خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 104343
  پرینتخانه » اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۸ |

خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است

وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که قدرت، امنیت و اقتدار کشور مورد توجه اندیشمندان و سیاستمداران جهان و مورد اعتراف دوست و دشمن است.
خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات پیشنهادی دولت چهاردهم در دومین روز بررسی صلاحیت‌های وزرا در جلسه علنی امروز مجلس طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: بنده از نمایندگانی که در حمایت از وزارت اطلاعات سخنانی را مطرح کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: بر اساس قانون تأسیس وزارت اطلاعات، تولید اطلاعات و مشارکت در تأمین امنیت ملی دو وظیفه اصلی این وزارتخانه است که توسط سربازان گمنان امام زمان(عج) با الهام از اندیشه‌های امام و رهبری ازظریق اقدامات امنیتی، صیانتی، تأمینی و مقابله‌ای صورت می‌گیرد.

وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: در برنامه هفتم تکالیفی بر این وزارتخانه گذاشته شده از جمله مشارکت در تقویت امنیت مرزی، تقویت امنیت سایبری، طرح جامع پایش اطلاعاتی کشور، تأمین نیازهای نهادهای اطلاعاتی، کمک به هوشمندسازی و دولت الکنروتیک، توسعه پدافند غیرعامل و ارتقای ضریب امنیت پایدار.

خطیب عنوان کرد: امروز در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که قدرت، امنیت و اقتدار کشور مورد توجه اندیشمندان و سیاستمداران جهان و مورد اعتراف دوست و دشمن است. از سویی در منطقه‌ای هستیم که با جنگ‌ها و تنش‌های متعددی مواجه بوده‌ای از جمله خلق درنده‌ترین مصداق تروریسم تکفیری با عنوان داعش و از سوی دیگر رونمایی از تروریسم رسمی و دولتی با گسیختن افسار وحشی‌ترین باند نژادپرست صهیونیست و تولید بی‌سابقه‌ترین قتلگاه بی‌گناهان به‌ویژه کودکان وزنان در منظر جهانیان را شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: رویارویی دشمن با نظام اسلامی از آغازین روزهای انقلاب تا امروز وجود داشته و امروز دشمن جنگ ترکیبی همه‌جانبه را با کاربست ابزارهای و پیوست‌های جنگ شناختی در دستورکار خود قرار داده است.

ادامه دارد…

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.