چطور ارزانترین بلیط هواپیما را بخریم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 95961
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ |

چطور ارزانترین بلیط هواپیما را بخریم؟

اگر تصمیم دارید که یک سفر هوایی داشته باشید و بابت آن بلیط هواپیما خریداری کنید، احتمالا شما نیز مایل هستید که ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کنید.
چطور ارزانترین بلیط هواپیما را بخریم؟

 

اگر تصمیم دارید که یک سفر هوایی داشته باشید و بابت آن بلیط هواپیما خریداری کنید، احتمالا شما نیز مایل هستید که ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کنید. برای این منظور، روش‌های مختلفی وجود دارد و می‌توانید با دنبال کردن راهکارهایی و انتخاب درست بلیط پرواز، بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما را از یک پلتفرم جامع خریداری کنید. به این ترتیب در هزینه‌های سفر شما نیز صرفه‌جویی قابل توجهی به عمل می‌آید. به طور مثال با خرید بلیط هواپیما چارتر به جای سیستمی و همین طور خرید بلیط پرواز لحظه آخری، می‌توانید کمترین هزینه برای خرید بلیط هواپیما را اختصاص دهید.

در این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چطور می‌توان ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کرد.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما

در اینجا روش‌هایی برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما را مرور خواهیم کرد:

خرید بلیط هواپیما چارتر

یکی از روش‌های خرید بلیط ارزان هواپیما، تهیه بلیط هواپیما چارتر است. به طور کلی بلیط‌های پرواز چارتری در مقایسه با بلیط‌های معمولی و سیستمی، نرخ پایین‌تری دارند و شما می‌توانید در اکثر مواقع، بلیط هواپیما چارتر را با قیمت کمتری در مقایسه با بلیط هواپیما سیستمی یا معمولی، تهیه کنید.

از آن جایی که شرکت‌های چارتر کننده، بخشی یا تمام بلیط‌های یک پرواز را چارتر می‌کنند، این امکان را دارند که قیمت بلیط‌ها را ارزان‌تر از چیزی که در خصوص پروازهای سیستمی داریم، به فروش برسانند. از این روی در صورتی که بخواهید بلیط هواپیما ارزان قیمت را خریداری کنید، یکی از راهکارهای خرید این سبک بلیط‌ها، روی آوردن به بلیط‌های پرواز چارتر است. خوشبختانه در بیشتر مسیرهای پرطرفدار هوایی، پروازهای چارتر نیز عرضه شده و شما با محدودیت قابل توجهی در این خصوص، روبرو نخواهید بود.

برای آن که بتوانید به راحتی بلیط هواپیما چارتر از مبدأ به مقصد مورد نظر خود را تهیه کنید، لازم است که به سراغ یک پلتفرم جامع فروش بلیط پرواز آنلاین بروید. به این ترتیب، به راحتی می‌توانید برای تاریخ سفر مورد نظر خود، از مبدأ به مقصد دلخواه، لیست پروازها را مشاهده کرده و بهترین پرواز چارتر را از میان آن‌ها، انتخاب کنید.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

یکی دیگر از راه حل‌های خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت، دنبال کردن بلیط‌های پرواز لحظه آخری است. در صورتی که شما بخواهید کمترین هزینه برای تهیه و رزرو بلیط پرواز به مقصد مورد نظر خود را پرداخت کنید، کافی است که چمدان‌هایتان را از قبل آماده نگه داشته و منتظر باشید تا بلیط پرواز لحظه آخری اعلام شود. از آن جایی که معمولا بلیط‌های لحظه آخری، به تعداد کمی موجود هستند، باید در این باره گوش به زنگ باشید و بلافاصله بعد از باز شدن بلیط هواپیما لحظه آخری، برای خرید آن، اقدام کنید. در واقع اگر چه قیمت بلیط هواپیما در خصوص پروازهای لحظه آخری، بسیار کمتر است؛ اما موضوع ظرفیت کم این بلیط‌ها نیز مطرح بوده و باید در مورد آن، سرعت عمل داشته باشید.

معمولا بلیط‌های لحظه آخری چارتر، از نرخ بسیار کمتری برخوردار هستند و اگر خوش شانس باشید، شما می‌توانید این بلیط‌های پرواز را با قیمت حتی تا نصف نرخ اصلی، خریداری کنید. دلیل این امر به چارتری بودن این پروازها مربوط می‌شود که خالی ماندن صندلی‌های از پیش اجاره شده توسط شرکت چارترکننده را برای آن، هزینه بردار کرده و صرفه اقتصادی را از بین می‌برد. با این حساب شرکت چارترکننده پرواز، به جای آن که اجازه دهد بخشی از صندلی‌های پرواز که از پیش آن‌ها را اجاره کرده، خالی بمانند؛ نرخ را به اندازه قابل توجهی در ساعات نزدیک به پرواز پایین آورده و این شانس را ایجاد می‌کند تا بلیط‌های باقی مانده به فروش برسند.

این یک فرصت طلایی برای مسافرانی است که می‌خواهند بلیط هواپیما ارزان قیمت را خریداری کرده و در هزینه‌های سفر خود، صرفه جویی قابل توجهی داشته باشند. اگر شما نیز مایل هستید که بلیط هواپیما ارزان قیمت خریداری کنید، توصیه می‌کنیم که حتما سری به اسنپ تریپ زده و برای زمان مورد نظر خود و مبدأ و مقصد سفر مشخص، بلیط‌های لحظه آخری را مرتب، چک و بررسی کنید.

به این ترتیب فرصت آن را خواهید داشت تا به موقع نسبت به خرید بلیط لحظه آخری ارزان قیمت، برای سفر هوایی خود، اقدام کنید.

خرید بلیط هواپیما خارج از پیک سفر

یکی دیگر از روش‌های خرید بلیط ارزان قیمت سفر هوایی، موکول کردن زمان سفر به موعد خارج از پیک مسافرت‌های فصلی و مناسبتی است. در صورتی که بخواهید هزینه خرید بلیط هواپیما و به طور کلی هزینه‌های سفر شما، کاهش پیدا کند؛ باید زمان سفر را به وقتی از سال موکول کنید که سفرهای زیادی به مقصد مورد نظر شما، انجام نمی‌شود.

به این ترتیب، همه چیز با نرخ کمتری برای شما، تمام خواهد شد و می‌توانید به طور کلی صرفه جویی زیادی در هزینه‌های سفر خود داشته باشید. به طور مثال نباید زمان خرید بلیط هواپیما را به ایام عید یا تعطیلات آخر تابستان، موکول کنید. در این زمان تقاضا برای خرید بلیط پرواز، بسیار زیاد بوده و این باعث می‌شود تا مطابق با فرمول کلی عرضه و تقاضا، نرخ بلیط پرواز بیشتر باشد.

خرید بلیط ارزان قیمت پرواز از اسنپ تریپ

به هر ترتیبی از موارد بالا که بخواهید هزینه سفر هوایی خود را کاهش داده و مبلغ کمتری برای خرید بلیط هواپیما پرداخت کنید، فرصت آن در اسنپ تریپ، برایتان فراهم شده است. کافی است که به سراغ پروازهای چارتر بروید یا مرتب پروازهای لحظه آخری را چک کنید. همین طور برای خرید بلیط پرواز خارج از فصل پیک سفر، به راحتی می‌توانید از طریق اسنپ تریپ، اقدام کنید. این یک فرصت کاملا مناسب است که بهترین قیمت بلیط پرواز را برای سفر هوایی خود تجربه کرده و در نهایت بتوانید سفرهای بیشتری را در یک سال، پشت سر بگذارید.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.