۷ مزیت شستشوی فرش - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102746
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۰۴ |

۷ مزیت شستشوی فرش

به طور کلی، فرش‌ها می‌توانند حسی دنج را به خانه یا فضای کاری ما ببخشند. گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از نشستن روی زمین فرش شده انسان را از خستگی های روزمره رها نمی کند.
۷ مزیت شستشوی فرش

به طور کلی، فرش‌ها می‌توانند حسی دنج را به خانه یا فضای کاری ما ببخشند. گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از نشستن روی زمین فرش شده انسان را از خستگی های روزمره رها نمی کند. به جز زمانی که فرش بسیار کثیف است و باید حتما از خدمات قالیشویی در اهواز استفاده شود.

بسیاری از خانواده ها این باور غلط را دارند که فقط جاروبرقی کشیدن، برای از بین بردن کثیفی و زباله از فرش کافی است. اما متأسفانه همیشه اینطور نیست. علاوه بر اینکه فرش ها با پنهان کردن مواد آلرژی زا می توانند باعث آسم و آلرژی در افراد شوند، برخی از کثیفی های آن ها نیز نیازمند مراقبت و توجه ویژه است.

بدون شستشوی حرفه ای فرش توسط قالیشویی اراک کثیفی ها از بین نمی روند. باکتری ها و انواع آلرژن ها به داخل الیاف فرش نفوذ کرده و در آنجا پنهان می شوند. بنابراین شستشوی منظم فرش می تواند در سلامتی افراد نقش به سزایی داشته باشد.

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، ۷ مزیت شستشوی عمیق فرش در این مقاله برای شما آورده شده است. با مطالعه دقیق این موارد، می توانید مزایای شستشوی فرش را کاملا درک نمایید.

 

۷ مزیت شستشوی فرش

عمر فرش شما افزایش پیدا می کند

فرش ‌ها معمولاً با تردد دائمی روی آن، به تدریج گرد و غبار و کثیفی های مختلف را درون خود پنهان می کنند. اگرچه جاروبرقی کشیدن می تواند آلودگی های پنهان در الیاف را از بین ببرد اما بسیاری از ذرات بسیار ریز همیشه در فرش باقی می مانند و با جاروبرقی نیز از بین نمی روند. وقتی شما از خدمات قالیشویی در بندرعباس استفاده می کنید و فرش تان را عمیقا شستشو می دهید، فرش با مواد ضدعفونی کننده شستشو داده شده و الیاف آن تازه می شود. به این ترتیب، ذرات مختلف پنهان در فرش، باعث ساییدگی آن نخواهد شد.

حفظ ظاهر فرش

فرش ها می توانند از پوست جدا شده بدن انسان تا ذرات غذا و حتی آلودگی های محیط بیرون را پس از بازگشت به خانه، درون خود پنهان کنند. وقتی آلودگی های مختلف بر روی فرش تجمع پیدا می کنند، به مرور فرش شما کدر و بی روح شده و حالت اولیه خود را از دست می دهد.

آیا دلتنگ ظاهر زیبای فرش خود نیستید؟ آیا نمی خواهید فرش تان مثل روز اول، جذاب و زیبا به نظر برسد؟

خب یکی از مزایای استفاده از خدمات قالیشویی همین است.

قالیشویی های حرفه ای با استفاده از مواد و دستگاه های مخصوص، فرش را می شویند و بنابراین فرش شما پس از شستشو، دوباره نو به نظر می رسد. پس اگر می خواهید فرش تان همیشه ظاهر خوب خود را حفظ کند، حداقل سالی ۱ تا دو بار آن را شستشو دهید.

قالیشویی اراک

لکه های فرش از بین می رود

آیا تا به حال سعی کرده اید لکه ای را خودتان در منزل، از روی فرش پاک کنید؟ حتما برایتان پیش آمده که بعد از پاک کردن، فکر می کنید لکه از بین رفته است اما چند روز بعد با یک لکه بزرگ تر یا اثر آن روی فرش مواجه می شوید.

محصولات پاک کننده خانگی یا تمیز کردن را به خوبی انجام نمی دهند و نمی توانند مواد را کاملا از فرش خارج کنند یا آنکه اگر خیلی قوی باشند، باعث تغییر رنگ و حالت فرش می شوند.

به علاوه، اگر فوراً لکه ها پاک نشوند، می تواند وارد لایه زیرین فرش شما شده و به یک لکه ماندگار تبدیل شوند.

همیشه لکه تازه ایجاد شده را به سرعت با یک دستمال پاک کنید و با یک قالیشویی حرفه ای تماس بگیرید.

حفظ محیط زندگی سالم تر

باکتری ها و آلرژن های پنهان شده در فرش می توانند کیفیت هوای محیط شما را کاهش داده و باعث آلودگی هوای اطراف شما شوند. این موضوع به خصوص وقتی افرادی با آلرژی یا آسم در اطراف شما زندگی می کنند، اهمیت دارد. شستشوی فرش می تواند به افراد با مشکلات تنفسی کمک کرده و فضای سالم تری را برای شما و اعضای آسیب پذیرتر خانواده ایجاد کند.

فرآیندهای مختلف شستشوی فرش در قالی‌شویی به از بین بردن این مواد حساسیت‌زا کمک کرده و باعث ضدعفونی کردن فرش شما می شود. با شستن فرش، هوای داخل خانه سالم‌تر و تمیزتر می شود. بنابراین شستشوی فرش به ویژه در فصل بهار و پاییز که آلرژن ها بیشتر هستند، بسیار مهم است.

آلودگی را از مناطق پر تردد حذف می کند

آیا متوجه خطوط سایه تاریک تر در بخش هایی از فرش که حجم ترافیک بالاتری دارد، شده اید؟ مکان هایی مانند راهروها، راه پله ها و حتی مقابل کاناپه که پاهای خود را آنجا قرار می دهید از جمله این مناطق پر رفت و آمد هستند.

شستشوی فرش تنها راهی است که می تواند به از بین بردن این خطوط تاریک و کثیفی ها کمک کند.

از بین بردن بوی فرش

بسیاری از بوها مانند بوی غذا، بوی بدن افراد، بوی قهوه و عطرهای مختلف خود یا مهمانان، به راحتی در الیاف فرش نفوذ می کنند. تمام این بوها حتی بوی عطر و ادکلن ها، وقتی مدت زیادی در فرش بمانند و با بوهای دیگر ترکیب گردند، باعث ایجاد بوی ناخوشایندی در فرش شما می شوند.

به عنوان مثال، قهوه دارای عطر خاص و خوبی است (در صورت تازه بودن خوشایند است) اما اگر همین بو به اعماق فرش وارد شده و بوی آن کهنه شده باشد، به راحتی از بین نمی رود.

شستن فرش با محصوصلات شوینده خاص که به از بین بردن بو کمک می کند، می تواند باعث از بین بردن این بوها شود.

خدمات قالیشویی در بندرعباس

صرفه جویی در زمان

به جای آنکه ساعت ها تلاش کنید تا یک لکه یا یک قسمت آلوده شده فرش را تمیز کنید و درنهایت هم متوجه شوید که هنوز فرش تان کثیف است، از خدمات قالیشویی استفاده کنید. وقت و تلاش ارزشمند شما یکی دیگر از مزایای شستشوی فرش در قالیشویی است. یک قالیشویی حرفه ای از به روز ترین تجهیزات استفاده می کند و می تواند در کمترین زمان نتیجه موثرتری داشته باشد.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.