کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی از همه بهتر است؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 64658
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ |

کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی از همه بهتر است؟

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال پیشنهاد ما استفاده از صرافی های ایرانی است. صرافی های خارجی ارز دیجیتال برای ما ایرانی ها چندان مطمئن نیستند! سایه تحریم و بلوکه شدن حساب در صرافی های آنلاین خارجی همیشه روی ما سنگینی می کند.
کدام صرافی ارز دیجیتال ایرانی از همه بهتر است؟

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال پیشنهاد ما استفاده از صرافی های ایرانی است. صرافی های خارجی ارز دیجیتال برای ما ایرانی ها چندان مطمئن نیستند! سایه تحریم و بلوکه شدن حساب در صرافی های آنلاین خارجی همیشه روی ما سنگینی می کند.

استفاده از صرافی های ایرانی ارز دیجیتال دو مزیت مهم را برای ما دارد. اول اینکه بدون هیچ واسطه ای برای تبدیل دلار به ریال می توانیم با درگاه های واسط بانکی ایرانی رمزارزهای مورد نیازمان را خریداری کنیم. در این صورت کارمزدی برای چنج کردن دلار پرداخت نمی کنیم و می توانیم سیو سود بیشتری داشته باشیم.

دوم اینکه پشتیبانی صرافی های ایرانی خیلی بهتر از صرافی های خارجی ارز دیجیتال است. احراز هویت در این صرافی خیلی راحت و در چند دقیقه انجام می شود اما در صرافی های خارجی مجبوریم با هویت جعلی احراز هویت کنیم که ممکن است در آینده برای ما مشکل ساز شود!

ما در این مقاله قصد داریم بهترین صرافی ارز دیجیتال را در ایران به شما معرفی کنیم. اگر به تازگی وارد عرصه کریپتو کارنسی شده اید یا قدیمی هستید و به دنبال یک صرافی خوب و مطمئن هستید حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آیا صرافی های ایرانی واقعا معتبر هستند؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا می توان به صرافی های ایرانی اعتماد کرد؟ آیا واقعا معتبر هستند؟ آیا صرافی های ایرانی مجوز بانک مرکزی دارند؟ در جواب به این سوالات باید بگوییم که بله صرافی های ایرانی قابل اعتماد هستند چون هم داخل ایرانی هستند، هم آدرس فیزیکی دارند، هم دانش بنیان هستند و هم مجوزهای لازم را برای فعالیت دارند. البته هیچ کدام از صرافی های ایرانی مجوز رسمی از بانک مرکزی ندارند چون هنوز قانونی برایشان در کشور وضع نشده است.

از این گذشته از آخرین تکنولوژی های بلاک چین در صرافی های ایرانی استفاده شده است. بهترین ابزارهای مدیریتی، ریسکی و عاملاتی در صرافی های ایرانی به کار گرفته شده است.خوبی صرافی های ایرانی این است که متمرکز هستند یعنی شما معاملات خود را با یک شخص انجام نمی دهید بله با یک شرکت یا سازمان طرف هستید. به خاطر همین تمام تبادلات ارزی در صرافی های ایرانی قابل پیگیری است.

کیف پول های امن، پشتیبانی خوب، نمایش لحظه ای ارزها، لیست شدن ارزهای معتبر در مارکت جهانی، کارمزد پایین، پشتیبانی از معاملات جفت ارزها، اپلیکیشن موبایلی و … از مزایای صرافی های آنلاین و معتبر ایرانی است.

چرا باید از صرافی آنلاین ایرانی استفاده کنیم؟

چرا باید از صرافی آنلاین ایرانی استفاده کنیم؟

در بازارهای مالی مهمترین چیز دارایی شماست. اگر در مکانی امن ازش نگهداری نکنید ممکن است کل سرمایه خود را از دست بدهید. از زبان یکی از هولدرهای قدیمی بازار شنیده بودم که زمانی بایننس کاربران ایرانی را تحری کرد حدود ۸۰ هزار دلار در این صرافی کریپتو داشت و به کیف پولش هم انتقال نداده بود. اول که صحبت از تحریم ایران شد خیلی ترسید. احتمال اینکه پولش بلوکه شود خیلی بالا بود. اما شانس آورد صرافی بایننس یک مهلت یک ماهه به کاربران ایرانی داد! تصور کنید پول را بلوکه می کرد و ۸۰ هزار دلار معادل ۲ میلیارد تومان از دست می رفت چی می شد؟

پس ریسک کار با صرافی های خارجی برای ما ایرانی ها همیشه بالا بوده است و نمی توان دارایی خود را در صرافی های خارجی نگه داشت.

مزیتی که صرافی های ایرانی دارند این است که اولا ایرانی هستند و دوما قانونی. هر اتفاقی بیافتد پول ما داخل کشور است و می توانیم پیگیری آن را انجام دهیم. همه صرافی های ایرانی متمرکز هستند و هیچ گونه سوء استفاده و کلاه برداری در آن ها انجام نمی شود. به همین خاطر امنیت بالایی دارد.

اکثر صرافی های ایرانی دارای کیف پول های سخت افزاری سرد هستند و دارایی تریدرها درون این کیف پول ها نگهداری می شود. کیفی پول های سرد از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند چون به شبکه متصل نیستند. همین موضوع باعث شده تا امنیت بالایی داشته باشند و هرگز هک نشوند.

از این گذشته کارمزد کار با صرافی های ایرانی برای ما خیلی پایین تر از صرافی های خارجی است. چون در صرافی های خارجی اول باید یک کارمزد برای تبدیل ریال به دلار دیجیتال (تتر) بپردازیم و بعد هم کارمزد معاملات هم باید از حساب مان کم شود. اما زمانی که با صرافی های ایرانی کار کنیم فقط باید یک کارمزد آن هم کارمزد معامله را بپردازیم چون به راحتی می توانیم با ریال خرید و فروش کنیم.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

صرافی های ارز دیجیتال در ایران روز به روز در حال افزایش هستند. به قدری صرافی های ایرانی زیاد شده اند که انتخاب را برای کاربران سخت کرده است. واقعا تمام این صرافی ها معتبر و قابل اعتماد هستند؟ معلومه که نه! فقط باید از صرافی های قدیمی ارز دیجیتال در ایران استفاده کنید چون معتبر هستند.

اگر دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هستید ما صرافی نوبیتکش را به شما پیشنهاد می کنیم. به جرات می توان گفت بهترین صرافی در ایران نوبیتکس است چون هم کاربران زیادی دارد و هم بیشترین حجم معاملات را در روز دارد. همین دو فاکتور نشان دهنده اعتبار این صرافی ارز دیجیتال ایرانی است.

بهترین صرافی ایرانی

ویژگی های صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

مهمترین ویژگی صرافی نوبیتکس نسبت به صرافی های ایرانی دیگر این است که فضای آزمایشی دارد. یعنی مثل صرافی های خارجی می توانید قبل از شروع معاملات واقعی در فضای آزمایشی معاملات تان را پول مجازی انجام دهید تا بعد از اینک یاد گرفتید وارد بازار حرفه ای شوید. در ادامه ویژگی های صرافی نوبیتکس را عنوان می کنیم.

  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پول ایران
  • نمایش ارزها با مبنای ریالی و تتری معاملات در بازار جهانی
  • امکان تبدیل درآمدهای ارزی به تومان در سریع ترین زمان
  • معاملات بیت‌کوین، تتر، اتریوم و ارزهای دیگر با حجم بالا
  • سرعت بالا در خرید و فروش ارزها
  • نمایش قیمت لحظه‌ ای ارزها بدون تاخیر
  • قیمت مناسب به دلیل وجود رقابت بالا
  • خرید و فروش در امنیت کامل
  • دارای کیف پول های سخت افزاری امن و اختصاصی
  • برگرفته از تکنولوژی های بلاک چیج
  • امکان ارسال سریع کوین خریداری شده به کیف پول شما
  • امکان زیر مجموعه گیری و کسب درآمد مادام العمر
  • احراز هویت ساده و بدون پیچیدگی خاص
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی و به موقع (تلفنی و تیکت)
  • کارمزد منصفانه در خرید و فروش رمزارزها

آیا نوبیتکس یک صرافی امن و معتبر است؟

صرافی ایرانی نوبیتکس چندین پارامتر مهم را برای نگهداری از دارایی سرمایه گذاران ایرانی در نظر دارد تا همین موضوع باعث شده تا بیش از ۵ میلیون ایرانی به این صرافی اعتماد کنند و دارایی خود را در آن نگهداری کنند.

دارایی کاربران در نوبیتکس کاملا امن است چون از تکنولوژی cold storage در کیف پول های این صرافی استفاده شده است.

وجود ساختار چند امضایی در صرافی نوبیتکس امکان کلاه برداری را به کل از بین برده است.

اجباری بودن شناسه دو عاملی در نوبیتکس امنیت ورود و برداشت از حساب ها را به شدت بالا برده است.

اگر قصد داریم حجم بالایی از دارایی خود را از نوبیتکس بردارید باید تماس تصویری با پشتیبان های این صرافی داشته باشید در غیر این صورت این اجازه به شما داده نمی شود.

ایجاد شبکه لایتنینگ برای انتقال سریع و امن بیت کوین، ایجاد شبکه تترشیلد برای انتقال امن تتر ، ایجاد مرورگر اختصاصی بلاکچین بیت کوین و ارزیابی مداوم مسائل امنیتی از مزایای این صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که نشان دهنده امنیت و اعتبار آن است.

جمع بندی و پایان

پیشنهاد ما استفاده از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی است. چون هم امنیت بالایی دارند و هم خیالتان از بابت دارایی تان در صرافی راحت است. نوبیتکس بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران است. اگر امنیت و اعتبار صرافی برایتان مهم است حتما نوبیتکس را برای معاملات خود انتخاب کنید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.