ایده هایی برای عروسی در فضای باز و باغ تالار - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 48891
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ |

ایده هایی برای عروسی در فضای باز و باغ تالار

اگر قصد برگزاری مراسمی را دارید که درخشان‌ترین، چشمگیرترین و هیجان انگیزترین عروسی را برگزار کنید نمی‌توانیم مراسمی همانند مراسم در باغ تالار با فضای باز را پیشنهاد کنیم (با توجه به آب و هوای مناسب)
ایده هایی برای عروسی در فضای باز و باغ تالار

اگر قصد برگزاری مراسمی را دارید که درخشان‌ترین، چشمگیرترین و هیجان انگیزترین عروسی را برگزار کنید نمی‌توانیم مراسمی همانند مراسم در باغ تالار با فضای باز را پیشنهاد کنیم (با توجه به آب و هوای مناسب)

شما هم تا به الآن عروسی‌هایی در فضای باز را تجربه کرده‌اید که چنان تحت تأثیرتان قرار داده باشد که به زبان بیایید و بگویید “همچنین مراسمی در آینده برگزار می‌کنم”.

باید توجه کنید که برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار به اندازه بگزاری مراسم در داخل سالن فضای رسمی و به اصطلاح خشک نمی‌باشد پس باید برای برگزاری مراسم عروسی در فضای باز و باغ تالار فضایی را ایجاد کنید که مهمانان احساس این را داشته باشند که عروسی را در باغ عروسی تجربه می‌کنند.

برای برگزاری مراسم عروسی در باغ تالار باید آماده هرگونه چالشی باشید تا با هوشیاری کامل و مشاوره تیمی تخصصی بتوانید این چالش ها را پشت سر بگذارید.

چگونگی برگزاری مراسم در باغ تالار و فضای باز

تمامی زوج ها میتوانند مراسم خود را در باغ تالار بگزار کنند اما برای انجام هر چه بهتر این کار باید ابتدا چندین چالش را پشت سر بگذراند به عنوان مثال بگزاری مراسم در کنار سواحل با تایم ۳ الی ۵ ساعت  به توجه به آب و هوای شرجی که در این منطقه وجود دارد میتواند باعث شود که مهمانان از مراسم عروسی لذت نبرند.

برای برگزاری مراسم عروسی فضای باز باید به زمان برگزاری عروسی هم توجه شود تابستان های ساحل فوق العاده مرطوب باشد پس برای گذراندن ساعت ها در این هوا میتواند نامناسب باشد.

اگر تمایل به مراسم عروسی فضای باز دارید باید راهنمای برگزاری مراسم عروسی باغ عروسی را بخوانید یا با کسانی تجربه زیادی در برگزاری مراسم این چنینی دارند مشورت کنید.

آداب عروسی در باغ تالار و فضای باز

برای بگزاری مراسم عروسی در باغ تالار همانطور که بالاتر گفته شد نیازمند سوال از افراد با تجربه در این زمینه هستید.


ما در اینجا به چند سوال متداول پاسخ داده ایم با ما همراه باشید:

چگونه به تیم برگزار کننده مراسم عروسی باغ تالار با فضای باز مراجعه کنیم؟

در بیشتر مواقع ، یافتن تیم برگزار کننده برای شما تا حد زیادی شبیه به این است که شما در حال برنامه ریزی برای غذاخوری هستید و میخواهید که در مورد غذایی که سفارش دادید تحقیق کنید. تحقیق کردن در مورد گروه ها یا دی جی ها ، طراحان گل ، عکاسان ، مجریان مراسم، شرکت های پذیرایی و… که قبلاً در مراسم عروسی در باغ تالار خود تجربه زیادی داشته اند ، مطمئناً مفید است. شما باید درک بالایی از نیازهای هر یک از برگزارکننده مراسم خود داشته باشید تا در روز مراسم شما با موفقیت عمل کنند.

به این ترتیب یک شرکت اجاره کننده قابل اعتماد وارد می شود و فضا را برای شما ارزیابی می کند و در مورد چگونگی برگزاری مراسم و ارائه توصیه برای بگزاری مراسم کمک می کند. تعدادی از شرکتهای اجاره کننده فراگیر نیز وجود دارند که می توانند همه چیز را از چادر ، میز ، صندلی ، روشنایی ، میله ها و ژنراتورها در صورت داشتن مجوزهای لازم کمک کنند. دانستن این نکته که همه این تدارکات توسط متخصصان برگزاری مراسم عروسی در فضای باز مورد مراقبت قرار می گیرد ، می تواند نگرانی ها و فشارهای قبل از عروسی را کاهش دهد.

نحوه سرو غذا در مراسم عروسی در باغ عروسی چگونه است؟

یافتن یک تیم پذیرایی که با کار در مراسم عروسی در باغ عروسی آشنا باشد بسیار مهم است. شما باید با سوالاتی مانند “چند عروسی در باغ تالار انجام داده اید” ، “آیا در چادر پذیرایی راحت هستید” ، “آیا می توانید توصیه هایی برای نیازهای پذیرایی مانند تجهیزات آشپزخانه ، ظروف شیشه ای ، قاشق و چنگال داشته باشید؟ ، و …” همسویی با خدمه ای که توانایی سرو آبمیوه نیز دارند و می توانند چگونگی انتخاب آبمیوه متناسب با تم عروسی را مدیریت کنند ، یک برد بزرگ است.

برای مراسم عقد و عروسی در فضای باز باغ چه غذایی باید سرو کنیم؟

بهترین قسمت عروسی در محوطه و فضای باز این است که می توانید بسیار خلاق باشید. فکر می کنید کباب بره می تواند برای مهمانان مناسب باشد؟ ما هم همینطور فکر می کنیم گزینه های سرگرم کننده زیادی وجود دارد که می توانید برای روز خود ارائه دهید. به طور معمول به مهمانان خود بگویید: “برای ساعات کوکتل و غذاهای آماده برای صرف شام از پیش غذاهای انتخاب شده استفاده کنید تا از حجمه و شلوغی سکوی روی غذاها جلوگیری شود.

چگونه باید در فضای باز باغ تالار خود را تزئین کنیم؟

 فضای باز عروسی  ، چه حیاط خلوت ، ساحل ، چه مزرعه ای مملو از گل ،زیبایی طبیعی خود را دارد، بنابراین وقتی مراسم ازدواج خود را برگزار میکنید، در موقعیتی منحصر به فرد قرار دارید و باید از سلیقه خود استفاده کنید. مزیت تزئین و انتخاب هایی که با دکوراسیون انجام می دهید می تواند کم و بیش باعث رسمی شدن مراسم شما باشد.

شما می توانید عروسی در فضای باز خود را تا آنجا که می خواهید رسمی یا غیر رسمی برگزار کنید. برای عروسی های رسمی تر ، ترجیحا فضا را چادر بزنید همه مهمانان عاشق چادرهای بادبانی برای داشتن فضایی شیک باید از چادرهای میله ای استفاده کنیم که روی آن سقف کشیده شده است. لوسترها را باید در این چادر نصب کنید و همچنین از نورپردازی سفارشی استفاده کنید. اضافه کردن کفپوش چوبی به کف چادر شما باعث می شود فضا فوق العاده رسمی شود ، همچنین صندلی های شیواری زیبا در مقابل صندلی های تاشو و رومیزی درجه یک میزهای شما را مانند مخمل و براکت باید بپوشاند

آیا باید یک برنامه اضطراری برای آب و هوا داشته باشیم؟

آب و هوای نامناسب همیشه دغدغه اصلی زوج هایی است که برای مراسم عروسی در باغ تالار برنامه ریزی می کنند. اگر قصد برپایی چادر در مراسم عروسی را دارید دیوارهای جانبی چوبی برای مراسم خود رزرو کنید، حتی اگر فکر می کنید که لازم نباشد. از آنجایی که چادرها در حال حاضر اولویت اصلی هستند ، بهتر است چادر ها را از قبل رزرو کرده و سپس آن را در روزهای باقی مانده به مراسم خود لغو کنید.

اگر که شما ضرر مالی کنید، خیلی بهتر از این است که در هفته باقی مانده به عروسی خود برای یافتن چادر در صورت پیش بینی آب و هوا برای باران ، استرس داشته باشید. در مورد دیوارهای جانبی هم همینطور است مطمئناً ممکن است برای باران ملایم مهم نباشند ، اما اگر باران با شدت می بارد ، می خواهید از مهمانان خود محافظت شود باید از این دیوار های جانبی استفاده شود.

اگر گزارشات هواشناسی باران شدید پیش بینی می کند، باید در مورد راه اندازی مراسم عروسی در فضای باز خود پیشقدم باشید. به عروس و دامادها پیشنهاد میشود که ببینند آیا محل برگزاری مراسم به شرکت تشریفات عروسی شرکت چادرسازی شما اجازه می دهد تا چند روز قبل از عروسی در محل عروسی را بر پا کند،تا بتواند کمی از زمین محافظت کرده و از خیس شدن بیش از حد زمین در روز مراسم جلوگیری کند.

محافظت از مهمانان در برابر مشکلات احتمالی مراسم

قرار دادن شمع های سیترونلا که نوعی شمع گیاهی است در اطراف مسیر یا نزدیک ورودی چادر شما می تواند از اذیت و آزار حشرات جلوگیری کند، همچنین گلهایی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی ظاهری طوری باشند که حشرات از جمله پشه ها دوست نداشته باشند. گیاه اسطوخودوس، گل همیشه بهار و نعناع در گلها در مراسم شما و در اطراف مکان مراسم و دکور پذیرایی به عنوان یک سلاح مخفی برای محافظت از مراسم در برابر حشرات موزی عمل می کنند.

چگونه می توانیم مهمانان خود را برای مراسم عروسی در باغ تالار آماده کنیم؟

اگر می خواهید از محیط بیرونی خود در کارت دعوت عروسی خود نام ببرید. تشویق دوستان و خانواده با چگونگی برگزاری مراسم در باغ تالار به آنها کمک می کند تا در مورد لباس خود و هرگونه جایگزینی، لوازم جانبی یا لباس های اضافی که می خواهند بیاورند تصمیم بگیرند.

می توانید یک نوآوری نیز داشت باشید با کارت دعوت عروسی خود را بصورت آنلاین به مهمانان خود ارائه دهید. سایت تالارکده پلتفرم جدیدی را طراحی نموده است که می توانید کارت عروسی خود را بصورت آنلاین سفارش دهید.

اگر عروسی شما روی چمن برگزار می شود، باید از قبل به مهمانان خود بگویید که لباس مناسب بپوشند. شما نمی خواهید همه افرادی که کفش های پاشنه بلند دارند دارند تمام شب در زمین فرو بروند ، بنابراین یکی از گزینه ها این است که برای مهمانانی که بنا به هر دلیل ممکن است به آنها احتیاج داشته باشند کفش های طبی و شیک تهیه کرده و در صورت نیاز به آنها بدهید.

نکات مربوط به برنامه ریزی عقد و عروسی در باغ و تالار عروسی

استخدام یک برنامه ریز را در دستور کار خود قرار دهید

دلایل موجه زیادی برای استخدام برنامه ریز وجود دارد، اطمینان از اینکه همه چیز برای یک عروسی در تالار یا باغ با فضای باز مرتب شده است یکی از بزرگترین مهم ترین بخش های برگزاری مراسم عروسی در فضای باز است. برنامه ریز ها به شما کمک می کنند تعیین کنید که آیا باید به عنوان مثال از یک مکان عروسی که برای شما آماده شده است که به دلیل جذابیت سرسبز آن در شناخته می شود استفاده کنید یا یک منطقه خام و دست نخورده را با فضایی برای تعویض لباس جستجو کنید.

وقتی زوجین مکانی را انتخاب می کنند که همه عناصر مراسم در آن آزاد هستند (یعنی مراسم ، کوکتل ، شام و رقص) که به مراسم داخل سالن هیچ شباهتی ندارد، این بدان معناست که تمام زیرساخت ها باید کامل انجام شده باشند از دکوراسیون برای روشنایی ، پذیرایی تا سرویس های بهداشتی ، در این سناریوهای برنامه ریزی ، ۱۴-۱۸ ماه زمان انتظار برای بازار ما را توصیه می کنیم.

ابتدای تصمیم گیری از کارشناسان سوال بپرسید

هنگام بازدید از مکان های احتمالی، باید با سوالات جامع در رابطه با مراسم خود مسلح باشید. ما توصیه می کنیم هنگام بازدید از سایت اولیه خود و یا حتی هنگامی که با آنها تماس می گیرید و مکالمات اولیه را شروع می کنید ، در مورد گزینه های عروسی در باغ تالار با صاحب مکان ها بحث کنید.

 برخی از سالن ها دارای فضای باز در قیمت خود کام هستند یعنی از خودشان قیمت میدهند، در حالی که برخی دیگر نیستند. اگر مکان مورد نظر شامل باغ تالار نمی شود ، حتی ممکن است مجوز مناسبی برای مراسم در فضای باز ندهند یا میزبان مناسبی نباشند ، بنابراین حتماً از ابتدا سوالات سخت را قبل از اینکه عاشق فضایی شوید که ممکن است مناسب نباشد، بپرسید.

مکان خود را زود رزرو کنید

از آنجا که زمان عروسی در باغ تالار محدودتر است (مخصوصا در فصول گرم) ، تقاضا برای بهترین فضا ها زیاد خواهد بود.  برای جلوگیری از برنامه ریزی درگیری ها و رقابت با زوج های دیگر که برای این تنظیمات زمانی  خاص دعوا می کنند ، باید مکان خود را در اسرع وقت رزرو کنید یا مراسمی را در حیاط خانه خود برگزار کنید (در صورت امکان).

برخی نکات کلیدی قبل از رزو باغ تالار عروسی

  • دسترسی مناسب بخصوص در هنگام شب و بازگشت مهمانان
  • کیفیت غذا و پذیرایی و وجود تعداد مناسب مهماندار
  • نورپردازی مناسب در هنگام شب
  • وجود فضای مناسب جهت پارک اتومبیل مهمانان
  • بررسی سیستم های سرمایشی و گرمایشی باغ تالار

انتظارات و هزینه خود را مدیریت کنید

همه برنامه ریزان عروسی اذعان دارند که برنامه ریزی برای عروسی در فضای باز می تواند یک کار گران قیمت  با بودجه بالا باشد. اگر مکان شما دارای باغ و فضای باز میباشد ، اما همه عناصر موجود در هزینه عروسی یا هزینه هر نفر را شامل نمی شود ، فقط بدانید که افزودن این موارد به تنهایی می تواند بسیار هزینه بر باشد. نه تنها شما باید به همه عناصر مانند چادر ، کفپوش ، روشنایی ، میزها ، صندلی ها ، ملحفه ها ، برق و غیره فکر کنید ، بلکه به احتمال زیاد باید مجوز برگزاری عروسی را نیز دریافت کنید. ما شاهد این بودیم که این هزینه های اضافی در باغ فضای باز بیش از میلیون ها تومان بودجه برای برگزار کننده مراسم به همراه خواهد داشت.

اگر بیش از پیش فکر می کنید ، که مراسم شما باید در فضای بازی برگزار شود که دورتر از شهر میباشد، هزینه حمل و نقل برای مهمانان ، پارکینگ را در نظر بگیرید تا مهمانان احساس ناراحتی از بابت دور بودن راه نداشته باشند.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.