چرا باید از نرم افزارهای حسابداری آنلاین استفاده کنیم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 51138
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ |

چرا باید از نرم افزارهای حسابداری آنلاین استفاده کنیم؟

این روز ها که تقریبا درهمه ی شرکت ها و کسب و کار ها نیاز به یک حسابدار احساس می شود، بازار نرم افزار های حسابداری حسابی گرم شده است و در بین آن ها نرم افزارهای حسابداری ابری به سرعت جایگاه خود را در میان عموم پیدا کرده اند.
چرا باید از نرم افزارهای حسابداری آنلاین استفاده کنیم؟

این روز ها که تقریبا درهمه ی شرکت ها و کسب و کار ها نیاز به یک حسابدار احساس می شود، بازار نرم افزار های حسابداری حسابی گرم شده است و در بین آن ها نرم افزارهای حسابداری ابری به سرعت جایگاه خود را در میان عموم پیدا کرده اند. مزیت بارز نرم افزارهای حسابداری ابری که باعث همه گیر شدن آن ها شده این است که شما بدون نیاز به نصب و تنها با داشتن یک حساب کاربری ثبت شده در سایت، می توانید به راحتی وارد پنل مدیریت شده و همه ی کارهای مربوط به امور مالی و حسابداری شرکتتان را مدیریت نمایید.

در ادامه می خواهیم نرم افزار حسابداری ابری فینتو که نظر بسیاری از کاربرام را جلب کرده است را بررسی کنیم.

معرفی و بررسی نرم افزار مالی و منابع انسانی آنلاین فینتو

نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو یک سیستم آنلاین و تحت وب است که به کاربر این امکان را می دهد تا در هر مکان و زمانی تنها با داشتن دسترسی به اینترنت به راحتی وارد سیستم شده و امور مالی شرکت مورد نظر را مدیریت کند. علاوه بر این ابری بودن این نرم افزارها و آنلاین بودن خدمات آن، سبب می شود هزینه ها تا حد بسیار خوبی در مقایسه با نرم افزار های قدیمی کاهش یابد. این سیستم  شامل  نرم افزار حضور و غیاب، نرم افزار حقوق و دستمزد، تنخواه گردان و حسابداری آنلاین است.

عملکرد های نرم افزار حسابداری فینتو

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با هدف کاهش هزینه ها و سهولت در انجام امور برای مدیران و بخش امور مالی شرکت ها طراحی شده است. در ادامه برخی کارکردها و خدمات این نرم افزار یاد شده است:

  • کنترل موجودی انبار شرکت در پایان هر ماه
  • محاسبه دقیق و موشکافانه سود و زیان
  • مطلع شدن از حجم و زمان سفارش هر گونه کالا
  • ثبت و ضبط نمودن عملیات چک های دریافتی و پرداختی شرکت
  • کنترل ورود و خروج محصولات جدید به داخل انبار
  • ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه ها
  • مدیریت نمودن حساب ها
  • ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی شرکت مربوطه
  • مقرون به صرفه بودن و سرعت عمل بالا
  • و …

چرا باید از نرم‌افزار حسابداری برای کسب و کار خود استفاده کنید؟

از جمله مزایای نرم‌افزار حسابداری تحت وب فینتو، می‌توان به صرفه جویی در وقت و همچنین جلوگیری از وقوع اشتباهات در حسابداری اشاره کرد. مزیت اصلی استفاده از نرم‌افزار حسابداری تحت وب، افزایش بهره‌وری است. در واقع، به جای داشتن صفحات گسترده‌ای که نیاز به کپی کردن و چسباندن داده‌های سازگار دارند، شما می‌توانید تمام معاملات خود را در یک مکان داشته باشید.

از دیگر مزایای نرم‌افزار حسابداری تحت وب این است که به جای وارد کردن دستی داده‌ها و معاملات، به دنبال ویژگی‌های حسابداری مانند ادغام بانکی می‌باشد. این بدان معناست که نرم‌افزار، شما را به حساب‌های بانکی مربوط به کسب و کارتان متصل کرده و به راحتی می‌توانید معاملات خود را از طریق یک پنجره واحد، نظارت کنید.

مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

مطمئنا برای همه ما این مسئله پیش آمده است که با قطع شدن برق و یا هنگ کردن ناگهانی سیستم تمام اطلاعاتمان از بین رفته است. همانطور که قبل تر گفتیم نرم افزار حسابداری فینتو یک نرم افزار تحت وب با فضای ذخیره سازی ابری است؛ این مسئله سبب می شود که احتمال از بین رفتن اطلاعات در نتیجه ی اتصالات برق و یا مشکلات سخت افزاری کاهش یافته و به حداقل می رسد.

خدمات و مزایای ویژه ی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

تقریبا اکثر نرم افزار های حسابداری تمامی مزایا و خدماتی که تاکنون ذکر شد را دارند؛ اما نرم افزار حسابداری فینتو شامل یک سری خدمات و مزایای به خصوص نیز هست که باعث می شود در مقایسه با نرم افزار های حسابداری،‌ پرچم دار این حوزه محسوب شود و توجه بازار را به سمت خود معطوف کند. در ادامه این خدمات به خصوص را بررسی می کنیم:

  • محیط کاربری آسان مناسب و آسان

محیط کاربری نرم افزار فینتو زیبا و آسان طراحی شده است تا کاربر بتواند بدون نیاز به علم حسابداری به همه قسمت های آن دسترسی داشته باشد و به راحتی برای مدیریت امور مالی و حسابداری از آن استفاده کند.

  • گزارش نویسی

لازم به ذکر است که در اختیار داشتن داده‌های خام، به معنای قابلیت استفاده از آنها نیست، بلکه این اطلاعات باید به راحتی قابل فهم و چاپ باشند. از جمله مزایای نرم‌افزار حسابداری تحت وب خوب این است که قادر به ارائه اطلاعات به شکل گزارشات گویا می‌باشد. در واقع، نرم افزار حسابداری آنلاین، می‌تواند اطلاعات موردنیاز شما را، در فرمت نمودارها و جداول ساده‌ی قابل فهم گزارش دهد.

  • امکان پیونددهی حساب‌های حقوقی

امروزه، هیچ کدامیک از کسب و کارهای موجود در جهان، نمی‌توانند به تنهایی به فعالیت خود ادامه دهند. همیشه، تعداد زیادی از ذینفعان شامل فروشندگان، تامین‌کنندگان، کارمندان و حتی موسسات مالی مانند بانک‌ها با هر نوع از تجارتی همراه هستند. مزایای نرم‌افزار حسابداری تحت وب خوب این است که به شما کمک می‌کند تا حساب‌های حقوقی را با یکدیگر پیوند دهید. این امر نه تنها به شما کمک می‌کند تا جریان پول خود را به صورت دقیق‌تر مدیریت کنید، بلکه به شناسایی معاملات نادرست و اصلاح آنها نیز کمک خواهد کرد.

  • محاسبه، مدیریت و پرداخت مالیات

پرداخت یا حتی پیگیری مالیات، دردسرهای بزرگی را برای حسابداران به دنبال دارد. اما با استفاده از نرم‌افزار حسابداری تحت وب، می‌توان به راحتی این مشکلات را برطرف کرد، چرا که به شما کمک می‌کند تا مالیات خود را محاسبه، مدیریت و پرداخت کنید. همچنین، این نرم‌افزار، به شما کمک می‌کند تا در بلندمدت از بروز جریمه‌های مالیاتی جلوگیری کنید.

  • امنیت بسیار خوب

فینتو سعی کرده با استفاده به روز ترین روش های امنیت داده و همچنین رمزنگاری اطلاعات امنیت اطلاعات کاربرانش را به بهترین روش ممکن تامین کند.

  • خدمات پشتیبانی مناسب

تیم پشتیبانی فینتو در هر زمان از روز کاری، از طریق تماس تلفنی، تلگرام و تیکت های پشتیبانی آماده ی پاسخ گویی به کاربران هستند.

  • قیمت بسیار خوب

نرم افزار حسابداری فینتو برای ارائه ی خدمات و پشتیبانی هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کند و به سبب تحت وب بودن سیستم آن هزینه ی کم تری نسبت به سایر نرم افزار های نصبی و نرم افزار های مشابه دارد. همچنین تمام بروز رسانی ها و نسخه های جدید این نرم افزار به صورت خودکار و کاملا رایگان از طریق حساب کاربری برای کاربران اعمال می شود و نیاز به هیچ گونه نصب و قفل های مرسوم نرم افزاری ندارد.

  • استفاده ی رایگان ۳۰ روزه

فینتو برای ابراز حسن نیت خود، این شرایط را فراهم آورده تا کاربران بتوانند قبل از اقدام به خرید نرم افزار، ۳۰ روز به صورت رایگان از آن استفاده کنند و از خرید خود مطمئن شوند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.