چگونه در کوکوین خرید و فروش کنیم؟ | راهنمای کامل احراز هویت تا خرید و فروش - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 57594
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ |

چگونه در کوکوین خرید و فروش کنیم؟ | راهنمای کامل احراز هویت تا خرید و فروش

صرافی کوکوین یکی از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های رمز ارز در دنیا می‌باشد. صرافی کوکوین را می‌توان جایگزین بایننس دانست که در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرد و به سرعت به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبادل ارزهای دیجیتال در دنیا تبدیل شد.
چگونه در کوکوین خرید و فروش کنیم؟ | راهنمای کامل احراز هویت تا خرید و فروش

صرافی کوکوین یکی از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های رمز ارز در دنیا می‌باشد. صرافی کوکوین را می‌توان جایگزین بایننس دانست که در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز کرد و به سرعت به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبادل ارزهای دیجیتال در دنیا تبدیل شد. شما در صرافی کوکوین امکان مبادله تعداد بسیار زیادی از رمز ارز‌ها را دارید. این صرافی در همین مدت فعالیت کوتاه توانست جزء ده صرافی برتر در لیست سایت کوین مارکت کپ شود. صرافی کوکوین بر اساس حجم معاملات، نقدینگی، ترافیک شبکه و امنیت در در این سایت رتبه خوبی دارد. در زمان نگارش این متن، رتبه صرافی کوکوین در کوین مارکت کپ ۴ می‌باشد.

یکی از مواردی که در انتخاب یک صرافی مناسب بسیار مهم است، امنیت آن می‌باشد. از آنجایی که رمزارزها بصورت دیجیتالی هستند و امکان نگهداری آن‌ها به صورت فیزیکی وجود ندارد، همیشه در معرض خطر حمله هکر‌ها قرار دارند. صرافی کوکوین یکی از صرافی‌های رمز ارز می‌باشد که از امنیت خوبی برخوردار است و تاکنون مشکلی برای این صرافی به وجود نیامده است. این صرافی برای بالا بردن امنیت حساب مشتریان خود، از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. از بکارگیری انواع تنظیمات تأیید حساب گرفته، تا استفاده از کد دو عاملی برای انجام تراکنش‌های کاربران خود. در ادامه این مطلب به طور خلاصه به معرفی این صرافی، و آموزش خرید و فروش در آن می‌پردازیم.

چرا صرافی کوکوین را انتخاب کنیم؟

چرا صرافی کوکوین را انتخاب کنیم؟

یکی از مشکلات استفاده از صرافی‌های خارجی، محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی می‌باشد. به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه کاربران ایرانی، عملاً امکان فعالیت آن‌ها در بسیاری از صرافی‌های بین‌المللی وجود ندارد. صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی ارز‌های دیجیتال در دنیا میزبان تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی بود. اما متأسفانه با اجباری شدن فرآیند احراز هویت در صرافی بایننس عملاً امکان فعالیت مشتریان ایرانی در آن وجود ندارد. این محدودیت کم‌کم در تعداد زیادی از صرافی‌های دیگر نیز علیه کاربران ایرانی به اجرا گذاشته شد. همین امر باعث شد که بسیاری از کاربران ایرانی از دریافت خدمات و امکانات هیجان‌انگیز صرافی‌های خارجی بی‌نصیب بمانند. در حال حاضر تعداد صرافی‌هایی که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند محدود است. از طریق صفحه لیست صرافی‌های ارزهای دیجیتال معتبر می‌توانید آنها را مشاهده و نسبت به بررسی هر کدام اقدام کنید.

اما صرافی کوکوین از جمله پلتفرم‌هایی بود که این محدودیت را اعمال نکرد. در واقع شما بدون انجام احراز هویت، امکان فعالیت در این صرافی را دارید و می‌توانید از تمامی خدمات آن استفاده کنید. همین امر باعث شد که تعداد بسیار زیادی از ایرانیان این صرافی را برای فعالیت خود انتخاب کنند. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم شاید این سؤال باشد که چرا از صرافی‌های داخلی نباید استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویم که صرافی‌های داخلی هنوز اول راه هستند و تعداد توکن‌هایی که عرضه می‌کنند بسیار پایین‌تر از صرافی‌های خارجی است. پس منطقی است که در حال حاضر و تا پیشرفت پلتفرم‌های داخلی، کاربران استفاده از نمونه‎های خارجی را ترجیح دهند.

چگونه در صرافی کوکوین احراز هویت کنیم؟

چگونه در صرافی کوکوین احراز هویت کنیم؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، فرایند احراز هویت در صرافی کوکوین اجباری نمی‌باشد. همین مسأله باعث شده که این صرافی درمیان کاربران ایرانی بسیار محبوب باشد نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که، فعالیت در این صرافی برای ایرانیان مجاز است، اما انجام احراز هویت در آن با مدارک ایرانی امکان‌پذیر نیست زیرا صرافی کوکوین هم مانند دیگر صرافی‌ها مدارک کاربران ایرانی را قبول نمی‌کند. زمانی در صرافی بایننس امکان برداشت روزانه تا دو بیت کوین بدون انجام احراز هویت وجود داشت. اما با سخت‌گیری سازمان‌های نظارتی این مبلغ را به ۰.۰۶ بیت کوین در روز کاهش داد. در نهایت همان هم حذف و کلاً برای برداشت به هر میزان، احراز هویت اجباری شد. اگر تمایل دارید اخبار دنیای رمزارزها و تغییرات اعمال شده در صرافی هایی مانند Coinex,Binance,Nobitex و غیره را مشاهده کنید، وبسایت آموزشی خبری ایران بروکر را دنبال کنید. اما در صرافی کوکوین شرایط فرق می‌کند. شما قبلاً در این صرافی امکان برداشت روزانه تا ۱۰ بیت کوین را داشتید اما مدتی است که این سقف کاهش یافته و به یک بیت کوین در روز رسیده است. کاربران ایرانی می‌توانند بدون محدودیت روزانه تا سقف یک بیت کوین از این صرافی، بدون انجام فرآیند احراز هویت برداشت کنند.

آموزش کامل صرافی کوکوین موبایل و کامپیوتر

آموزش کامل صرافی کوکوین موبایل و کامپیوتر

در این بخش قصد آموزش و نحوه انجام معامله در صرافی کوکوین را داریم. پس از اینکه مراحل ثبت‌نام را پشت سر گذاشتید، ابتدا لازم است است که رمز ترید خود را از بخش امنیت صرافی فعال کنید. اگر طریقه ثبت نام، فعال کردن رمز ترید و یا کلیه گزینه‌های امنیتی را نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم آموزش کامل صرافی کوکوین در ایران بروکر را مشاهده کنید.

  • پس از ورود به صرافی کوکوین از منوی بالا گزینه Markets را انتخاب می‌کنیم.
  • در این مرحله جفت ارزی که می‌خواهیم معامله کنیم را انتخاب می‌کنیم. شما در این بخش نماد هر رمز ارز را مشاهده می‌کنید که در برابر تتر نمایش داده شده است. شما در صرافی کوکوین می‌توانید ارز‌های دیجیتال را به تتر تبدیل کرده، و سپس با انتقال آن به صرافی‌های داخلی، آن را به ریال تبدیل کنید. برای خرید هم لازم است همین کار‌ها را به صورت برعکس انجام دهید. ابتدا در صرافی داخلی تتر خریداری کرده و آن را به کوکوین انتقال می‌دهیم و در آنجا آن را به ارز دیجیتال مورد نظر خود تبدیل می‌کنیم.
  • پس از اینکه رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کردید رمز ترید خود را وارد کنید.

در صفحه گزینه‌هی BUY و SELL قابل مشاهده هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید خرید یا فروش خود را انجام دهید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که مقدار ارز مورد نظر خود را جهت خرید یا فروش انتخاب کنید . همچنین از سمت راست تصویر قیمتی که می‌خواهید معامله شما با آن انجام شود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب قیمت و مقدار ارز خود با کلیک بر روی دکمه‌های بای و سل معامله شما انجام خواهد شد.

تفاوتی ندارد که شما با کامپیوتر در صرافی خرید و فروش انجام دهید یا با موبایل! در هر صورت روند انجام این کار در هر دو بستر یکسان می‌باشد.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.