بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار می شود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55766
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 16 آذر 1400 - 20:17 |

بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار می شود

این روزها همه جا صحبت از ارزهای دیجیتالی است. رمز ارز یا ارز دیجیتال یکی دو سالی است که به یک سرمایه گذاری قدرتمند در بازار مالی جهانی تبدیل شده و بسیاری از ایرانیان نیز از این بازار سرمایه گذاری بی نصیب نمانده‌اند
بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار می شود

این روزها همه جا صحبت از ارزهای دیجیتالی است. رمز ارز یا ارز دیجیتال یکی دو سالی است که به یک سرمایه گذاری قدرتمند در بازار مالی جهانی تبدیل شده و بسیاری از ایرانیان نیز از این بازار سرمایه گذاری بی نصیب نمانده‌اند. قدرت این بازار مالی ارز و تحلیل‌های مختلف حاکی از آن است که در آینده‌ای نزدیک اسکناس‌های کاغذی و سکه‌ها جای خود را به ارزهای دیجیتال می‌دهند و تمام معاملات مالی در بستر اینترنت انجام می‌شود. بیت کوین یکی از قدیمی‌ترین ارزهایی است که سهم بزرگی از بازار سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است. قیمت بیت کوین یکی از مهم‌ترین فاکتورها در مبحث سرمایه گذاری است که تحلیل‌های زیادی درباره آن وجود دارد. قیمت بیت کوین و ارزش آن یکی از مهم‌ترین دلایل افراد برای خرید و سرمایه گذاری آن است.

بازار سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگر دائم در نوسان است و کاهش و یا افزایش ارزش رمز ارزها مسئله‌ای کاملا طبیعی است. رشد بیت کوین نیز به عنوان یک رمز ارز پرطرفدار دائما در حال تغییر است. ممکن است قیمت بیت کوین ریزش داشته باشد اما آنچه قابل توجه می‌باشد این است که کارشناسان این بازار ادعا دارند قیمت این رمز ارز تا سال ۲۰۲۲ چندین برابر رشد پیدا می‌کند. اگر در بازار ارزها  دستی داشته باشید حتما به این نکته رسیده‌اید که با وجود نوسانات زیاد در قیمت ارز بیت کوین، این رمز ارز همچنان طرفداران بسیاری دارد و سرمایه‌های بسیاری به سمت این ارز دیجیتال سرازیر می‌شود. جالب است بدانید بیت کوین حدود ۴۲ درصد کل بازار ارزها را به خود اختصاص داده است. شاید یکی از دلایل اهمیت بیت کوین قدمت آن و ارزش آشکاری است که قیمت آن طی این سال‌ها یافته است. با وجود تمام کاهش‌ها و ریزش قیمت بیت کوین همچنان ارزش آن در حال رشد است.

کارشناسان و تحلیل گران بیت کوین پیش بینی کرده‌اند که تا اوایل سال ۲۰۲۲ قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. این پیش بینی قاطعانه خود عاملی برای رشد یکباره قیمت و ارزش بیت کوین می‌باشد. کارشناسان مطرح بازار ارز بیت کوین نیز با ادعای این که این رمز ارز روند صعودی تندی دارد و قطعا به مرز ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد، این پیش بینی را تقویت کرده و سرمایه گذاران بیشتری را جذب این بازار می‌کنند. به این نکته توجه کنید، سرمایه گذارانی که در بازار ارز بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند دید مثبتی نسبت به این بازار دارند و با اعتقاد بر این که قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی خواهد داشت، قصد استخراج سرمایه خود را ندارند. در واقع تمرکز و هدف خود را بر روی سرمایه گذاری بلند مدت گذاشته‌اند. به همین خاطر بازار بیت کوین هم اکنون تحت کنترل سرمایه گذاران قرار دارد.

قطعا تحلیل بازار بیت کوین برای آن دسته از افرادی که هیچ شناختی نسبت به این بازار ندارند، کار بسیار دشواری است. بازار مالی ارزها بسیار پیچیده است. علاقمندان به سرمایه گذاری در این حوزه به خوبی می‌دانند که در کشوری چون ایران که اوضاع اقتصادی نا به سامانی دارد و تحریم و تورم بر اقتصاد آن حاکم است، بهترین روش برای سرمایه گذاری خرید ارز دیجیتال و نگهداری از آن می‌باشد. این موضوع نیز بر همگان روشن است که قیمت بیت کوین بر اساس ارزش و قیمت دلار تعیین می‌شود و با توجه به رشد قیمت دلار می‌توان به آینده این سرمایه گذاری امیدوار و خوش بین بود اما آنچه واضح است نیاز به دانش و اطلاعات کافی در خصوص سرمایه گذاری و خرید و فروش در بازار بیت کوین می‌باشد. هر بازاری موقعیت‌ها و شرایط معاملاتی خاص خود را دارد و پیشرفت در آن نیازمند شناخت اصول ریز و درشت معاملاتی آن است.

دوره‌های آموزشی  ارز دیجیتال

هر رویکردی در هر حوزه برای به ثمر نشستن به آموزش اصولی نیازمند است. با توجه به اهمیت بازار ارز دیجیتال و گستردگی و پیچیدگی آن، آموزش حرفه‌ای از مهم‌ترین پایه‌های موفقیت در این مسیر است‌. ارز دیجیتال در کشور ایران به تازگی و طی دو سال اخیر به شهرت و محبوبیت این چنینی رسیده است. قبل‌تر از آن افراد در بازارهای مالی دیگری مانند بازار بورس سرمایه گذاری می‌کردند. به دنبال توسعه بازار رمز ارز و افزایش قیمت بیت کوین کارشناسان که پیش‌تر بورس را آموزش می‌دادند، سعی دارند با برگزاری دوره‌های آموزشی کریپتوکارنسی افراد را با این بازار آشنا سازند. این در حالی است که بازار ارز دیجیتال کاملا با بازارهای مالی دیگر متفاوت است و به تخصص و مهارت خاص خود نیاز دارد.

افراد باید برای ورود به این بازار ابتدا در دوره آموزشی تخصصی آن شرکت کنند. آموزش‌های تخصصی ارائه شده برای ورود به این بازار مالی به افراد کمک می‌کند که بتوانند به عنوان یک شغل مطمئن روی سرمایه گذاری بیت کوین و سایر ارزها حساب کنند. این دوره‌های آموزشی به شما کمک می‌کند که بتوانید با تکنیک‌ها و روش‌های استخراج و ترید آشنا شده و معاملات ارزی قدرتمند و پر سودی برای خود رقم بزنید. این دوره‌ها برای شناخت عرضه اولیه در بازار کریپتوکارنسی، نحوه استفاده از تکنیک‌ها، روش‌های استفاده از تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال و چگونگی افزایش امنیت و افزایش سرمایه برگزار می‌شوند. جالب است بدانید حدود ۹۰ درصد افرادی که وارد این بازار می‌شوند، با شکست مواجه می‌گردند. اگر کمی مهارت و دانش به خرج دهید، می‌توانید از شکست افراد به نفع خود استفاده کنید. طبیعتا این امر دانش حرفه‌ای و تخصصی می‌طلبد.

بیت کوین چیست؟

قبل از این که راجع به دوره‌های آموزشی برتر صحبت کنیم، بهتر است به اختصار این رمز ارز و دلایل افزایش ارزش و قیمت بیت کوین را معرفی کنیم. بیت کویت نوعی رمز ارز و پول الکتریکی  رمزنگاری شده و غیر متمرکز است که امنیت بسیاری دارد. این ارز بر خلاف اسکناس‌های معمول ماهیت فیزیکی ندارد و خرید و فروش آن به صورت الکترونیکی است. بیت کوین امنیت بسیار بالایی دارد و به سادگی قابل هک کردن نیست. هیچ مسئله‌ای بر روی ارزش این ارز الکتریکی تأثیر ندارد و تنها میزان عرضه و تقاضا قیمت بیت کوین و ارزش آن را مشخص می‌کند. بیت کوین در سال ۲۰۰۹ ایجاد شده و رمزنگاری این ارز با استفاده از فناوری بلاک چین انجام می‌شود. در آمد دلاری حاصل از معامله بیت کوین در بازار مالی ارز دیجیتال برای ایرانیان سود بسیار زیادی دارد، البته به شرطی که آموزش آن را به صورت جامع و کاربردی دریافت کنید.

برترین دوره ارز دیجیتال

همان طور که گفتیم ارز دیجیتال یک حوزه تخصصی و حرفه‌ای است و به هیچ وجه قابل مقایسه با بازارهای مالی دیگر نیست. برای موفقیت در این بازار باید آموزش‌های لازم را از کسی بیاموزید که متخصص این حوزه است. ما در دوره ترید مستر یا دوره ارز دیجیتال آکادمی آفل تمام آموزش‌ها را به صورت جامع و کارآمد ارائه می‌دهیم. در دوره ترید مستر تمام موضوعات از سطوح مبتدی تا حرفه‌ای به صورت پیوسته آموزش داده می‌شود. اصلی‌ترین هدفی که ما در برگزاری این دوره‌ آموزشی دنبال می‌کنیم افزایش سود و رشد سرمایه شما است. در مورد آکادمی آفل باید بدانید که تنها سایت رسمی اینجانب آرین فولاد پنجه می‌باشد که در سال ۱۳۹۹ افتتحاح شده است. برترین دوره آموزشی ما به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود که در ادامه به معرفی این دوره‌ها می‌پردازیم.

قبل از آن باید بدانید که در دوره ترید مستر هیچ اطلاعات بی‌ارزشی ارائه نمی‌شود. می‌توانیم با افتخار بگوییم که دوره ترید مستر برترین و کامل‌ترین دوره ارز دیجیتال در کشور است. شما در این دوره می‌آموزید که چگونه با قدرت وارد بازار ارز دیجیتال شده و در پس افزایش قیمت بیت کوین سرمایه خود را چندین برابر کنید.‌ کریپتوکارنسی یک بازار سرمایه گذاری پرریسک است و شما یاد می‌گیرید که از ناآگاهی افراد به سوددهی برسید.

دوره حضوری ارز دیجیتال تبریز

شما در دوره حضوری ارز دیجیتال ترید مستر عناوین بسیاری مانند: تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، چگونگی مدیریت سرمایه، نحوه ترید و معامله گری و موارد بسیار دیگر را می‌آموزید. در این دوره تمام مطالب پیچیده و سخت به ساده‌ترین شکل ممکن بیان می‌شوند. این مهم سبب برتری و تمایز این دوره آموزشی شده است. افرادی که علاقه و توانایی شرکت در دوره‌های حضوری را دارند، دوره حضوری ارز دیجیتال تبریز ایده آل‌ترین فرصت برای آن‌ها است. البته این دوره حضوری فقط متناسب شهروندان تبریزی می‌باشد.

مشاوره ارز دیجیتال

یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای رسیدن به پاسخ سوالات شما در حوزه ارز دیجیتال، استفاده از خدمات مشاوره آکادمی آفل است. خدمات مشاوره رمز ارز شامل راهنمایی‌های لازم در خصوص ایجاد سبد سرمایه گذاری، معرفی پروژه‌های بلاک‌چین و نحوه سرمایه گذاری در آن‌ها، راهنمایی در زمینه انواع کیف پول و ارزش و قیمت بیت کوین، نحوه تحلیل بازار و موارد بسیار دیگر می‌شود. مشاوره رمز ارز به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه‌های اینترنتی مانند واتس آپ ارائه می‌شود. خدمات مشاوره نیز توسط ، آرین فولاد پنجه مدیر و موسس آکادمی آفل و مدرس و تحلیل گر حوزه ارز دیجیتال ارائه می‌گردد. مشاوره در حوزه کریپوکارنسی مزایای بسیاری برایتان دارد. ما در کمترین زمان ممکن دانش و تخصص خود را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چگونه در دوره آموزشی ارز دیجیتال شرکت کنیم؟

شما می‌توانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم وارد سایت آکادمی آفل شده و برای شرکت در دوره‌های آموزشی اطلاعات لازم را در صفحه سایت دریافت کنید. جالب توجه دوستانی که قصد شرکت در دوره ترید مستر را دارند، این دوره دارای پشتیبانی vip می باشد.

https://afelacademy.ir/

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار می شود بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.