پیرهادی: شورای ائتلاف تهران هفته آینده به لیست ۱۲۰ نفری می‌رسد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 14919
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ |

پیرهادی: شورای ائتلاف تهران هفته آینده به لیست ۱۲۰ نفری می‌رسد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، برخی فهرست سازی‌ها به نام شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را بازی رسانه ای دانست و انتشار فهرست نهایی پیش از یازدهم بهمن ماه را بی اساس اعلام کرد.
پیرهادی: شورای ائتلاف تهران هفته آینده به لیست ۱۲۰ نفری می‌رسد

محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در حال حاضر، هنوز نتایج نهایی تایید صلاحیت نامزدها در هیئت های نظارت مشخص نیست.

وی افزود: از سوی دیگر، در داخل شورای ائتلاف، ساز و کار تعیین مصادیق همچنان در جریان است. تا ۱۴ دی ماه، احزاب، تشکل ها و شخصیت ها قرار است فهرست های پیشنهادی دو برابر ظرفیت خود را به شورا معرفی کنند.

پیرهادی ادامه داد: در مرحله بعد، ۱۲۰ نفر از میان این افراد بر اساس رزومه ها و شاخص های اعلامی توسط منتخبین شورای ائتلاف که خود نامزد نمایندگی نباشند، انتخاب می شوند و سپس، نظرسنجی در میان جامعه آماری چند هزار نفری فعالان سیاسی، نخبگان و عموم مردم محلات، اقشار، اصناف و احزاب شهر تهران، منجر به انتخاب ۶۰ نفر خواهد شد. 

وی عنوان کرد: از میان این ۶۰ نفر نهایی، بر اساس شاخص هایی در مجمع شهر تهران و تشکیل هیئت داوری متشکل از اعضای شورا و افراد حقیقی معتمد جریان انقلاب، ۳۰ نفر نهایی تهران انتخاب خواهند شد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خاتمه تصریح کرد: لازم به ذکر است که خود اعضای هیئت داوری، ترکیبی از اعضای غیرنامزد شورای ائتلاف و افرادی خواهند بود که خود با رای مجمع بزرگ نظرسنجی انتخاب خواهند شد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.