تولید محتوا کلمه ای چند؟ راه های کاهش هزینه تولید محتوا با کدُ سئو ( codoseo.net ) - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56484
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ |

تولید محتوا کلمه ای چند؟ راه های کاهش هزینه تولید محتوا با کدُ سئو ( codoseo.net )

امروزه تمرکز اغلب کسب و کارها بر این است که به جای بازاریابی برای افزایش فروش، پیوند ارتباطی خود را با مشتریان تقویت کرده و برای آن ها ارزش آفرینی کنند
تولید محتوا کلمه ای چند؟ راه های کاهش هزینه تولید محتوا با کدُ سئو ( codoseo.net )

امروزه تمرکز اغلب کسب و کارها بر این است که به جای بازاریابی برای افزایش فروش، پیوند ارتباطی خود را با مشتریان تقویت کرده و برای آن ها ارزش آفرینی کنند؛ ولی چگونه می توان کاری کرد که مشتریان پیگیر کسب و کار ما باشند یا به عبارت دیگر، ما را دنبال کنند؟ پاسخ این پرسش در تولید محتواست. تولید محتوا تنها به نگارش چند سطر متن یا استفاده از تصویر و ویدیو خلاصه نمی شود. بلکه تولید محتوا هنر جذب مخاطب است تا از این طریق بتوان خدمات و محصولات خود را معرفی کرد و درباره آن ها توضیحات کاملی ارائه داد.

از این رو هر کسب و کاری که در پی کسب موفقیت باشد، در پی تولید محتوای باکیفیت و خلاقانه خواهد بود. با این وجود اغلب شرکت ها به دنبال راه هایی هستند که بتوانند محتوای هدفمند را با صرف زمان و هزینه اندک تولید یا تهیه کنند؛ به همین دلیل وقتی با شرکت های تخصصی تولید کننده محتوا تماس برقرار می کنند، قبل از هر چیز به دنبال پاسخ این پرسش هستند که «تولید محتوا کلمه ای چند؟!»

ما در این مقاله نه تنها به این پرسش پاسخ خواهیم داد، بلکه از ضرورت تولید محتوا خواهیم و راهکار های کاهش هزینه خواهیم پرداخت.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا به فرآیند برنامه ریزی، نوشتن و ویرایش محتوای وب اطلاق می شود و به طور معمول برای اهداف بازاریابی دیجیتال صورت می‌گیرد. بازاریابان و صاحبان مشاغل به دلایل متعددی انواع محتوا را تولید و به صورت آنلاین منتشر می کنند. گاهی این کار با هدف افزایش بازدید از یک وب سایت، و گاه با هدف آگاه سازی مشتریان از یک محصول یا خدمات جدید انجام می گیرد. با این حال، هدف اصلی همه کسانی که محتوا را در اینترنت منتشر می کنند، دستیابی به مخاطبان هدف و ایجاد ارتباط با آنها است.

منظور از تولید محتوای متنی سئوشده چیست؟

پیش از اینکه بخواهیم درباره تولید محتوای متنی سئوشده صحبت کنیم، بهتر است مفهوم سئو و اصول آن در تولید محتوا را درک کنیم.

سئو فرایند بهینه سازی وب سایت برای دریافت رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ می باشد. انجام بهینه سازی سایت (seo) می تواند رتبه سایت شما را در لیست های ارگانیک که به عنوان بخش بدون دستمزد موتورهای جستجو نیز شناخته می شود، ارتقا دهد.

هدف از تولید محتوای متنی سئوشده چیست؟

اگر بخواهید مخاطبان شما را دنبال کنند باید همیشه دیده شوید و در دسترس باشید، بنابراین مجبورید به گونه ای عمل کنید که موتورهای جستجوی شما را به مخاطبان معرفی کنند و این کار میسر نیست مگر با استفاده از تولید محتوای سئوشده. چنین محتوایی رتبه بندی سایت شما را در موتورهای جستجوی ارتقا می دهد و سایت شما در صفحه نخست نتایج جستجوها قرار خواهد گرفت.

البته کسی که محتوای سئوشده تولید می کند، حتماً باید تخصص کافی در این زمینه داشته باشد، چراکه در غیر این صورت، ممکن است نه تنها موفق به ارتقای رتبه سایت شما نشود، بلکه باعث افت رتبه آن هم شود. به همین دلیل پیاده سازی اصول سئو در محتوای متنی حتماً باید توسط شخص متخصص انجام شود.

عناصر تأثیرگذار در محتوای سئوشده

عناصر تأثیرگذار در محتوای سئوشده

اگر تصمیم به تولید محتوا دارید، بهتر است بدانید که رعایت برخی اصول در نگارش محتوای مبتنی بر سئو بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار است. بنابراین علاوه بر بهینه سازی محتوای تولید شده، حتماً باید تجربه کاربری برای به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی مختلف و ایجاد بک لینک را هم جدی بگیرید.

  • تجربه کاربری یا User Experience :  برخی بر این باور هستند که فقط به کارگیری کلمات کلیدی برای تولید محتوای سئوشده کافی است در صورتی که استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوا دیگر مانند سابق کاربردی ندارد و حتی می تواند به سئوی سایت آسیب بزند. امروزه تمرکز بیشتر سئو باید روی تجربه کاربری و تعامل بیشتر کاربران و تشویق آن ها برای به اشتراک گذاری محتوا باشد. برای دستیابی به این هدف، نیاز دارید تا محتوایی خلاقانه، منحصر به فرد و کاربر محور تولید کنید.
  • بنابراین به منظور تولید محتوای مبتنی بر سئو باید دو گروه از مخاطبان را مد نظر قرار دهید: گروه اول مخاطبانی هستند که محتوای سایت شما را می خوانند و گروه دوم خزنده ها یا کرولرهای موتورهای جستجو هستند، بنابراین بهترین کار این است که در هنگام تنظیم تقویم محتوایی سایت خود، کلمات کلیدی را در قالب عنوان هایی به کار ببرید که پرسش ها و عبارات جستجوشده توسط کاربران را پوشش دهد.
  • استفاده از بک لینک: برای بهبود رتبه سایت، نگارش محتوای سئوشده کافی نیست و علاوه بر آن به یکسری فاکتورهای بیرونی نیز نیاز دارید. یکی از این فاکتورها، بک لینک است. بک لینک به لینکی گفته می شود که از دیگر سایت ها دریافت می کنید. از دید موتور جستجوی گوگل، هر بک لینک حکم یک تأییدیه از سوی سایت های دیگر را دارد.
  • بنابراین برای ارتقای رتبه سایت خود، به سایت های معتبر نیاز دارید تا به سایت شما لینک دهند. تنها راه برای دریافت بک لینک، تولید محتوایی ارزشمند و منحصر به فرد است چراکه اگر دیگر سایت ها ببینند که شما محتوایی خلاقانه و باکیفیت تولید می کنید، احتمالاً به شما لینک می دهند.
  • شبکه های اجتماعی: نگارش و تولید محتوا بدون مشارکت شبکه های اجتماعی دیگر بی فایده است. موتور جستجوی گوگل در پی دریافت سیگنال هایی از شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام است تا از آن طریق میزان محبوبیت محتوای شما را بسنجد. انتشار محتوای خلاقانه ای که برای مخاطب ارزش آفرینی کند، لایک و به اشتراک گذاری هزاران کاربر را در پی خواهد داشت و این فعالیت ها توسط گوگل ارزیابی و ثبت می شود و در نتیجه رتبه وب سایت شما در صفحه نتایج جستجو ارتقا می یابد.

هزینه تولید محتوای متنی سئوشده چقدر می باشد؟

اولین سؤالی که بسیاری از کسب و کارها از شرکت های تخصصی تولید محتوا می پرسند این است که «تولید محتوا کلمه ای چند؟» و این پرسش ناشی از این اصل است که در خرید هر محصول یا دریافت هر خدماتی، یکی از مهم ترین معیارهای مشتریان، قیمت است. در صورتی که همیشه کیفیت باید ارجح بر قیمت باشد زیرا اگر کیفیت نازل باشد، نتیجه مطلوب حاصل نمی شود و نمی توانید مشتری کافی جذب کنید؛ مقوله تولید محتوا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برخورداری از کیفیت مطلوب بهایی دارد، به همین دلیل اگر شرکتی را یافتید که هزینه تولید محتوا متنی سئو شده آن ها به گونه غیرعادی پایین بود، حتماً به کیفیت کار آن ها شک کنید.

فاکتورهای تعیین کننده هزینه تولید محتوای متنی سئوشده

فاکتورهای تعیین کننده هزینه تولید محتوای متنی سئوشده

قیمت تولید محتوا با در نظر گرفتن فاکتورهایی نظیر نوع محتوا، تعداد کلمات آن، زمان تحویل و … تعیین می شود. در ادامه به برخی از این فاکتورها می پردازیم:

تولید محتوا با رعایت اصول سئو

مطابقت محتوا با اصول سئو را می توان تأثیرگذارترین و مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت تولید محتوا دانست. ولی موضوع مهم این است که معمولاً نویسندگان محتوا با اصول سئو آشنایی ندارند، بنابراین باید کار تولید محتوای خود را به کسانی بسپارید که با اصول سئو و چگونگی رتبه بندی موتورهای جستجو به اندازه کافی آشنا باشند. مسلماً چنین افرادی که می توانند محتوای متنی سئوشده و با کیفیت تولید کنند، هزینه بیشتری را نیز درخواست خواهند کرد.

تأثیر کیفیت تولید محتوا بر هزینه آن

برخورداری از محتوای کیفی مستلزم استفاده از نویسندگان باتجربه و کاربلد است و در نتیجه هزینه بیشتری برای شما در پی دارد، ولی نگران پرداخت هزینه بیشتر برای تولید محتوای باکیفیت نباشید زیرا تولید و انتشار محتوای مناسب نوعی سرمایه گذاری است و باعث می شود مشتریان شما بیشتر شوند.

رابطه نوع محتوا و هزینه آن

محتوا به سه روش تولید می شود؛ تألیف، ترجمه یا ترکیبی از این دو. مسلماً تخصص مورد نیاز برای تولید انواع محتوا متفاوت است و نحوه کار نیز تفاوت هایی دارد، بنابراین هزینه هر یک با دیگری متمایز است.

تأثیر تعداد کلمات و حجم محتوا بر هزینه

هزینه تولید محتوا معمولاً به صورت کلمه ای محاسبه می شود؛ در نتیجه به هر میزان که تعداد کلمات و حجم محتوا بیشتر باشد، قیمت محصول نهایی نیز بیشتر خواهد بود.

زمان تحویل محتوا و تأثیر آن روی هزینه

یکی از مهم ترین فاکتورها در تولید محتوا این است که پروژه ها در زمان مقرر و مورد موافقت طرفین آماده و تحویل داده شود زیرا انتشار برخی مطالب در یک زمان خاص الزامی است و اگر به هر دلیلی به موقع آماده و تحویل نشوند، ممکن است سفارش دهنده متضرر شود. هم چنین فوری بودن تولید محتوا و فشردگی کار هم می تواند بر قیمت تولید محتوا اثر بگذارد.

تأثیر تخصصی بودن محتوا بر هزینه آن

به منظور تولید محتوای تخصصی، حتماً باید از کسانی استفاده شود که در این زمینه تخصص و تبحر کافی دارند. معمولاً هزینه تولید محتوای تخصصی به دلیل دشوار بودن و زمان بر بودن نسبت به محتوای عمومی بیشتر است و به هر میزان که محتوا تخصصی تر باشد، به دانش و مهارت بیشتری نیاز است؛ بنابراین بهتر است تولید محتوای تخصصی را به شرکت های معتبری واگذار کنید که از نیروهای متخصص و ماهر استفاده می کنند.

راه های کاهش هزینه تولید محتوا با کدُ سئو ( codoseo.net )

راه های کاهش هزینه تولید محتوا با کد سئو codoseo

سفارش تولید محتوا هزینه دارد هر چند که با توجه به اهمیت تولید محتوا، صرف هزینه برای آن کاملاً ضروری و زود بازده است. با این حال بسیاری از کسب و کارها به دنبال راهی برای کاهش هزینه تولید محتوا هستد.

در این راستا ممکن است عده ای بخواهند خود اقدام به تولید محتوا کنند که از آن جایی که در اکثر مواقع با اصول آن آشنا نیستند با شکست مواجه می شوند. یک راه اساسی و معقول آپدیت محتوای موجود است. به عبارت دیگر آپدیت مقالات موجود هزینه تولید محتوا را به حداقل می رساند. معمولاً مدتی که از فعالیت سایت بگذرد،  محتوای آن کامل می شود و دیگر لزومی ندارد که هزینه ای برای تولید محتوای جدید انجام دهید و تنها کافی است که مطالب و مقالات موجود را آپدیت کنید. با انجام این کار هم هزینه تولید محتوا کاهش می یابد و هم موتور جستجوی گوگل محتوای شما را ارزشمندتر تلقی می کند چراکه روی آن کار می کنید.

سفارش تولید محتوای سئوشده

به منظور معرفی و ارائه محصولات و خدمات کسب و کار خود باید از تبلیغات استفاده کنید، امروزه آسان ترین و متداول ترین نوع تبلیغات، استفاده از سایت های تبلیغاتی است ولی برای استفاده از این روش ملزم به پرداخت هزینه های هنگفتی هستید در حالی که از بازخورد آن نیز نمی توانید مطمئن باشید.

تولید محتوای سئوشده بهترین و مطمئن ترین راه تبلیغات کسب و کار شماست. در این راستا می توانید با صرف هزینه ای مناسب و تنها با سفارش محتوای هدفمند، بدون کوچک ترین دغدغه ای مخاطبان را به سایت خود بکشانید و آن ها را وادار سازید تا شما را دنبال کنند.

پس از این مرحله و با گذشت زمان و موفقیت در جذب مخاطبان، می توانید در سایت های معتبر رپورتاژ آگهی منتشر کرده و از این طریق سایت خود را بیش از پیش معرفی کنید.

سفارش آنلاین تولید محتوا

سفارش آنلاین تولید محتوا codoseonet

سفارش آنلاین تولید محتوا کار شما را از آن چیزی که فکر می کنید آسان تر کرده است. به این منظور تنها کافی است سری به سایت شرکت های تولید محتوا بزنید و پس از بررسی موارد مختلف از جمله سوابق شرکت، شرایط تولید محتوا، کیفیت نمونه کارها، زمان های تحویل و همین طور قیمت، اقدام به سفارش محتوا کنید.

سفارش آنلاین تولید محتوا در سایت کد سئو به راحتی برای مشتریان قابل انجام است و تنها کافی است سفارش خود را از طریق پنل موجود در سایت ثبت کنید تا پس از طی مراحل گفته شده، محتوای سفارشی شما توسط تیم متخصص و باتجربه کدسئو آماده شود و در پنل مربوط به مشتریان در اختیار شما قرار گیرد.

سخن پایانی

امروزه همه می دانند که رمز موفقیت مشاغل در تولید محتوای منحصر به فرد، خلاقانه و ارزشمند نهفته است. در واقع محتوا دعوت نامه ای است که کاربران را به سایت شما فرامی خواند و هر چه این استقبال و پیگیری کاربران از سایت شما بیشتر باشد، موتور جستجوی گوگل امتیاز بیشتری به شما می دهد و رتبه بندی سایت شما را بالاتر می برد.

 

|
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.