کاغذ دیواری با طرح های لاکچری: دیوار دکور - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 45503
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ |

کاغذ دیواری با طرح های لاکچری: دیوار دکور

شرکت دیوار دکور از معتبرترین و محبوب ترین مراکز خرید کاغذ دیواری با طرح های لاکچری و شیک در تمامی رنگ ها و سبک های هنری است.
کاغذ دیواری با طرح های لاکچری: دیوار دکور

شرکت دیوار دکور از معتبرترین و محبوب ترین مراکز خرید کاغذ دیواری با طرح های لاکچری و شیک در تمامی رنگ ها و سبک های هنری است. این مرکز تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه های معتبر تضمین کیفیت و اصالت کالا و به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می کند و در این بازار پر مخاطب داخلی، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. کاغذ دیواری یکی از شیک ترین دیوارپوش های تزئینی است که از نظر نوع و سبک طراحی تنوع بسیار بالایی دارد، و با استفاده از آن به همراه انواع پوستر دیواری می توان دکوراسیون داخلی ساختمان را با کمترین هزینه تغییر داد و به سبک دلخواه خود در آورد. تنوع بسیار بالای محصولات و آزادی عمل در انتخاب طرح و نقش، عدم آلودگی محیط، دوام و ماندگاری بسیار بالا، ضد حساسیت، قابلیت شست و شو و مقاومت در برابر اشعه نور آفتاب از مهمترین مزایای استفاده از کاغذ دیواری در طراحی داخلی ساختمان می باشد. این محصولات بر حسب سبک طراحی در دو گروه کلی انواع کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی قرار می گیرند که هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر دارند و با استفاده از آن ها به سادگی می توان علاوه بر زیبایی ظاهری ساختمان به بزرگنمایی فضا نیز توجه ویژه ای داشت. استفاده از انواع کاغذ دیواری  سالهاست که در تمامی سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار متداول شده و بسیاری از معماران و طراحان داخلی برای جذب مشتری بیشتر و فروش سریع تر واحد های ساختمانی خود از انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی در سبک های مختلف هنری استفاده می کنند، تا فضای ساختمان را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرعت تغییر دهند و جذابیت های بصری آن را ارتقاء دهند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری با طرح های لاکچری و با کیفیت بهتر است به مراکز معتبر و خوشنام در این زمینه مراجعه نمایند، که دارای تعداد بسیار زیادی آلبوم در طرح ها و سبک های مختلف هنری هستند و به خوبی می توانند هر سلیقه ای را راضی نمایند.

قیمت کاغذ دیواری لاکچری

کاغذ دیواری را می توان با توجه به نوع متریال مصرفی و کیفیت تولید در گروه های کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری بافت دار طبیعی، کاغذ دیواری PVC، کاغذ دیواری نانو و غیره قرار داد، که از نظر ماندگاری، قیمت و کیفیت تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند، به عنوان مثال انواع کاغذ دیواری وینیل از با کیفیت ترین نوع این محصولات هستند، که قیمت بالاتری نیز در مقایسه با انواع کاغذ دیواری ساده دارند. قیمت کاغذ دیواری لاکچری نیز همانند تمامی محصولات این گروه به صورت متری محاسبه و تعیین می شود، این دیوارپوش های کاغذی در رول های ۵ و ۱۰ متری با عرض های متنوع تولید و روانه بازارهای مصرف می شوند، و بر حسب نوع فضای در اختیار و متراژ ساختمان می توان آن ها را در تعداد دلخواه  سفارش داد. علاوه بر این، پارامترهایی از قبیل نوع کاغذ دیواری، متریال مصرفی، کیفیت تولید، ابعاد و اندازه، برند سازنده، سبک طراحی و غیره نیز در تعیین قیمت کاغذ دیواری با کیفیت و مناسب تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. فروشگاه معتبر دیوار دکور از مجموعه های باسابقه و خوشنام در زمینه عرضه و فروش انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی در آلبوم های کاغذ دیواری کودک، کاغذ دیواری داماسک، کاغذ دیواری راه راه، کاغذ دیواری کلاسیک، کاغذ دیواری مدرن  و غیره با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت می باشد، که محصولات آن به دلیل کیفیت بالا و جذابیت های بصری در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با ساده

در طراحی و تولید  تمامی محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان از سبک های هنری و معماری استفاده می کنند، تا با هماهنگ کردن یا ست کردن عناصر مختلف بتوان به بهترین شکل ممکن دیزاین ساختمان را تغییر دهند، برای مثال می توان به انواع سبک های کلاسیک، مدرن، مینیمال، سنتی، روستیک و غیره اشاره کرد، که در این میان کاغذ دیواری با طرح های لاکچری بیشتر به سبک کلاسیک نزدیک تر است. پیش تر نیز به آن اشاره شد، که این روکش های کاغذی جذاب و متنوع بر حسب سبک طراحی در دو گروه کلی انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی قرار می گیرند، که از نظر نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید، وضوح تصویر و روش نصب و اجرا شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند، این دیوار پوش های تزئینی در تمامی سبک های هنری طراحی و تولید می شوند و می توان گفت تنها تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با ساده در چگونگی طراحی و محل نصب آن هاست. انواع کاغذ دیواری سه بعدی نیز همانند پوستر دیواری تنها در نقاط کانونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده بیش از اندازه از آن ها سبب خستگی دید می شود و تاثیرات منفی را در دیزاین و طراحی داخلی ساختمان به جای می گذارد، بنابراین در رانتخاب و استفاده هوشمندانه و مناسب آن ها باید نهایت دقت را به خرج داد، و یا با افراد حرفه ای در این زمینه مشورت نمود.  قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز همانند انواع کاغذ دیواری ساده با توجه به کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، برند سازنده به صورت متری محاسبه و تعیین می شود، البته انتخاب پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی به دلخواه مشتریان می باشد ولی هر دوی آن ها از ویژگی های یکسانی برخوردار هستند و در صورت انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی باید به هماهنگی آن با دیگر المان ها و آیتم های طراحی داخلی ساختمان توجه نمود و در مسیر دید افراد یا پشت تلویزیون و مبل از آن ها استفاده کرد. کاغذ دیواری با طرح های لاکچری و شیک از پرمخاطب ترین نمونه های این محصولات در بازارهای داخلی است که فروشگاه معتبر دیوار دکور آن ها را با مناسب ترین قیمت و همراه با ضمانت نامه های معتبر تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار متقاضیان خرید کاغذ دیواری با طرح های لاکچری در سراسر کشور قرار می دهد.

فروش کاغذ دیواری لاکچری به صورت اینترنتی

گروه تزئینات داخلی دیوار دکور از معتبرترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری لاکچری به صورت اینترنتی و حضوری با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت و اصل بودن کالاست که به دلیل عمل به تعهدات خود و احترام به حقوق مشتریان در سراسر کشور از اعتبار بالایی برخوردار است. برای مشاهده تمامی محصولات این مجموعه معتبر به همراه لیست قیمت کاغذ دیواری و مشخصات و ویژگی های آن ها می توان به سایت فروشگاهی این مرکز مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجرب آن در واحد فروش تماس گرفت و از مشورت های این افراد در خصوص انتخاب و خرید کاغذ دیواری مناسب استفاده کرد، تا در نهایت از طراحی داخلی ساختمان خود، رضایت کامل پیدا کرد. گارانتی ۵ سال شرکتی در خصوص کیفیت و دوام  این محصولات و همچنین تخفیف بسیار ویژه نصب مجدد کاغذ دیواری تا پنج سال  دیگر از مهمترین خدمات این مرکز معتبر فروشگاهی است.

تضمین کیفیت کاغذ دیواری، ارسال رایگان به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن، عرضه بی واسطه و مستقیم کالا با ارزان ترین قیمت و تنوع بسیار بالا در طرح و نقش ازجمله مهمترین خدمات این مرکز در قبال مخاطبان خرید کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت می باشد که سبب جذب مخاطبان این محصولات در بازارهای داخلی شده و روز به اعتبار و محبوبیت این مرکز در میان دیگر شرکت های ارائه دهنده انواع کاغذ دیواری و خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی می افزاید.

https://divardecor.com/

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.