۳ اشتباه رایج در طراحی وب سایت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65026
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ |

۳ اشتباه رایج در طراحی وب سایت

طراحی وب سایت یکی از عواملی است که بر نوع درک برند شما توسط مشتریان، تأثیر می گذارد.
۳ اشتباه رایج در طراحی وب سایت

طراحی وب سایت یکی از عواملی است که بر نوع درک برند شما توسط مشتریان، تأثیر می گذارد.

وقتی طراحی سایت به درستی و توسط یک متخصص طراح سایت ماهر انجام شود، می تواند باعث حفظ شدن سرنخ ها در صفحه اصلی شما شده و درنهایت باعث شود که مشتریان بالقوه به دعوت شما پاسخ مثبت دهند.

متأسفانه، بسیاری از افراد و کسب و کارهای کوچک و بزرگ، برای صرفه جویی در هزینه ها، وب سایت خود را بدون اطلاع از اصول طراحی وب سایت، می سازند. این شیوه باعث می شود تا وب سایت هایی که از حد ایده آل پایین تر هستند، داشته باشند.

بنابراین در این مقاله، رایج ترین اشتباهات طراحی وب سایت که باید از آنها اجتناب کنید، برای شما جمع آوری شده است.

عدم اولویت ‌بندی و دسترسی بصری کاربر

قبل از اینکه وارد مبحث ساخت یک وب سایت با دیجی تک شوید، باید با یک طوفان فکری درباره نقشه سایت و قالب بندی آن شروع کنید. نادیده گرفتن این مرحله ضروری، ریشه اکثر اشتباهات طراحی وب است. به عنوان مثال، بدون برنامه ریزی مناسب، در نهایت یک منو و چیدمان مسیر حرکت کاربر ضعیفی خواهید داشت و نمی توانید مشتری را به مسیر درست خرید یا دریافت خدمات خود، هدایت کنید.

متأسفانه این اشتباه به تنهایی برای دور کردن مشتریان بالقوه از وب سایت شما کافی است. درواقع خارج شدن مشتریان بدون استفاده از خدمات یا خرید کالاهای ارائه شده توسط شما، به این دلیل است که پیمایش در وب‌ سایت ‌های با ساختار تصادفی یا سخت، برای مردم بسیار دشوار و آزاردهنده است.

علاوه بر این، درک این نکته نیز ضروری است که نوع مشاهده سایت در دستگاه های مختلف، یکسان نیست. این بدان معنی است که باید در نظر بگیرید مردم اغلب در کدام دستگاه ها، سایت شما را باز می کنند. رایانه های شخصی، تبلت ها و تلفن های همراه انواع دستگاه هایی هستند که مردم به کمک آن ها وارد سایت شما خواهند شد. به طور مثال، اکثر طراحان وب سایت از استراتژی منوی همبرگر در تلفن های همراه استفاده می کنند، چرا که این طراحی برای نمایشگرهای کوچکتر عالی عمل می کند.

برای طراحی سایت یزد می توانید همین حالا با مجموعه حرفه ای دیجی تک ارتباط بگیرید.

محتوای ضعیف

محتوای ضعیف یکی دیگر از اشتباهات رایج طراحی وب سایت است که باید به شدت از آن اجتناب کنید. محتوا بخش مهمی از وب سایت شما است چرا که اطلاعاتی را درباره برند شما و خدماتی که ارائه می دهید، در اختیار خوانندگان تان قرار می دهد.

بنابراین، باید زمانی را به تهیه و نوع قرارگیری فیلم ها، تصاویر و متون در صفحات خود اختصاص دهید. یکی از اولین کارهایی که باید برای تهیه یک محتوای کاربر پسند انجام دهید، انتخاب یک فونت خوب است. پیشنهاد می کنیم از انتخاب فونت هایی که خواندن محتوای شما را برای بازدیدکنندگان سایت تان دشوار می کند، اجتناب کنید. در حالت ایده آل، نوع فونت انتخابی شما باید برای بینندگان تان واضح و جذاب باشد.

جدا از انتخاب یک فونت جذاب برای محتواهای وب سایت تان، باید از فضای سفید صفحات وب سایت خود نیز بیشترین بهره را ببرید. این کار باعث می شود تا متن های طولانی نیز خواناتر باشند. یک راه عالی برای انجام این کار، فاصله گذاشتن بین قسمت های مختلف متن است. همچنین در صورت امکان، باید از تصاویر مختلف نیز برای نمایش بهتر مفاهیم استفاده کنید. طراحی سایت ساری با در نظر گرفتن موارد گفته شده، باعث می شود که بازدیدکنندگان به راحتی اطلاعات موردنیاز خود را پیدا کنند و زمان بیشتری را در صفحات شما باقی بمانند.

عدم موفقیت در بهینه سازی وب سایت برای موبایل

امروزه اکثر مردم با استفاده از گوشی های تلفن همراه خود با وب سایت ها تعامل دارند. درنتیجه، طراحی سایت سازگار با موبایل باید اولویت شما باشد.

اگر وب سایت شما با صفحات گوشی های تلفن همراه سازگار نباشد، ترافیک زیادی را از دست خواهید داد. چرا که بهینه سازی موبایل یکی از عواملی است که موتورهای جستجوگر هنگام رتبه بندی وب سایت ها در نظر می گیرند. به هر حال، حتی اگر وب‌ سایت شما در رتبه اول نتایج جستجو باشد نیز چنانچه امکان استفاده از سایت شما با تلفن همراه، وجود نداشته باشد، مردم نمی توانند در آن باقی بمانند.

بنابراین قبل از اینکه طراحی سایت در مشهد خود را به یک تیم متخصص همچون دیجی تک بسپارید و وبسایت خود را راه اندازی کنید، باید بدانید که بیشتر از نیمی از مخاطبان شما، از طریق گوشی های هوشمند وارد سایت تان شده اند و اگر تجربه باکیفیتی نداشته باشند، آن را ترک خواهند کرد. پس باید برای اطمینان از اینکه قادر به برآورده کردن انتظارات آنها هستید، زمان بگذارید. به این ترتیب، می توانید این حجم عظیم از کاربران تلفن های همراه را با محتوای خود درگیر کرده و در نهایت آنها را به مشتریان بالفعلی که از سایت شما خرید می کنند یا خدمات شما را سفارش می دهند، تبدیل کنید.

با استفاده از خدمات سئو سایت دات نت توسط شرکت های معتبر همچون دیجی تک، می توانید از رایج ترین اشتباهات به روز مطابق با الگوریتم های گوگل اطلاع پیدا کرده و از آن ها پرهیز کنید.

طراحی وب سایت حرفه ای

با طراحی وب سایت حرفه ای توسط دیجی تک و استفاده از خدمات سئو سایت دات نت توسط متخصصین آی تی، می توانید به سرعت وب سایت خود را گسترش داده و درآمد بالایی را از این طریق کسب کنید. پیدا کردن یک مرکز معتبر طراحی سایت در یزد و یا طراحی سایت در ساری از جمله معضلاتی است که امروزه بسیاری از مشاغل و کسب و کارها با آن روبرو هستند. بنابراین برای آنکه بتوانید طراحی سایت مشهد خود را بدون هرگونه مشکل انجام دهید، روی خدمات دیجی تک حساب کنید.

دیجی تک

دیجی تک یک شرکت معتبر طراحی سایت فروشگاهی و سئو سایت است که با دارا بودن متخصصین حرفه ای برنامه نویسی و IT می تواند بهترین خدمات را در شهرهای مختلف ایران، به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه نماید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.