گران ترین یخچال فریزرهای جهان چقدر قیمت دارند؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 55162
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ |

گران ترین یخچال فریزرهای جهان چقدر قیمت دارند؟

در صورتیکه آشپزخانه را قلب تپنده یک خانه در نظر بگیریم، قلب آشپزخانه را هم به یخچال فریزر آن می توانیم تشبیه کنیم که در طول شبانه روز دائما روشن و در حال کار است.
گران ترین یخچال فریزرهای جهان چقدر قیمت دارند؟

در صورتیکه آشپزخانه را قلب تپنده یک خانه در نظر بگیریم، قلب آشپزخانه را هم به یخچال فریزر آن می توانیم تشبیه کنیم که در طول شبانه روز دائما روشن و در حال کار است. بنابراین همیشه توجه زیادی به  یخچال فریزر در آشپزخانه وجود دارد و حتی بعضا هزینه بیشتری نیز صرف خرید یخچال فریزر می شود. از نظر قیمتی گران ترین یخچال فریزرها، مدل های ساید بای ساید و درب فرانسوی ال جی و سامسونگ در بازار کشور هستند که قیمت شان تا حدود ۱۰۰ میلیون تومان نیز می رسد. اما جالب اینجاست که بدانید این یخچال ها در مقایسه با گران ترین یخچال فریزرهای دنیا اصلا گران محسوب نمی شوند! گران ترین یخچال فریزرهای دنیا فراتر از یک دستگاه معمولی برای خنک نگه داشتن مواد غذایی هستند. این دستگاه ها با طراحی خلاقانه و امکاناتی خاص نظرتان را در مورد یخچال فریزر به طور کلی تغییر می دهند. همراه زنبیل باشید تا در ادامه تعدادی از گران قیمت ترین یخچال فریزرهای جهان را به شما معرفی کنیم.

 

یخچال فریزر Flatshare Fridge قیمت: ۷۰۰۰ دلار ( حدود ۱۹۶ میلیون تومان)

این یخچال در سال ۲۰۰۸ توسط یک دانشجوی اتریشی طراحی شده است. درب های منحصر به فرد این یخچال با هدف برطرف کردن نیاز کسانی که همیشه دردسر کمبود فضا در یخچال دارند، ساخته شده است. برای این دستگاه بین ۴ تا ۸ درب مجزا تعبیه شده است که هر کدام بخشی از یخچال فریزر را تشکیل می دهند. به این ترتیب بین کسانی که به صورت اشتراکی از یک یخچال استفاده می کنند دیگر دعوا به وجود نمی آید و هر کس می تواند از درب یخچال خودش برای گذاشتن خوراکی ها استفاده کند. تمام کشوها به صورت مربعی طراحی شده اند که قابل تنظیم هستند. هر قسمت این یخچال با یکی از ۵ رنگ به کار رفته در بدنه، رنگ شده است و دمای هر طبقه از یخچال جداگانه قابلیت تنظیم کردن دارد. کمپرسور مشترک تمام طبقات این یخچال در بخش پایینی آن قرار گرفته که اگر حداقل از ظرفیت ۴ درب یخچال استفاده کنید، تا ۳۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی خواهد شد. این مقدار با حالتی مقایسه می شود که شما به جای این یخچال، از ۴ یخچال صندوقی کوچک به طور مجزا در اتاق های مختلف محل سکونت خود استفاده کنید.

یخچال فریزر Liebherr ECBN 6256 Premium Plus Refrigerator قیمت: ۸۹۵۳ دلار (۲۵۰ میلیون تومان)

این یخچال فریزر، در کشور آلمان و از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. تکنولوژی منحصر به فردی که در این یخچال استفاده شده NoFrost نام دارد که هوای داخل دستگاه را به گونه ای به گردش درمی آورد که همه غذاها در آن در دمای پایین تر از سطح انجماد قرار بگیرند ولی یخ نزنند. به این ترتیب از مواد غذایی مانند گوشت ضمن حفظ تازگی، در برابر باکتری ها محافظت می شود و طعم و خواص غذایی آنها نیز از بین نمی رود. تکنولوژی بعدی این یخچال به نام BioFresh ، کاری می کند که سبزیجات در یخچال تازه و خشک بمانند. این کار با ممانعت از رسیدن رطوبت به سطح میوه ها و سبزیجات انجام می شود. فناوری دیگر این یخچال DuoCooling نام دارد که از هر گونه تبادل هوا بین بخش اصلی یخچال و بخش فریزر، جلوگیری می کند. این کار که کنترل بهینه سازی شده دما را در پی دارد، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. امکانات دیگر این یخچال SoftSystem برای بستن خودکار درب در صورتی که تا ۳۰ درجه درب یخچال باز باشد و MagicEye که کار قفل کودک را به صورت هوشمند انجام می دهد، هستند.

یخچال فریزرNorthland  مدل GS72RFI قیمت: ۱۲۶۰۰ دلار (۳۵۳ میلیون تومان) و مدل ۶۰SSG-SGX قیمت: ۱۴۰۰۰ دلار (۳۹۲ میلیون تومان)

Northland   برند شناخته شده ای در صنعت لوازم خانگی محسوب نمی شود و عمده فعالیت آن تولید نگه دارنده های غذا برای رستوران هاست. یخچال مدل GS72RFI این برند، طبقاتی از جنس شیشه مقاوم و آلومینیوم دارد که سرما از زیر به درون آنها منتشر می شود و کشوهای داخلی یخچال از جنس استیل ضد زنگ هستند. استفاده از آلومینیوم و استیل ضد زنگ در این یخچال دو مزیت دارد یکی اینکه تمیز کردن آنها راحت تر است و دیگری اینکه بوی غذاها به این جنس بدنه جذب نمی شود. ظرفیت یخچال ۲۴ فوت و ظرفیت فریزر این مدل نیز ۲۴ فوت می باشد.
مدل گران تر این برند یعنی ۶۰SSG-SGX جدید تر از قبلی است و ظرفیت آن نیز مقداری بیشتر است ( ۳۰ فوت در برابر ۲۴ فوت) قسمت های داخلی یخچال از فلز منعطف ساخته شده و در قسمت درب آن نیز بر خلاف مدل قبلی از آلومینیوم و شیشه استفاده شده است. درب سمت راست این یخچال به صورت شفاف طراحی شده و بدون باز کردن درب یخچال، کل محتویات آن را می توانید ببینید.

 

یخچال فریزر Sub Zero Pro 48 With Glass Door قیمت: ۱۶۹۵۰ دلار (۴۷۵ میلیون تومان)

این یخچال فریزر توسط برند ساب زیرو با ظرفیت ۳۰ فوت تولید شده، بدنه آن جنس استیل ضد زنگ جلا داده شده دارد و قسمت های داخلی یخچال هم تماما فلزی هستند و حتی کشوها نیز از همین جنس ساخته شده اند. این یخچال دارای دو کمپرسور و ۳ اواپراتور (تبخیرکننده)  مجزاست. بر خلاف یخچال های دیگر، سیستمی در این یخچال وجود دارد که از انتقال بوی غذاهای یک بخش به بخش دیگر جلوگیری می کند. اگر در مدت زمان کوتاهی برق شما قطع شود، این یخچال می تواند تا مدتی سرما و دمای پایین خود را حفظ کند. درب یخچال شفاف بوده و محتویات آن بدون باز کردن هم قابل مشاهده هستند. جنس شیشه استفاده شده در درب این یخچال در برابر عبور اشعه UV مقاوم است. پردازنده های بسیار کوچکی برای کنترل دمای هر بخش این یخچال فریزر در آن وجود دارد تا با حداکثر دقت این کار را انجام دهند.

یخچال فریزر Smeg Fab 28 Refrigerator قیمت: ۳۴،۰۰۰ دلار (۹۵۲ میلیون تومان)

برند Smeg با همکاری شرکت دولچه گابانا که در زمینه تولید کالای لوکس و طراحی مد فعالیت دارد، این یخچال گران قیمت را طراحی کرده است. این یخچال فریزر از نظر ظرفیت مانند یخچال های معمولی است اما آنچه قیمت آن را تا این اندازه بالا برده است به خاطر طراحی یخچال توسط هنرمندان نقاش ایتالیایی می باشد. برای خرید این یخچال شما می توانید به دلخواه مطابق با سلیقه خود ظاهر آن را تغییر داده و انتخاب کنید. جالب تر این که از این یخچال فریزر تنها ۱۰۰ دستگاه ساخته شده است که بیش از پیش آن را خاص و کمیاب می کند.

یخچال فریزر Meneghini La Cambusa Refrigerator قیمت: ۴۱،۰۰۰ دلار ( ۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان)

گران ترین یخچال فریزر دنیا که توسط یک ایتالیایی طراحی شده است، فقط یک یخچال فریزر تنها نیست بلکه در حقیقت ترکیبی از چند وسیله در یک وسیله است. در نگاه کلی این یخچال فریزر، شبیه به یک کابینت بسیار بزرگ و دارای سه درب است. ابعاد ۲۱۸ در ۲۴۹ با عمق ۶۳ سانتی متر، عظمت این یخچال فریزر را نشان می دهد، در حالی که یخچال آن ۳۳۴ لیتر و فریزر آن ۸۶ لیتر گنجایش دارد. یک دستگاه مایکروفر روی بدنه یخچال قرار گرفته و در قسمت دیگری از آن، دستگاه قهوه ساز خودنمایی می کند. از عجایب این یخچال فریزر این است که حتی یک دستگاه تلویزیون با صفحه فلت نیز روی بدنه آن تعبیه شده است! در قسمت پایینی این وسیله گران قیمت می توانید تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم مایعات و نوشیدنی بگذارید. برای خرید این یخچال شما می توانید یکی از ۵۰۰ رنگ دلخواه تان را به سازنده سفارش دهید تا متناسب با دکور آشپزخانه تان بتوانید آن را با سایر وسایل ست کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه جداگانه، دستگیره هایی از جنس برنجی و طبقه هایی از جنس شیشه ای برای این یخچال فریزر لاکچری تهیه کنید.

برای خرید یخچال فریزر به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید یخچال فریزر فریزر بالا و پایین، ساید بای ساید و یخچال فریزر درب فرانسوی ال جی، سامسونگ و سایر برندهای برتر بازار، فروشگاه اینترنتی زنبیل را به شما پیشنهاد می کنیم. زنبیل، ضمن داشتن نماد اعتماد الکترونیکی ۵ ستاره که بالاترین نماد اعتمادی است که به فروشگاه های اینترنتی داده می شود، گارانتی قیمت ۱۰ روزه را به مشتریان ارائه می دهد. به این شکل که شما تا ۱۰ روز پس از خرید، در صورتی که قیمت پایین تری از زنبیل در سایر فروشگاه های آنلاین و آفلاین معتبر پیدا کنید می توانید با اعلام آن به زنبیل ظرف ۲ ساعت مبلغ مابه التفاوت پرداختی را پس بگیرید. در کنار گارانتی قیمت، گارانتی اصالت برای تمام کالا ها در این فروشگاه ارائه می شود تا خیال مصرف کنندگان از دریافت کالای اصل و دریافت خدمات پس از فروش راحت باشد. گارانتی مغایرت زنبیل، مزیت بعدی خرید از این سایت است که تضمین می کند دقیقا همان چیزی که در سایت زنبیل مشاهده کرده اید به شما تحویل داده می شود. گارانتی عودت دیگر تضمینی است که زنبیل به مشتریان خود می دهد تا در صورتی که از خرید خود منصرف شوند تا ۱۰ روز بتوانند کالا را مرجوع کنند.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال ال جی با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال فریزر سامسونگ با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال پاکشوما

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.