پوشش کامل طاسی با کاشت مو طی یک جلسه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 95406
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ |

پوشش کامل طاسی با کاشت مو طی یک جلسه

به دلیل تغییرات سبک زندگی، سطوح بالای اضطراب و استرس و درنتیجه عوامل ژنتیکی، بسیاری از افراد با عارضه ریزش مو دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. در گذشته راهکارهای درمانی محدودی برای درمان این عارضه وجود داشت؛ اما امروزه به لطف پیشرفت‌های حاصل‌شده در زمینه پوست و مو، می‌توان ریزش مو را یک‌بار برای همیشه و تنها در 1 جلسه مورد درمان قرار داد.
پوشش کامل طاسی با کاشت مو طی یک جلسه

به دلیل تغییرات سبک زندگی، سطوح بالای اضطراب و استرس و درنتیجه عوامل ژنتیکی، بسیاری از افراد با عارضه ریزش مو دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. در گذشته راهکارهای درمانی محدودی برای درمان این عارضه وجود داشت؛ اما امروزه به لطف پیشرفت‌های حاصل‌شده در زمینه پوست و مو، می‌توان ریزش مو را یک‌بار برای همیشه و تنها در ۱ جلسه مورد درمان قرار داد.

تکنیک‌های پیشرفته بازسازی موی از دست رفته مانند کاشت مو با تراکم بالا لیزری سه بعدی، مانند تکنیک مدرن ترکیبی و اس یو تی که موجبات دستیابی به حداکثر تراکم مو را فراهم آورده و توانسته‌اند موفقیت‌های چشم‌گیری را به ثبت برسانند. این روش‌ها طول درمان را به حداقل رسانده و طول دوره نقاهت را نیز کاهش داده‌اند. از سوی دیگر، تجهیزات دقیق و خودکار به کار گرفته شده در این روش‌ها، توانسته‌اند تا حد زیادی از خطاهای انسانی کاسته و نتایج منحصربه‌فردی را ایجاد کنند.

https://www.meochuayeusinhly.com/wp-content/uploads/2016/12/can-than-voi-nhung-loai-thuoc-lam-yeu-sinh-ly-dan-ong4.jpg

کاشت مو با خط رویش طبیعی

چنانچه ناحیه خط رویش مو با دقت لازم طراحی شود، فرد زیبا جو می‌تواند به نتایج بی‌نقصی دست پیدا کند. به‌منظور دستیابی به یک خط رویش مو طبیعی، موارد زیر در نظر گرفته می‌شوند:

  • اصول زیباشناسی
  • سن
  • تعیین فاصله مناسب خط رویش تا ابروها

مهارت یک پزشک می‌تواند تأثیر زیادی را در نتایج ایجاد کند؛ اما نمی‌توان نقش تجهیزات کاشت گرافت مو را نادیده گرفت. امروزه در روش‌های مدرن مانند روش ترکیبی از تجهیزات خودکار برای استخراج و کاشت فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. این روش امکان پیوند مو با تراکم بسیار بالا را فراهم ساخته که می‌تواند نقش بسزایی را در ایجاد خط رویش مو طبیعی ایفا کند. همچنین به‌کارگیری تجهیزات ۳ بعدی، پزشک را قادر می‌سازد که بنا بر سلیقه و نیازهای متقاضیان اقدام به طراحی خط رویش کرده و با یک استراتژی تعیین‌شده روند درمان را آغاز کنند.

https://assets.newatlas.com/dims4/default/2372d12/2147483647/strip/true/crop/1620x1080+0+0/resize/1920x1280!/quality/90/?url=http%3A%2F%2Fnewatlas-brightspot.s3.amazonaws.com%2Farchive%2Fled-hair-array-1.jpg

جلسه مشاوره قبل از کاشت جهت ارزیابی دقیق تر

معاینه دقیق و دریافت مشاوره تخصصی نخستین قدم‌ها در راه درمان ریزش مو هستند. جلسه مشاوره قبل از کاشت گرافت مو، از چندین جهت اهمیت دارد. این جلسه می‌تواند فرصت بیان و انتقال سؤال‌ها و دغدغه‌های متقاضیان را فراهم سازد. این افراد می‌توانند در طی جلسه مشاوره اطلاعات دقیق‌تری را در رابطه با فرآیند پیوند مو و روند درمان کسب کنند.

در طول جلسه مشاوره، پزشک متخصص به معاینه فیزیکی پرداخته و مواردی نظیر سوابق پزشکی و سوابق خانوادگی فرد متقاضی را ارزیابی می‌کند. همچنین به‌منظور اطمینان از نتایج ایمن، برخی آزمایش‌ها تجویز شده و درنهایت اطلاعات دقیقی از فرد کسب می‌شود. درنتیجه موارد ذکرشده، پزشک به این نتیجه می‌رسد که آیا فرد زیبا جو کاندید مناسبی برای پیوند مو خواهد بود یا خیر.

معرفی بهترین روش کاشت مو توسط پزشک

امروزه اطلاعات متعددی در زمینه پیوند موی طبیعی منتشر شده‌اند. از سوی دیگر، تجربیات و نظرهای متناقض برخی از زیبا جویان، توانسته است موجبات سردرگمی سایر متقاضیان را فراهم آورد. معرفی بهترین روش کاشت مو، ازجمله مواردی است که تنها توسط متخصصین صورت می‌گیرد. متخصصین پوست و مو می‌توانند پس ارزیابی ویژگی‌های و نیازهای فرد، بهترین روش کاشت گرافت مو را معرفی و تعیین کنند. مواردی که ایشان مدنظر قرار می‌دهند، عبارتند از:

  1. گستردگی طاسی
  2. علت ریزش مو
  3. وضعیت سلامت عمومی
  4. کیفیت بانک مو

چنانچه فرد متقاضی کاندید مناسبی برای پیوند مو باشد، روش‌های مدرن پیوند مو مانند SUT، FUE و ترکیبی می‌توانند نتایج ایمنی را به ارمغان بیاورند. تجهیزات این روش‌ها متخصصین را قادر می‌سازند تا نتایج ایمنی را در حداقل زمان ایجاد کنند.

کاشت مو پلاس اس یو تی Sut Plus

بعد از استقبال بی‌نظیر زیباجویان از متد SUT، این نسخه به روزرسانی شد و روشی جدیدتر از آن معرفی شد که با نام کاشت مو sut plus شناخته می‌شود. طی کاشت مو پلاس به روش اس یو تی، تعداد گرافت بیشتری به ناحیه طاسی پیوند زده می‌شود و نتیجه نهایی با حداکثر میزان تراکم مو همراه است که در جایگاه خود یک دست‌آورد بسیار خارق العاده می‌باشد! این تکنیک همانند روش اصلی، از قلم مخصوص ایمپلنتر استفاده می‌کند که با افزایش سرعت استخراج فولیکول مو و پیوند گرافت و همچنین کاهش احتمال خطا و عفونت ناشی از برخورد دست به محل جراحی همراه خواهد بود. کاشت مو پلاس SUT در حال حاضر در کلینیک‌های معتبری همچون کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز با بالاترین کیفیت ممکن در حال ارائه می‌باشد. منبع : کلینیک رز

عکس کاشت مو بعد از 14 روز توسط دکتر روحانی

ملاک های تشخیص مراکز برتر کاشت مو

بهترین نتایج را می‌توان از مراکز برتر پیوند مو دریافت نمود. یک کلینیک تخصصی پوست و مو با تجهیز به ابزارهای مدرن و کادر درمانی مجرب و حرفه ای، می‌تواند تمامی انتظارات زیبا جویان را برآورده سازد.

سوالات شما

سوالات متعددی از سوی متقاضیان پیوند مو مطرح می‌شوند. در ادامه قصد داریم برخی از سوالات متداول زیبا جویان را پاسخ داده تا دید شفاف‌تری را از روند کاشت گرافت مو فراهم سازیم.

آیا نتایج کاشت مو دائمی و طبیعی را به دنبال دارد؟

بله. نتایج کاشت مو دائمی و پایدار است. طبق گفته آکادمی پوست آمریکا امروزه، به لطف پیشرفت های کلیدی، می توان نتایجی طبیعی به دست آورد. اکثر جراحان در حال حاضر موهای سالم را چند بار پیوند می زنند. این کار موهای عروسکی غیرطبیعی را که بیماران در دهه ۷۰ و ۸۰ می دیدند، از بین می برد. “

در جلسه کاشت مو چند هزار گرافت کاشته می شود؟

میزان گرافت‌های مورداستفاده در یک جلسه می‌تواند به مواردی نظیر روش کاشت، تجربه پزشک معالج و میزان گستردگی طاسی افراد بستگی داشته باشد. امروزه با کمک روش‌های مدرن می‌توان میزان بالایی از گرافت‌های مو را در ۱ جلسه مورداستفاده قرار داد. روش‌های SUT و ترکیبی پزشک را قادر می‌سازند تا در طول ۱ جلسه ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ گرافت مو را مورداستفاده قرار دهند

آیا کاشت مو بیهوشی دارد؟

خیر، برای پیوند موی طبیعی به اعمال بی‌هوشی نیازی نیست. این روند درمانی به‌صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید در کلینیک‌های مجهز، در عرض چند ساعت مورد درمان قرار گرفته و همان روز به منزل بازگردید.

چند وقت زمان میبرد تا نتایج نهایی را ببینم ؟

پروسه درمان می‌تواند تا حد زیادی به تکنیک پیوند مو بستگی داشته باشد. معمولاً موهای کاشته شده، از هفته‌های سوم و چهارم روند درمان شروع به ریزش کرده و پس از ۴ تا ۶ ماه روند رشد را آغاز می‌کنند. نتایج نهایی این راهکار درمانی را می‌توان پس از ۹ الی ۱۲ ماه مشاهده کرد.

کاشت مو چقدر زمان می برد ؟

مدت‌زمان کاشت مو می‌تواند به مواردی مانند تکنیک درمان، میزان گستردگی طاسی، گرافت‌های موردنیاز و تبحر پزشک معالج بستگی داشته باشد. این روند درمانی در حدود ۴ الی ۸ ساعت طول می‌کشد. چنانچه میزان گستردگی طاسی بسیار زیاد باشد، به ۲ جلسه درمان نیاز خواهد بود. در برخی شرایط نیز برای راحتی بیشتر متقاضیان، فرآیند پیوند مو به ۲ جلسه تقسیم می‌شود.

آیا بعد از کاشت مو میتوانم به سرکار برگردم؟

متخصصین پوست و مو توصیه می‌کنند برای هفته نخست نقاهت کاشت گرافت مو، مرخصی کاری دریافت شود. البته برای بازگشتن افراد به محل کار ممنوعیتی وجود نداشته و بسیاری از افراد از روز سوم به محل کار خود بازمی‌گردند. برای این مسئله راهکارهای مشخصی وجود داشته که توسط پزشک معالج ارائه می‌شوند. به طور کلی، بهتر است فعالیت‌های روزمره را با کارهای سبک آغاز کنید.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.