چگونه با سئو کردن سایت ثروت مند شویم ؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 47191
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ |

چگونه با سئو کردن سایت ثروت مند شویم ؟

در دنیای امروز تکنولوژی و فناوری اطلاعات به قدری توسعه یافته که گویی اینترنت بر زندگی مردم نفوذ کرده و با آن آمیخته شده است چون برخی از امور عملاً بدون اینترنت انجام نمی‌شوند. در این بین اکثر کسب و کارها نیز فروشگاه‌ها و دفاتر خود را اینترنتی کرده‌اند چون کاربران آن‌ها دیگر مانند قبل برای خرید حضوری زمان نمی‌گذارند و نیازهای خود را به صورت آنلاین تأمین می‌کنند.
چگونه با سئو کردن سایت ثروت مند شویم ؟

در دنیای امروز تکنولوژی و فناوری اطلاعات به قدری توسعه یافته که گویی اینترنت بر زندگی مردم نفوذ کرده و با آن آمیخته شده است چون برخی از امور عملاً بدون اینترنت انجام نمی‌شوند. در این بین اکثر کسب و کارها نیز فروشگاه‌ها و دفاتر خود را اینترنتی کرده‌اند چون کاربران آن‌ها دیگر مانند قبل برای خرید حضوری زمان نمی‌گذارند و نیازهای خود را به صورت آنلاین تأمین می‌کنند. موفقیت در این مسیر چندان راحت نیست و به آموزش سئو نیاز دارد. صاحبان کسب و کارها دیگر با کاربران یک منطقه در ارتباط نیستند بلکه با طیف وسیعی از کاربر مواجه‌اند که هر کدام سلیقه خاص خود را دارند و این مسئله کمی کار را برای بازاریابی سخت می‌کند. به همین دلیل آموزش سئو اهمیت بسیاری دارد.

قبل از هر چیزی بهتر است با مفهوم سئو آشنا شوید. سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو است. موتورهای جست و جوی بسیاری در اینترنت وجود دارد اما پرترافیک‌ترین آن گوگل است. به همین دلیل این پس منظور از موتورجست و جو همان گوگل است. سئو شامل مجموعه فعالیت‌ها و عملیاتی است که با پیاده سازی آن‌ها در وب سایت، صفحه شما رتبه بالایی دریافت کرده و در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرد. از آن‌جا که انجام خدمات سئو به دانش کدنویسی و برنامه نویسی نیاز دارد و هرکسی این اطلاعات گسترده را ندارد، آموزش سئو ضرورت پیدا می‌کند. غالباً تمام کسب و کارهایی که وارد اینترنت می‌شوند هدفی جز برندینگ، دائمی شدن و ثروتمند شدن ندارند اما برای رسیدن به این هدف باید تلاش‌های بسیاری را توشه این مسیر کنند.

وقتی سایت خود را بهینه سازی کنید تعداد بازدید از صفحه شما افزایش می‌یاید، ترافیک سایت افزایش می‌یاید، افراد بیشتری با محصولات شما آشنا شده و فروش افزایش می‌یابد. از طرفی وقتی سایت شما اعتبار بیشتری از سوی مشتری بیابد در موتور جست و جو نیز رتبه بهتری کسب می‌کند و در دنس گوگل همواره در صفحه اول خواهد ماند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه با سئو کردن سایت خود ثروتمند خواهید شد.

آموزش سئو شامل چه مباحثی است؟

  • سئوتکنیکال: بعد از این که سایت خود را طراحی کردید، باید شروع به بازاریابی کنید تا بازدید از سایتتان افزایش یابد. با افزایش بازدید سایت صفحه شما به بهینه سازی نیاز پیدا می‌کند. در این زمان شما باید صفحه وب خود را از لحاظ سرعت لود، امنیت و رسپانسیو بودن بررسی کرده و به سئوکردن آن بپردازید. وقتی بازدید از سایت افزایش یابد سرعت لود صفحات کاهش می‌یابد و اکثر کاربران زمان خود را صرف چنین سایت‌هایی با سرعت بارگذاری پایین نمی‌کنند. از طرفی اگر اطلاعاتی که کاربران به سایت شما ارسال می‌کنند، در مسیر رسیدن به سایت توسط هکرها دزدیده شود، کاربران دیگر به سایت شما اعتماد نخواهند کرد.

از طرفی چون امروزه بیشتر مخاطبان با گوشی موبایل به اینترنت متصل می‌شوند باید صفحه وب خود را برای نمایش دقیق بر روی تمام پلتفرم‌ها بهینه سازی کنید. این مباحث به طور کامل در آموزش سئو مطرح می‌شوند.

  • لینک سازی داخلی: در آموزش سئو با مبحث لینک سازی داخلی آشنا می‌شوید و می‌آموزید که چگونه از سایت خود به صفحات دیگر لینک دهید تا رتبه شما در گوگل افزایش یابد.
  • لینک سازی خارجی: لینک سازی خارجی فعالیتی است که کاملاً بیرون از سایت انجام می‌شود. برای افزایش تعداد بازدیدها باید از سایت‌های معتبر که مخاطبین زیادی دارند بخواهید که لینک سایت شما را در صفحه خود قرار دهند و مخاطبان خود را به سمت شما سوق دهند. در واقع باید با سایت‌های دیگر تعامل مثبتی داشته باشید.
  • سئو کردن محتوا: مهم‌ترین مبحثی که در آموزش سئو مطرح می‌شود، تولید محتوی حرفه‌ای است. اصلی‌ترین بخش از سایت که کاربران با ان تعامل ایجاد می‌کنند بخش محتوی است. محتوی باید از لحاظ داشتن اطلاعات یونیک و مفید، اندازه قلم، فونت، مسائل نگارشی، چگالی کلمات کلیدی، انتخاب و به کار گیری کلیدواژه‌های پرسرچ بهینه سازی شو، چون وقتی کاربر حس خوبی از محتوی نگیرد ارتباط درستی تیز با آن برقرار نکرده و به سراغ سایت دیگری خواهد رفت.
  • سئو محلی: هر کاربری قبل از خرید اینترنتی به آدرس فیزیکی فروشگاه آنلاین توجه می‌کند و سعی می‌کند نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود را برای خرید آنلاین انتخاب کند. در نتیجه اگر سئو محلی را رعایت کنید امکان فروش بیشتری برایتان فراهم خواهد شد. در آموزش سئو متوجه می‌شوید که سئو محلی چگونه اعتماد مشتری را به فروشگاه اینترنتی شما جلب می‌کند.
  • آنالیز سایت: اگر دوره‌های آموزش سئو را به صورت کلیشه‌ای پشت سر بگذارید، ممکن است بتوانید تمام تکنیک‌ها و استراتژی‌ها را پیاده سازی کنید، اما اگر سایت با مشکلی مواجه شد و تعداد بازدیدکنندگان آن استپ کرد، قطعاً تشخیص و آنالیز مشکل برایتان دشوار خواهد بود. از این رو باید به ریزترین نکات و جزئیات در آموزش بهینه سازی توجه کنید تا بتوانید با یک استراتژی خاص سایت خود را بالا بکشید و فروش بی‌نهایتی را برای خود به ارمغان بیاورید. در این صورت دیگر حتی به مشاور نیز نخواهید داشت.

نکته پایانی: اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی به فکر ثروتمند شدن هستید باید سایت خود را به بهترین شکل بهینه سازی کنید. در این راستا یا باید از یک سئو کار کمک بگیرید یا باید خود یک سئوکار شوید. آموزش سئو از شما یک سئوکار می‌سازد. در این صورت می‌توانید علاوه بر سئوکردن سایت خود سایت‌های دیگر را نیز بهینه سازی کرده و از این طریق نیز درآمدزایی کنید.

بهترین مجموعه برای آموزش سئو 

آموزش سئو  مانند طراحی سایت و خدمات دیگر آن هزینه‌هایی در بر دارد. برای این که بتوانید با هزینه‌های مناسب و باور نکردنی بهترین دوره‌های آموزشی را دریافت کنید می‌توانید به سایت سئوشو مراجعه کنید. از طرفی گاهی ممکن است حتی یک سوال در مورد بهینه سازی آن‌چنان ذهن شما را درگیر کند که ساعت‌ها در پی رسیدن به پاسخ آن باشید و در نهایت حتی با وجود تحقیقات زیاد نیز به پاسخ صحیح نرسید. در این زمان می‌توانید به راحتی سؤالات خود را با تیم مجرب و متخصص سئو شو در میان گذاشته و به راحتی به بهترین پاسخ برسید. سئو شو از تیم حرفه‌ای و کارشناسی تشکیل شده که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند  و کارنامه درخشانی در این زمینه دارند. برای دریافت آموزش سئو بر روی لینک http://seosho.com کلیک کرده و وارد سایت آن شوید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.