۶ دلیل برای خرید یخچال فریزر اینستاویو ال جی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55742
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ |

۶ دلیل برای خرید یخچال فریزر اینستاویو ال جی

زمانیکه موقع خرید یخچال فریزر می رسد گروهی از افراد به اینکه وسیله ای که خریداری می کنند، چه امکاناتی دارد توجه ندارند و فقط می خواهند خوراکی ها را در یخچال خنک نگه دارند.
۶ دلیل برای خرید یخچال فریزر اینستاویو ال جی

زمانیکه موقع خرید یخچال فریزر می رسد گروهی از افراد به اینکه وسیله ای که خریداری می کنند، چه امکاناتی دارد توجه ندارند و فقط می خواهند خوراکی ها را در یخچال خنک نگه دارند. اما گروه دیگری هم هستند که اتفاقا به قابلیت های یخچال فریزر دقت می کنند و بررسی می کنند که چه مدلی برایشان بهتر خواهد بود. اگر جزء گروه دوم هستید باید بدانید که شرکت کره ای ال جی که جزء برترین تولیدکنندگان یخچال فریزر دنیاست، در میان مردم به فناوری ها و امکانات خلاقانه ای که در محصولات خود قرار می دهد شهره است. ال جی در بعضی مدل های درب فرانسوی و ساید بای ساید از ویژگی منحصر به فردی استفاده کرده است که سری اینستاویو InstaView نام گرفته است. اینکه یخچال فریزر اینستاویو ال جی چیست و چه مزیتی نسبت به سایر یخچال فریزرها دارد، موضوعی است که در ادامه این مطلب زنبیل به آن می پردازیم.

یخچال فریزر سری اینستاویو ال جی چیست؟

یخچال های درب فرانسوی و ساید بای ساید ال جی سری اینستاویو InstaView در رده یخچال فریزرهای هوشمند دسته بندی می شوند و دارای یک صفحه نمایش بزرگ (معمولا ۲۹ اینچی) هستند که از سیستم عامل تلویزیون های ال جی یعنی WebOS در آنها استفاده شده است که از طریق آن می توانید درون یخچال را ببینید. محفظه جداگانه ای نیز برای نوشیدنی ها در این مدلها در نظر گرفته شده و گردش هوای سرد درون یخچال به گونه ای است که خوراکی ها را به مدت بیشتری تازه نگه می دارد.

دلایل خرید یخچال فریزر اینستاویو ال جی:

۱. کافیست دو بار در بزنید تا محتویات یخچال را ببینید
C:\Users\User\Desktop\lginstaview2-rep66.jpg

نمایشگر بزرگی که روی درب یخچال تعبیه شده است در حالت عادی به صورت تاریک و در یخچال های تیره رنگ، همرنگ سایر قسمت های درب یخچال دیده می شود. اما امکان جالبی که در مدل های سری اینستاویو وجود دارد این است که با دوبار پشت سر هم ضربه زدن به درب یخچال (روی نمایشگر) صفحه روشن شده و محتویات یخچال را به شما نشان می دهد. شما در این حالت نیازی به باز کردن درب یخچال ندارید در نتیجه می توانید با یک نگاه کلی به مواد غذایی موجود در یخچال تصمیم بگیرید چه چیزی برای خوردن درست کنید یا چه چیزهایی را در یخچال ندارید و لازم است آنها را تهیه کنید. به این ترتیب سرمای یخچال هم هدر نمی رود. طبق اعلام ال جی به لطف وجود این قابلیت، درب این یخچال ها روزانه تا ۳۲ بار کمتر باز می شود و در نتیجه تا ۴۱ درصد از هدر رفت هوای سرد یخچال جلوگیری به عمل می آید.

۲. یخساز با یخ هایی با ماندگاری بالا

C:\Users\User\Desktop\lginstaview3-rep66.jpg

ال جی در مدلهای اینستاویو InstaView قابلیت یخساز دوگانه جدید خود را قرار داده است. در این قابلیت یخ ها به صورت اتوماتیک به تعداد ۳ عدد یخ به قطر ۵ سانتی متر در روز تولید شده و در محفظه مخصوص خود جای می گیرند. این یخ ها برخلاف تکه های یخ مکعبی معمولی به شکل کروی هستند و شفافیت ۹۰ درصدی، آنها را بلوری تر از همیشه کرده است. علت کروی بودن این یخ ها این است که ماندگاری آنها از یخ های مکعبی بیشتر است که به خاطر تماس کمتر سطح مقطع یخ با لبه آب می باشد. مخزن خروجی آبریز و یخساز در این مدل از یخچال فریزرهای الجی به اندازه کافی بلند هستند که از یک لیوان کوچک تا پارچ را بتوانید درون آن قرار دهید و آب سرد یا یخ در ظرف خود بریزید بنابراین دیگر مجبور نیستید فقط از لیوان های کوچک برای این کار استفاده کنید. البته بزرگی این قسمت از یخچال در مدل های مختلف، تفاوت دارد و در زمان خرید باید به سایز آن توجه کنید.

۳. ارتباط با اپلیکیشن تلفن هوشمند

ال جی اپلیکیشن ThinQ را برای مدیریت از راه دور این مدل از یخچال فریزرهای هوشمند خود در نظر گرفته است. شما با استفاده از تلفن هوشمند خود و از طریق این اپلیکیشن می توانید مدیریت دمای یخچال و فریزر را از راه دور در اختیار بگیرید. در زمانی که درب یخچال به هر دلیلی باز مانده باشد نوتیفیکیشن باز ماندن درب یخچال را در برنامه ببینید تا هیچ وقت از اتفاقات پیرامون یخچال غافلگیر نشوید. از همه جالب تر اینکه با همین اپلیکیشن می توانید محتویات یخچال را هم مشاهده کنید به این ترتیب حتی وقتی در منزل حضور ندارید اما مطمئن نیستید که مثلا نوشابه در یخچال دارید یا خیر، به راحتی با استفاده از این برنامه می توانید موجودی یخچال را مشاهده و بررسی کنید.

C:\Users\User\Desktop\lginstaview-rep66.jpg

۴. چرخش بهینه هوای سرد

بعد از اینکه سیستم بدون برفک به تمام یخچال ها اضافه شد، دغدغه مصرف کنندگان تا حد زیادی از این مشکل برطرف شد. اما نحوه اجرای سیستم بدون برفک در یخچال های مختلف فرق می کند. ال جی از سیستم گردش هوای چندگانه بهره می برد که هوای سرد را در تمام محیط یخچال از طبقات آن تا فضای جلو و بین آنها را به شکلی همگون به چرخش درآورده و در این فرآیند هیچ برفکی به وجود نمی آید. از طرفی تعادل دمایی به بهترین شکل در تمام بخش های یخچال رعایت می شود و دیگر مشکل اختلاف دما در یک طبقه با طبقات دیگر به وجود نمی آید.

۵. چیدمان خوراکی ها به بهترین شکل ممکن

ظرفیت یخچال فریزرهای ساید بای ساید و درب فرانسوی معمولا بالاست این ظرفیت چیزی بیش از ۶۰۰ لیتر می باشد. علاوه بر این موضوع در مدل های اینستاویو ال جی، یک درب اضافه وجود دارد که بار خانگی شماست می توانید نوشیدنی ها را درون آن قرار دهید تا در دمای بهینه ۴ درجه سانتیگراد به طور پیش فرض آنها را نگه داری کند. وقتی تکلیف شما با محل نگه داری نوشیدنی ها روشن شد خود به خود جای بیشتری برای قرار دادن سایر مواد غذایی در یخچال در اختیار خواهید داشت. همچنین محفظه یخساز در یخچال های اینستاویو به قدری نازک و کوچک است که فقط بخش کوچکی از فضای پشت درب یخچال را اشغال می کند و هیچ تاثیری روی فضای طبقات یخچال نگذاشته است.

۶. صرفه جویی در مصرف انرژی

کاهش هزینه مصرف برق در یخچال های اینستاویو الجی فقط به خاطر کمتر باز و بسته شدن درب یخچال به لطف وجود امکان دیدن محتویات یخچال بدون باز کردن درب آن نیست. در این مدل ها از کمپرسور اینورتر خطی استفاده شده که نسبت به یخچال های معمولی، ۳۲ درصد انرژی کمتری مصرف می کند. عمر مفید این کمپرسور ۲۰ سال بوده و آسودگی خیالی طولانی مدت برای شما به وجود می آورد. سیستم هوشمندی که ال جی برای کاهش مصرف انرژی یخچال استفاده کرده است به این شکل عمل می کند که زمان های باز شدن درب یخچال توسط اعضای خانه مورد تحلیل قرار می گیرد تا ساعت هایی که بیشتر از همیشه اعضای خانواده به سراغ یخچال می روند مشخص شود. با در اختیار داشتن نمودار این ساعات، به صورت خودکار ۲ ساعت قبل از رسیدن ساعت پیک مراجعه به یخچال، سیستم خنک کننده یخچال شروع به فعالیت می کند به این ترتیب در زمان اوج استفاده از یخچال در طول روز، بهترین سرمای ممکن درون یخچال وجود خواهد داشت در حالی که انرژی اضافه ای صرف انجام اینکار نشده است.

C:\Users\User\Desktop\lginstaview5-rep66.jpg

خرید یخچال فریزر سری اینستاویو ال جی با بهترین قیمت

بعد از آشنایی با مزایای داشتن یخچال فریزر سری اینستاویو ال جی، برای خرید یخچال فریزر از مدلهای اینستاویو InstaView الجی می توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید. زنبیل ضمانت بهترین قیمت بین تمام فروشگاه های آنلاین و آفلاین معتبر را ارائه می دهد و شما تا ۱۰ روز پس از خرید هم در صورت مشاهده قیمتی پایین تر در فروشگاه های معتبر می توانید با اعلام موضوع به فروشگاه ما به التفاوت مبلغ پرداختی خود را از زنبیل باز پس بگیرید.

یخچال فریزر ساید بای ساید تنها محصول زنبیل نیست و شما می توانید انواع لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، هود، کالای خواب، مخلوط کن، آبمیوه گیری، قهوه ساز، ظروف پخت و پز، لوستر و روشنایی؛ انواع لوازم دیجیتال؛ سیسمونی نوزاد؛ مبلمان اداری؛ محصولات آرایشی و بهداشتی؛ آلات موسیقی و… را از طریق این سایت از بهترین برندهای موجود در بازار اعم از داخلی و خارجی مثل ال جی، سامسونگ، دوو، اسنوا، پاکشوما و… تهیه کنید.

زنبیل ارائه دهنده گارانتی اصلی کالاها از شرکت های سازنده می باشد و برای حمایت از مشتریان خود خدمتی منحصر به فرد به نام چتر حمایتی زنبیل را قرار داده است. در چتر حمایتی زنبیل پس از خرید اینترنتی کالا از زنبیل در طول مدت گارانتی، چنانچه مشکلی برای دستگاه خریداری شده به وجود آید، زنبیل کالا را از مشتری گرفته و به شرکت خدمات پس از فروش تحویل می دهد. سپس پیگیری مراحل تعمیر کالا توسط شرکت خدمات پس از فروش مربوطه، به وسیله زنبیل انجام شده و در نهایت زنبیل، کالا را از شرکت خدمات پس از فروش مجددا گرفته و بصورت رایگان به مشتری تحویل می دهد.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال فریزر ال جی با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال سامسونگ با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال فریزر پاکشوما

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.