چگونه در مزایده ستاد ایران شرکت کنیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 86803
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ |

چگونه در مزایده ستاد ایران شرکت کنیم؟

مزایده از فرایندهای تجاری متداول برای فروش کالا و خدمات به بالاترین قیمت پیشنهادی است. اولین گام در برگزاری فرایند مزایده اطلاع و اگهی به متقاضیان است. درج آگهی در روزنامه، معابر و اماکن عمومی و استفاده از سایت هایی معتبر از روش هایی است که برگزارکنندگان مزایده جهت اطلاع رسانی می­توانند از آن استفاده […]

چگونه در مزایده ستاد ایران شرکت کنیم؟

مزایده از فرایندهای تجاری متداول برای فروش کالا و خدمات به بالاترین قیمت پیشنهادی است. اولین گام در برگزاری فرایند مزایده اطلاع و اگهی به متقاضیان است. درج آگهی در روزنامه، معابر و اماکن عمومی و استفاده از سایت هایی معتبر از روش هایی است که برگزارکنندگان مزایده جهت اطلاع رسانی می­توانند از آن استفاده کنند.

به منظور کسب اطلاع از آگهی پیش روی، ثلت نام در سایت ارتباط گستران هزاره است. افراد می توانند جهت شرکت در مزایده ستاد ایران در ارتباط گستران هزاره ثبت نام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایده و چگونگی ثبت نام و شرکت در آن تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برگزاری مزایده

مزایده یکی از فرایندهای تجاری و شبیه به حراج است. در این فرایند تجاری به برگزارکننده مزایده مطابق تشریفات خاص مزایده گزار و به شرکت کنندگان در مزایده مزایده گر یا خریدار می­گویند. در فراینده مزایده همچون حراج، مزایده گزار برای فروش کالا یا خدمات خود به بالاترین قیمت پیشنهادی اقدام کرده و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت پیشنهادی را در مقایسه با دیگر شرکت کنندگان ارائه دهد.

مزایده از جنبه های مختلف قابل تقسیم است. برای مثال مزایده بر حسب برگزاری به صورت اختیار و یا اجبار به دو نوع اختیاری و اجباری طبقه بندی می­شوند و یا مزایده بر حسب شرکت کنندگان در آن به دو دسته مزایده خصوصی و یا مزایده عمومی طبقه بندی می­شود.

سامانه ستاد ایران چیست؟

فارق از اینکه مزایده چه نوعی است و کالای مورد مبادله چیست، به منظور اجرای قانونی هر مزایده ای انجام تشریفات مزایده لازم است. یکی از مهمترین مراحل تشریفات مزایده اطلاع رسانی است. مزایده گزار می­بایست انجام مزایده را به اطلاع متقاضیان برساند.

روش های مختلفی جهت اطلاع متقاضیان از مزایداتی که قرار است برگزار شود، وجود دارد. آگهی در روزنامه های کثیرالانتشاز (حداقل یکبار)، الصاق آگهی مزایده در معابر عمومی که در دید همگان باشد و یا استفاده از فضای مجازی و صفحات اینترنتی معتبر از راه های اطلاع رسانی مزایده به متقاضیان به شمار می­رود. روش آخر، با توجه به همه گیر شدن اینترنت و استفاده از آن از روش های قبلی محبوب تر و سریع تر است.

یکی از بهترین سایت ها جهت اطلاع رسانی به متقاضیان سایت ارتباط گستران هزاره است. متقاضیان شرکت در مزایدات به منظور کسب تمامی اطلاعات در خصوص تمامی مزایدات کشور با تمامی جزییات از سایت مزایدات ملی ارتباط گستران هزاره استفاده می­کنند. حتی متقاضیان با ثبت نام در این سایت قادر خواهند بود از جزئی ترین مشخصات مزایدات به روز مطلع شوند.

سامانه ستاد ایران به عنوان سامانه تدارکات الکتررونیکی دولت به عنوان مجری و برگزارکننده مزایدات کشور به شمار می­رود افراد با ورود به سامانه ستاد ایران می توانند آگهی های مناقصه های آن را مشاهده کنند و یا با ثبت نام در آن از آگهی های ستاد باخبر شوند.

چگونگی شرکت در مزایده

یکی از روش های شرکت در مزایده پس از اطلاع از زمان برگزاری مزایده بهره مندی از سایت ارتباط گستران هزاره است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات کامل در خصوص مزایده و ثبت نام در آن می­توانند از طریق سایت ارتباط گستران هزاره اقدام کنند.

اگر در دسته بندی فرایندهای تجاری بر گزینه مزایده کلیک شود، عنوان مزایده، منطقه برگزاری، درج آگهی، پایان، اسناد مورد نظر و وضعیت و … نشان داده می­شود. با کلیک بر هرکدام از ردیف ها اطلاعات بیشتری چون تاریخ انتشار و پایان و … قابل مشاهده خواهد بود. در صورتیکه افراد در سایت ارتباط گستران هزاره ثبت نام کنند می­توانند به اطلاعات کامل آگهی مزایده، تصویر و جزئیات آگهی، اسناد مزایده و … دسترسی داشته باشند.

ارتباط گستران هزاره

سایت ارتباط گستران هزاره به عنوان پایگاه مناقصه، مزایده و استعلام بها کشور به شمار می­رود. افراد و متقاضیان می­توانند در این سایت رایگان ثبت نام کنند و به تمامی مناقصات و مزایدات از طریق سایت، ایمیل و یا از طریق اپلیکیشنی بر گوشی تلفن همراه خود آگاهی داشته باشند. در واقع سایت مزایدات ملی ارتباط گستران هزاره مرجعی جهت دسترسی آنلاین به فرصت های تجاری است و متقاضیان می­توانند با استفاده از سرویس های این سامانه کسب و کار خود را به طور سریعتر، ارزان تر و موثرتری مدیریت کنند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.