایران گفت: این (تهدیدات) از ضعف آنها ناشی می‌شود و از این طریق سعی می‌کنند خود را به ما نشان دهند.

 

او تاکید کرد: ایران همان‌طور که رهبر انقلاب تاکید کردند با تحرکات دشمن بر اساس احساسات برخورد نخواهد کرد و پاسخ آن مدبرانه و به موقع خواهد بود.

 

فرمانده نیروی دریایی افزود: در دهه‌های گذشته با همه تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌های آنها مواجه بوده ایم و به مقابله با آنها ادامه خواهیم داد.

 

پیش از این نیز امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تهدیدات مقامات صهیونیست علیه کشورمان، گفت: به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم در صورت اقدامات نسنجیده، پاسخ سخت و مخربی دریافت خواهد کرد.

 

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید نیلفروشان و در جمع خبرنگاران نیز اعلام کرد: سرزمین‌های اشغالی از لحاظ جغرافیایی به اندازه یکی از استانهای کوچک ایران است و اگر ما اراده کنیم می‌توانیم تمام صهیونیست‌ها را از بین ببریم.

 

شایان ذکر است ایران در تاریخ ۱۰ مهر طی عملیات «وعده صادق ۲» به اقدامات متجاوزانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس در تهران، ترور و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار «عباس نیلفروشان» مشاور ارشد نظامی ایران در لبنان پاسخ داد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.