کارتن سازی گلبرگ باکس | بهترین و مجهزترین کارتن سازی در کرج - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 56228
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : 22 آذر 1400 - 12:58 |

کارتن سازی گلبرگ باکس | بهترین و مجهزترین کارتن سازی در کرج

کارتن سازی با توجه به سفارش مشتریان در انواع و اقسام مختلف انجام می شود. انواع کارتن ها از لحاظ کیفیت، ابعاد، قیمت و ... با هم فرق می کنند.
کارتن سازی گلبرگ باکس | بهترین و مجهزترین کارتن سازی در کرج

 

کارتن سازی با توجه به سفارش مشتریان در انواع و اقسام مختلف انجام می شود. انواع کارتن ها از لحاظ کیفیت، ابعاد، قیمت و … با هم فرق می کنند. می توانید با توجه به نوع نیاز و کاربری مد نظر خود کارتن مناسب را سفارش دهید. برخی از پر کاربردترین انواع کارتن ها عبارتند از :

  • کارتن لمینتی
  • کارتن دایکاتی
  • کارتن بسته بندی صادراتی
  • کارتن سه لایه
  • کارتن پنج لایه
  • E فلوت، B فلوت و C فلوت
  • کارتن سینگل فیس
  • و ….

از انواع مختلف کارتن ها در بسته بندی محصولات و کالاها استفاده می شود. استفاده از کارتن در بسته بندی، مزیت هایی مانند ایمنی کالا در هنگام انبارکردن و حمل و نقل، کاهش در زمان بسته ‌بندی و… دارد. برخی از مواردی که در آن ها از انواع مختلف کارتن برای بسته بندی استفاده می شود عبارتند از :

  • جعبه های میوه صادراتی
  • بسته بندی لوازم الکتریکی و الکترونیکی
  • جعبه و کارتن لوازم خانگی
  • بسته بندی های خشکبار
  • جعبه و کارتن بسته بندی خرما
  • جعبه های مقوایی لوازم آرایشی و بهداشتی
  • جعبه های دارویی
  • و …

کارتن سازی گلبرگ باکس تمامی انواع کارتن ها را با توجه به سفارش مشتریان با بالاترین کیفیت و استفاده از متد روز و روش های مدرن تولید می کند. می توانید برای انتخاب مناسب ترین نوع کارتن از متخصصان این مجموعه مشاوره دریافت نمایید. کارتن های تولید شده توسط این شرکت کارتن سازی استاندارد و با کیفیت هستند و می توانید با اطمینان از آن ها برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید.

بهترین کارتن سازی در کرج

کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس

شرکت کارتن سازی در کرج به تعداد زیادی وجود دارد و تمامی این شرکت ها برای جذب مشتریان با یکدیگر رقابت می کنند. هر یک از این شرکت ها تلاش می کند تا کیفیت کار خود را بالاتر برده و محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب و البته رقابتی عرضه کند. در هنگام سفارش و خرید انواع کارتن و جعبه باید به کیفیت محصول توجه داشته باشید.

یکی از شرکت های کارتن سازی در کرج، گلبرگ باکس است. این مجموعه به صورت حرفه ای و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انواع مختلف کارتن ها را با توجه به سفارش مشتریان در اسرع وقت تولید می کند. این محصولات استاندارد و با کیفیت، با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند.

یکی از مهم ترین عواملی که در هنگام سفارش کارتن باید به آن توجه کنید، نوع چاپ روی کارتن ها می باشد. در صنعت کارتن سازی از چندین روش مختلف چاپ روی کارتن ها استفاده می شود. بی شک کیفیت بالای چاپ روی کارتن ها اثر بسیار زیادی در زیبایی نمای کارتن و در نتیجه بسته بندی محصولات دارد. برخی از پر کاربردترین روش های چاپ روی کارتن ها عبارتند از :

چاپ فلکسو : در این روش، چاپ روی کاغذی ژله ای انجام می شود و سپس این کاغذ روی سطح کارتن چسبانده می شود.

چاپ لمینتی : این روش چاپ اغلب برای چاپ کردن روی کارتن های لمینتی استفاده می شود. در این روش نیز ابتدا روی کاغذ مخصوصی چاپ انجام می شود و سپس آن کاغذ را روی کارتن می چسبانند. چاپ لمینتی بیشتر برای چاپ لوگو روی کارتن ها استفاده می شود.

در فرآیند کارتن سازی در کرج ابتدا از رول کاغذ، ورق کارتن تولید می شود. این ورق های کارتن با توجه به نوع کارتن دارای ویژگی های مخصوص می باشند. در انتها نیز با توجه به سفارش مشتری چاپ روی کارتن انجام می شود.

کارتن سازی گلبرگ باکس انواع کارتن بسته بندی، کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی، کارتن صادراتی و پستی را با استفاده از متریال درجه یک و روش های نوین تولید و عرضه می کند. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در زمینه طراحی، چاپ و تولید انواع کارتن ۳ لا و ۵ لا ، E فلوت ، B فلوت و C فلوت ، کارتن عادی ، دایکاتی و لمنتی با اتصال منگنه و چسب آغاز کرده است. همچنین سفارش چاپ روی این کارتن ها نیز با تکنیک های مدرن به صورت جذاب و با کیفیت بالا پذیرفته می شود.

قیمت انواع کارتن

قیمت انواع کارتن

قیمت کارتن تحت تأثیر عوامل بسیار مختلفی تعیین می شود. جنس کارتن، نوع کارتن، اندازه کارتن، کیفیت کارتن، نوع چاپ روی کارتن، نوع برش، جنس مواد اولیه و …. از جمله عوامل تعیین کننده قیمت می باشند. بی شک هنگامی که قصد سفارش دادن به شرکت کارتن سازی دارید یکی از مهم ترین عوامل تأثیر گذار روی انتخاب شما قیمت محصول می باشد. اما به یاد داشته باشید که با توجه به اهمیت بسته بندی بهتر است پیش از قیمت کارتن به کیفیت آن توجه داشته باشید.

نوع و کیفیت کارتن اهمیت زیادی در بسته بندی محصولات دارد. در صورتی که از کارتن های با کیفیت و استاندارد برای بسته بندی محصولات و کالاهای خود استفاده کنید می توانید از سالم ماندن محصولات در زمان حمل و نقل، انبارداری و … خاطر جمع باشید. علاوه بر این زیبایی و با کیفیت بودن کارتن سبب بهتر به چشم آمدن محصولات شما می شود و به نوعی در موفقیت بازاریابی محصولات شما نیز اثر گذار است.

با توجه به اهمیت کیفیت، استحکام، زیبایی و … کارتن ها در صنعت بسته بندی، شرکت های کارتن سازی به پیشرفت های زیادی در زمینه ساخت انواع کارتن و همچنین روش های چاپ روی کارتن ها رسیده اند.

می توانید انواع مختلف کارتن ها را با کیفیت خوب و قیمت مناسب از شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس تهیه نمایید. این مجموعه برای تعیین قیمت کارتن از فرمول زیر استفاده می کند و کارتن های مستحکم و استاندارد خود را با قیمت خوبی به دست مشتریان می رساند.

طول کارتن × عرض کارتن × قیمت ورق خام کارتن = قیمت ورق کارتن

خرید کارتن مستحکم با قیمت مناسب

هنگامی که قصد سفارش کارتن را دارید باید با توجه به اندازه و وزن محصول یا کالایی که قصد بسته بندی آن را دارید، نوع کارتن مناسب را انتخاب کنید. بدیهی است که هرچه وزن کالای مورد نظر بیشتر باشد باید کارتن مستحکم تر و با کیفیت تری استفاده کنید.

یکی از راه های کاهش قیمت خرید کارتن، خرید از کارخانه به جای فروشگاه های کارتن می باشد. علاوه بر این، خرید از کارخانه مزیت های دیگری هم دارد، مانند امکان سفارش کارتن با ابعاد دلخواه، سفارش کارتن با طرح دلخواه، سفارش چاپ لوگو یا نام شرکت روی کارتن و …. خرید کارتن های آماده نیز نسبت به سفارش کارتن با هزینه کمتری انجام می شود. با توجه به وجود انواع مختلف کارتن ها، قبل از اقدام به سفارش و خرید بهتر است از افراد خبره در زمینه کارتن سازی مشاوره های لازم را دریافت نمایید تا بتوانید مناسبت ترین گزینه را انتخاب کرده و سفارش دهید.

برای خرید کارتن مناسب باید نوع کارتن را با توجه به کاربری مورد نظر خود انتخاب کنید. برای مثال در صورتی که قصد دارید از کارتن برای نمایش بهتر محصولات خود استفاده کنید، بهتر است کارتن لمینتی را برای ارائه محصول خود انتخاب کنید. کارتن های لمینتی حداکثر ظرفیت چاپ را دارند و با نمایش رنگ ها و طرح های چشم نواز سبب بهتر دیده شدن محصولات شما می شوند.

در صورتی که برای بسته بندی محصولات خود به کارتن هایی با فرم های پیچیده تر نیاز دارید، بهتر است از کارتن های دایکاتی استفاده کنید. این نوع کارتن ها که با قالب های دایکاتی تولید می شوند، فرم های پیچیده و دقیقی دارند.

سفارش کارتن با کیفیت و با قیمت مناسب

سفارش کارتن با کیفیت و ارزان

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد به اهمیت صنعت کارتن سازی و پیشرفت های موجود در این زمینه بیش از پیش پی می بریم. در صورتی که قصد سفارش و خرید کارتن دارید قبل از هر چیز باید نوع مناسب با هدف استفاده خود را مشخص کنید. برای انتخاب بهترین گزینه می توانید از مشاوران این زمینه کمک بگیرید.

در هنگام ثبت سفارش کارتن باید تمامی موارد مورد نیاز مانند ابعاد محصول(طول، عرض، ارتفاع)، مدل جعبه، نوع چاپ، نوع پوشش، تعداد تیراژ جعبه و … به صورت دقیق بیان شود. مشاوران گلبرگ باکس می توانند در تمام این موارد به شما اطلاعات لازم را ارائه دهند تا بتوانید مناسب ترین نوع کارتن و چاپ و همچنین تعداد لازم را سفارش دهید.

همان طور که اشاره کردیم قیمت انواع کارتن با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود و یکی از مهم ترین عوامل تأثیر گذار روی قیمت کارتن، کیفیت آن می باشد. بنابراین بهتر است از خرید کارتن هایی که استاندارد نبوده و کیفیت پایینی دارند و در نتیجه با قیمت کمی هم عرضه می شوند صرف نظر کنید. زیرا کیفیت کارتن می تواند تضمین کننده سالم ماندن کالا و محصول شما باشد.

برای تهیه انواع مختلف کارتن می توانید از متخصصان این زمینه در شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس مشاوره دریافت نمایید و مناسب ترین نوع کارتن برای کاربری مد نظر خود را سفارش دهید. این مجموعه از تمامی شهرها و شهرستان های کشور سفارش می پذیرد. ارسال کارتن به شهرستان های مختلف کشور با استفاده از ماشین های مناسب حمل کارتن انجام می شود و کارتن ها بدون کوچکترین تغییر شکل و صدمه ای به دست مشتریان خواهند رسید. با توجه به این که کارتن های با کیفیت این مجموعه با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند حتی با محاسبه هزینه ارسال نیز قیمت این محصولات برای شما بسیار مقرون به صرفه تمامی می شود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای کارتن سازی گلبرگ باکس | بهترین و مجهزترین کارتن سازی در کرج بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.