۱۰شغل حوزه سئو به همراه مهارتهای لازم و شرح وظایف - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 48406
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ |

۱۰شغل حوزه سئو به همراه مهارتهای لازم و شرح وظایف

ارزش بهینه سازی موتورهای جستجو در سالهای اخیر بالا رفته و این امر طیف وسیعی از مشاغل بهینه سازی وب سایت را بوجود آورده است.
۱۰شغل حوزه سئو به همراه مهارتهای لازم و شرح وظایف

ارزش بهینه سازی موتورهای جستجو در سالهای اخیر بالا رفته و این امر طیف وسیعی از مشاغل بهینه سازی وب سایت را بوجود آورده است. یادگیری نحوه جذب ترافیک به سمت وبسایت یک کسب و کار، مهارتی کلیدی برای متخصصان امروزی بازاریابی است. تسلط یافتن بر مهارتهای سئو توانمندیهای بسیار باارزشی در شما ایجاد می کند که به شما کمک می کند در بسیاری از مشاغل موفق شوید. در این مقاله به برخی از نیازمندی ها برای انجام شغل سئو می پردازیم.

شرایط لازم برای شغل سئو چیست؟

همانطور که بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو رشد می کند، رقابتی تر نیز می شود، بنابراین مهم است که بدانید شرکت ها هنگام استخدام یک متخصص سئو برای انجام خدمات سئو خود چه انتظاری از او دارند. مهارتهای مهمی که باید برای انجام سئو داشته باشید عبارتند از:

مدرک دانشگاهی

اکثر متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو حداقل دارای مدرک لیسانس هستند. زمینه های مشترک برای متخصصان سئو شامل بازاریابی، مدیریت شبکه های اجتماعی و روابط عمومی است. مطالعه مطالب بازاریابی، ارتباطات یا شبکه های دیجیتال می تواند مهارت های مهمی را به شما آموزش دهد که در حرفه سئو خود به کار ببرید، مانند:

تفکر انتقادی

تجزیه و تحلیل

HTML

ارتباطات نوشتاری

تخصص

اگرچه سئو یک حوزه متنوع است که انواع مختلفی از شبکه ها را پوشش می دهد، اما داشتن تخصص در مهارت های سئو می تواند برای شخص سئوکار مفید باشد.

در حالی که بسیاری از اصول سئو در تمام رسانه ها اعمال می شود، به شما این امکان را می دهد که مهارت های خود را به طور گسترده تری به کار بگیرید. داشتن تخصص سئو در رشته هایی مانند برنامه نویسی، نویسندگی، طراحی گرافیک، شبکه های اجتماعی یا ساخت ویدیو ممکن است شما را به گزینه ای جذاب تر برای استخدام تبدیل کند.

تجربه

اگرچه ممکن است سِمتهای مبتدی نیازی به تجربه قبلی نداشته باشند، اما برخی شرکت ها هنگام استخدام متخصص سئو نیاز به فردی با تجربه دارند. از آنجا که بهینه سازی یک رشته بسیار فنی است که نیاز به دانش خاصی دارد، اصول بازاریابی یا تبلیغات گسترده تر می تواند مفید باشد، اما همیشه کاربرد ندارد.

۱۰ شغل حوزه سئو

اگر به کار سئو علاقه دارید میتوانید گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

مدیر شبکه های اجتماعی

حقوق سالیانه : ۴۵۰۹۶ دلار

شرح وظایف: مدیر شبکه های اجتماعی ، حسابهای یک یا چند شرکت را در شبکه های اجتماعی مختلف مدیریت می کند. او برای صفحات شبکه های اجتماعی شرکت فالوور جمع می کند و از آن صفحات برای تکمیل اهداف اضافی چون فروش محصولات، افزایش آگاهی عمومی نسبت برند، و جذب ترافیک به وبسایت شرکت استفاده می کند. شبکه های اجتماعی در طرحهای مدرن بازاریابی همراستا با سئو عمل می کنند و پستهای شبکه های اجتماعی باعث تقویت بهینه سازی صفحات شرکت می شود.

متخصص سئو

حقوق سالیانه: ۵۱۶۸۲ دلار

شرح وظایف: متخصص سئو جایگاه وبسایت شرکت را در صفحات موتور جستجو ارزیابی می کند تا زمینه هایی را برای بهبود موتورهای جستجو مشخص کند. متخصص سئو ممکن است فقط روی نسخه وب سایت یک شرکت مثلا سئو وردپرس کار کند یا خدمات کاملی را برای حضور شرکت در شبکه های اجتماعی، سایت های ویدئویی و سایر رسانه های دیجیتالی ارائه دهد. فرد متخصص میتواند برای یک مشتری به تنهایی یا برای یک تیم سئو بزرگتر کار کند.

بازاریاب دیجیتالی

حقوق سالیانه : ۵۶۶۷۶ دلار

شرح وظایف: بازاریاب دیجیتال در زمینه کار بر روی تبلیغات و بازاریابی آنلاین شرکت تخصص دارد که شامل شبکه های اجتماعی، وبسایت شرکت و تبلیغات پولی در سایر سایت ها و موتورهای جستجوگر می باشد. بهینه سازی موتورهای جستجو همراه با بازاریابی دیجیتالی می تواند با ایجاد ترافیک طبیعی از طریق ایجاد محتوای بهینه، بازگشت سرمایه را ارتقا دهد.

مدیر اکانت

حقوق سالیانه: ۵۷۰۹۶ دلار

شرح وظایف: مدیر اکانت کسی است که به عنوان نقطه تماس بین مشتریان و کارکنان یک شرکت عمل می کند. مدیر اکانتی با مشتریان ملاقات می کند تا درباره نیازهایشان و تلاشهای صورت گرفته در زمینه بهینه سازی صحبت کند و سپس اطلاعات را در اختیار کارکنان قرار می دهد تا در جهت بهینه سازی برای مشتری کار کنند.

 

 

نویسنده تبلیغاتی

حقوق سالیانه : ۵۷۳۹۵ دلار

شرح وظایف: نویسنده ی تبلیغاتی  معمولاً مطابق با یک چهارچوب کاری کلی، برای کارفرما یا مشتری محتوای مکتوب ایجاد می کند. نویسندگان تبلیغاتی اغلب در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو کار می کنند و مقاله یا محتوایی برای وب سایت می نویسند که از دستورالعمل های درخواست شده سئو پیروی کند. تبلیغات با کیفیت برای حفظ خوانندگان صفحه اهمیت دارد، و عامل بزرگی در اکثر الگوریتم های جستجوی مدرن و هوش مصنوعی است

مشاور بازاریابی

حقوق سالیانه: ۵۸۵۱۹ دلار

شرح وظایف: مشاور بازاریابی برای افزایش سطح عملکرد به بخش بازاریابی شرکت راهنمایی می دهد. مشاور بازاریابی از تجربه کار در زمینه بهینه سازی سود می برد، زیرا ارائه خدمات بهینه سازی به شرکتی که قبلاً نسبت به سئو بی تفاوت بوده است، یکی از موثرترین روشها برای بهبود سریع عملکرد بازاریابی ارگانیک شرکت است.

مدیر بازاریابی

حقوق سالیانه: ۶۶۲۳۰ دلار

شرح وظایف: مدیر بازاریابی بر عملیات بازاریابی شرکت نظارت یا بر اساس نیازهای بازاریابی با مشتریان کار می کند. مدیر بازاریابی ممکن است قبل از واگذاری وظایف به کارکنان بازاریابی برای کمپین اهدافی را در نظر بگیرد و استراتژی هایی را برای دستیابی به این اهداف طراحی کند. سئو در اکثر کمپین های بازاریابی نقش مهمی ایفا می کند زیرا می تواند میزان ترافیک وب سایت شرکت را افزایش دهد بدون اینکه هزینه ای برای قرار گرفتن آن در موتورهای جستجو یا شبکه های اجتماعی پرداخت کند.

کارآفرین

حقوق سالیانه: ۶۸۳۶۲ دلار

شرح وظایف: کارآفرین یک کسب و کار جدید را شروع می کند و مسئولیت خطرات مالی و مزایای شرکت را به دوش می کشد . برای صاحبان مشاغل جدید، بهینه سازی موتور جستجو عنصر کلیدی حرفه آنها میباشد. ایجاد محتوا برای وب سایت شرکتی که به درستی بهینه شده به کارآفرین اجازه می دهد بالاترین میزان ارزش را از بودجه بازاریابی و توسعه استخراج کند، که در مراحل اولیه برای شرکت جدید بسیار مهم است، زیرا در این مرحله هزینه های عملیاتی معمولاً از درآمد بیشتر است، و اهمیت پس انداز را بیشتر می کند

توسعه دهنده وب

حقوق سالیانه : ۷۴۹۵۰ دلار

شرح وظایف: توسعه دهنده وب برای شرکت ها وب سایت ایجاد می کند. توسعه دهنده وب همچنین ممکن است برای سایتهایی که توسعه می دهد تبلیغات ایجاد کند یا مشتری می تواند تبلیغی را برای اضافه شدن به برنامه توسعه دهنده ارائه دهد. ایجاد سایت با استفاده از شیوه های سئو رتبه بالاتری برای آن ایجاد می کند و می تواند ارزش طراحی نهایی را افزایش دهد.

مدیر سئو

حقوق سالیانه : ۷۹۴۹۵ دلار

شرح وظایف: مدیر سئو یک جایگاه مدیریتی متوسط ​​یا ارشد در بخش بازاریابی شرکت است. مدیر سئو اغلب بر تیمی از متخصصان سئو نظارت می کند و راهنمایی هایی را برای ادامه کار تیم در جهت ایجاد استراتژی سئو بزرگتر ارائه می دهد. مدیر سئو با سایر مدیران یا کارکنان ارشد برای تعیین اهداف بهینه سازی کار می کند. همچنین با مشتریان فعلی و بالقوه در مورد گزینه های بهینه سازی صحبت میکند.

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.