چرا گوشی هوشمند نوکیا بخریم! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 58708
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ |

چرا گوشی هوشمند نوکیا بخریم!

امروزه برندهای تولید کننده موبایل، هرچه بیشتر سر زبان‌ها باشند، فروش بیشتری دارند؛ مثل سامسونگ، اپل و شیائومی. شاید کمتر کسی به دنبال خرید گوشی نوکیا باشد؛ اما باید توجه کنیم که گوشی‌های جدید نوکیا به شدت ارزش خرید بالایی دارند و باید آنها را در صدر اولویت‌های خود قرار داد.
چرا گوشی هوشمند نوکیا بخریم!

امروزه برندهای تولید کننده موبایل، هرچه بیشتر سر زبان‌ها باشند، فروش بیشتری دارند؛ مثل سامسونگ، اپل و شیائومی. شاید کمتر کسی به دنبال خرید گوشی نوکیا باشد؛ اما باید توجه کنیم که گوشی‌های جدید نوکیا به شدت ارزش خرید بالایی دارند و باید آنها را در صدر اولویت‌های خود قرار داد. در ادامه  خواهیم دید که برند نوکیا یکی از مهمترین و بهترین انتخاب‌ها برای خرید گوشی است و باید در مورد آن تجدید نظری جدی نمود.

نوکیا بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل

تا قبل از رشد نوکیا، شرکت موتورولا به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل در سراسر جهان شناخته می‌شد. نوکیا با رشد چشمگیر خود در سال ۱۹۹۸ جایگاه نخست تولید کننده گوشی در جهان را از آن خود کرد و به پرچم دار این صنعت تبدیل شد. نوکیا در عرصه بازی‌های موبایل هم پیشگام بود و بازی Snake را راه اندازی کرد. این بازی محبوبیت زیادی پیدا کرد؛ به گونه‌ای که هم اکنون نیز به عنوان یکی از نوستالژیک‌ ترین بازی‌های جهان شناخته می‌شود.

ویژگی گوشی‌های جدید نوکیا

باتری نوکیا-جی اس ام باتری

همانطور که همه ما می‌دانیم، برند نوکیا در دهه ۲۰۲۰ محبوبیت فراوان خود را از دست داد  , و بازار موبایل  را به سایر رقبا واگذار کرد.. برند نوکیا برای جبران این موضوع و بازسازی برند دوباره اقدام به تولید گوشی‌های هوشمند با امکانات فراوان و قیمت مقرون به صرفه کرد. امروزه گوشی‌های نوکیا با کیفیت و امکانات زیاد خود می‌توانند یک گزینه مناسب برای خرید باشند. برخی از ویژگی‌های محصولات جدید نوکیا:

  • قیمت مقرون به صرفه: شرکت نوکیا برای باز پس گیری جایگاه خود و افزایش محبوبیت در بین کاربران، محصولات خود را با کمترین قیمت عرضه می‌کند. گوشی‌های جدید نوکیا قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر رقبا دارند و این یکی از مهمترین ویژگی‌های نوکیا است.
  • امکانات فوق العاده: نوکیا یک شرکت بزرگ تولید موبایل است؛ بنابراین محصولات جدید این شرکت از تکنولوژی روز و امکانات بالا بهره می‌برند. امکاناتی که گوشی‌های هوشمند نوکیا دارند در مقایسه با قیمت پایین، بسیار رقابتی است.
  • کیفیت بالا: همه ما نوکیا را به عنوان یک برند با کیفیت و قدیمی می‌شناسیم. از آنجایی که این شرکت قصد بازسازی و افزایش محبوبیت در بین کاربران را دارد، محصولاتش را در بالاترین کیفیت عرضه می‌کند.
  • باتری فوق العاده: محصولات جدید نوکیا از باتری فوق العاده قوی و با کیفیت بهره می‌برند؛ بنابراین کمتر به تعویض باتری نوکیا یا خرید آن نیاز پیدا می‌کنید. البته در صورت خرابی باتری به سادگی می‌توانید اقدام به خرید باتری نوکیا کنید.

با این تفاسیر، گوشی‌های جدید نوکیا یک رقیب جدی برای پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ مثل سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و… محسوب می‌شوند.

چرا گوشی‌های هوشمند نوکیا را بخریم؟

با وجود برندهای محبوب‌تر مثل سامسونگ، هواوی، اپل و شیائومی، شاید از خود بپرسید چه دلیلی دارد که از نوکیا گوشی بخریم؟ توجه کنید که نوکیا جزو قدیمی‌ترین و معتبر‌ترین شرکت‌هاست و زمانی غول تولید گوشی در جهان بوده است؛ بنابراین اعتبار آن در مقایسه با سایرین بیشتر است. از طرفی به دلیل رقابت نوکیا برای کسب جایگاه بهتر در فروش و محبوبیت، کیفیت و امکانات محصولات جدید خود را به شدت بالا برده است. قیمت بسیار پایین محصولات و همکاری با شرکت‌های بزرگ نظیر گوگل از دیگر دلایلی است که می‌تواند شما را مجاب به خرید گوشی‌های جدید نوکیا کند.

در صورت خرابی باتری نوکیا چه کنیم؟

تعویض باتری نوکیا-جی اس ام باتری

اگرچه کیفیت باتری‌های نوکیا به شدت بالاست اما این یک واقعیت است که باتری گوشی‌های هوشمند نوکیا از نوع لیتیومی هستند. باتری‌های لیتیومی عمر مشخصی دارند و در صورت استفاده به مدت ۱ یا ۲ سال، کاهش عمر و ظرفیت را تجربه می‌کنند. اگر گوشی نوکیا دارید، به دلایل زیر لازم است اقدام به خرید باتری نوکیا کنید:

  • استفاده به مدت ۱ یا ۲ سال و کاهش عمر باتری
  • امکان ایجاد آسیب در سخت افزار گوشی به دلایلی مانند تغییر جریان الکتریکی باتری خراب یا آسیب دیده
  • باد کردن باتری یا داغ شدن آن هنگام استفاده
  • شارژ نشدن یا تخلیه ناگهانی شارژ
  • پرش شارژ و اختلال در کاربری گوشی

خرید آنلاین باتری نوکیا

خرید باتری نوکیا یک امر اجتناب ناپذیر است؛ زیرا باتری‌های لیتیومی پس از مدتی استفاده عمر خود را از دست می‌دهند. بنابراین همه کاربران گوشی‌های هوشمند، روزی به خرید یا تعویض باتری موبایل نیاز پیدا می‌کنند. جی اس ام باتری یک فروشگاه اینترنتی تخصصی برای خرید باتری نوکیا، سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و سایر برندهای موبایل است. برخی از مهمترین ویژگی‌های Gsmbattery:

  • گارانتی تعویض ۳ ماهه تمام باتری‌ها و محصولات (حتی شامل باد کردن باتری هم می‌شود)
  • ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه به صورت دوره‌ای
  • ارسال رایگان به سراسر کشور
  • دارا بودن مجوز‌ها، نماد الکترونیکی و ثبت شده در ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی
  • امکان پرداخت و خرید اینترنتی در تمامی روزهای هفته
  • تیم پشتیبانی قوی برای پاسخگویی به سوالات و مشاوره قبل از
  • اولین فروشگاه تخصصی باتری موبایل در ایران

فروشگاه تخصصی خرید باتری

شاید مهمترین ویژگی جی اس ام باتری، تخصصی بودن آن است. جی اس ام باتری  تنها در زمینه باتری فعالیت دارد و به طور تخصصی این کار را انجام می‌دهد؛ باتری موبایل به دلیل ماهیت شیمیایی که دارد احتیاج به حمل با شرایطی خاص از مبدا به ایران و همچنین نگهداری باتری موبایل باید در دمای خاص صورت بگیرد تا کیفیت باتری افت پیدا نکند.

اطلاعات تخصصی کارشناسان جی اس ام باتری، خیال شما را از نظر خرید باتری اورجینال نوکیا و سایر برندها راحت می‌کند. علاوه بر این، در صفحه محصولات این وبسایت اطلاعات کامل و مشخصات دقیق باتری‌ها به طور تخصصی گنجانده شده است؛ به طوری که شما می‌توانید به تمامی اطلاعات باتری‌ها دسترسی داشته باشید.یا از ظریق تلفن یا گفتگوی آنلاین با کارشناسان جی اس ام باتری دئر تماس باشید.

جی اس ام باتری

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با جی اس ام باتری در ارتباط باشید:

آدرس: جمهوری تقاطع ولی عصر جمب فروشگاه رفاه ساختما ن ۲۴ طبقه دوم

کدپستی: ۱۱۳۴۹۱۶۱۱۸

پست الکترونیک: info@gsmbattery.com

شماره تماس:۶۶۴۸۲۱۳۸-۰۲۱

فروشگاه جی اس ام باتری اولین فروشگاه تخصصی باتری موبایل و تبلت در ایران است که از سال ۱۳۸۰ به صورت تخصصی در زمینه باتری موبایل فعالیت می کند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.