پرواز به تهران، از دل کویر کرمانشاه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 100499
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴ |

پرواز به تهران، از دل کویر کرمانشاه

شهر تهران، پایتخت ایران، در هر زمان از سال، مقصد افراد بسیاری از شهرهای مختلف ایران، برای تفریح یا کارهای مختلف است. این شهر با توجه به تمرکز اکثر اداره‌ها و مراکز پزشکی مهم، رویدادهای مهم مانند نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های مختلف، همواره مقصد محبوب و پر ترددی است. اگر قصد تهیه بلیط کرمانشاه تهران را دارید با این مطلب همراه باشید.
پرواز به تهران، از دل کویر کرمانشاه

شهر تهران، پایتخت ایران، در هر زمان از سال، مقصد افراد بسیاری از شهرهای مختلف ایران، برای تفریح یا کارهای مختلف است. این شهر با توجه به تمرکز اکثر اداره‌ها و مراکز پزشکی مهم، رویدادهای مهم مانند نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های مختلف، همواره مقصد محبوب و پر ترددی است. اگر قصد تهیه بلیط کرمانشاه تهران را دارید با این مطلب همراه باشید.

C:\Users\Center\Pictures\پرواز به تهران، از دل کویر کرمانشاه_files\images_1715433229_663f6f0db505b.jpg

مسافت کرمانشاه تا تهران

فاصله زمینی کرمانشاه تا تهران با توجه به مسیر بین ۵۰۰ تا ۵۸۰ کیلومتر است. اگر قصد سفر زمینی داشته باشید، حدود ۶ تا ۷ ساعت زمان در مسیر خواهید بود. با توجه به مسافت نسبتا طولانی، سفر با هواپیما می‌تواند انتخاب بهتری باشد. برای پرواز از کرمانشاه به تهران، می‌توانید از پروازهای مستقیم استفاده کنید. در حال حاضر چندین شرکت هواپیمایی پروازهای مستقیم از فرودگاه‌های کرمانشاه به تهران ارائه می‌دهند. مدت زمان پرواز کرمانشاه به تهران حدود ۱ ساعت و ۵ دقیقه است. هواپیمایی‌های مختلفی پرواز مستقیم ارائه می‌دهند. برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • هواپیمایی آسمان
  • هواپیمایی ماهان
  • هواپیمایی کاسپین
  • هواپیمایی ایران ایر
  • هواپیمایی قشم ایر

برای یافتن بهترین پرواز از کرمانشاه به تهران، می‌توانید از ابزارهای آنلاین مقایسه پروازها استفاده کنید. این ابزارها به شما امکان می‌دهند تا پروازها را بر اساس قیمت، زمان، و شرکت‌های هواپیمایی مختلف مقایسه کنید. همچنین، با انعطاف در تاریخ‌های سفر خود می‌توانید بهترین قیمت‌ها را بیابید.

فرودگاه‌های تهران

شهر تهران، دو فرودگاه دارد. فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فرودگاه مهرآباد. فرودگاه مهرآباد تا پیش‌از تاسیس فرودگاه امام خمینی، تنها فرودگاه تهران بود. در حال حاضر اما اکثر پروازهای داخلی از فرودگاه مهرآباد و پروازهای خارجی از فرودگاه امام خمینی انجام می‌شوند. فاصله فرودگاه مهرآباد تهران برخلاف فرودگاه امام، با مرکز شهر زیاد نیست، این فرودگاه نزدیک به شهرک اکباتان و میدان آزادی قرار دارد. همچنین برای رفت و آمد از فرودگاه به شهر، از وسایل نقلیه عمومی مختلفی می‌توانید استفاده کنید.

مترو

فرودگاه مهرآباد در خط فرعی قرار دارد که پس‌از رسیدن به ایستگاه بیمه با عوض‌کردن خط می‌توان وارد خط زرد شد. این خط از ارم سبز تا شهید کلاهدوز ادامه دارد و از ایستگاه‌هایی مانند، تئاترشهر و دروازه دولت می‌گذرد. برای استفاده از بقیه خط‌های مترو تهران نیز می‌توانید در ایستگاه‌های مختلف خط عوض کنید. دقت داشته باشید که ساعت کاری مترو از ۵.۳۰ صبح تا ۱۰.۳۰ شب است.

اتوبوس

در حال حاضر تنها یک خط اتوبوس با شماره ۳۷۰ از فرودگاه مهرآباد به سمت ونک حرکت می‌کند که در این مسیر در ۴ ایستگاه نیز توقف دارد.

تاکسی

علاوه‌بر راه‌های ذکر شده، تاکسی‌های مخصوص فرودگاه نیز آماده هستند تا مسافران را به مقصد خود برسانند.

C:\Users\Center\Pictures\پرواز به تهران، از دل کویر کرمانشاه_files\images_1715433229_663f6f0dc2999.jpg

روش‌های پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما

هنگامی که برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنید، اگر اولویت اول شما صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد، لازم است کمی در مورد زمان سفر منعطف‌تر باشید. ممکن است سفرتان را از چند ماه قبل برنامه‌ریزی کرده باشید، اما در نظر داشته باشید که همیشه از زودتر بلیط تهیه کردن ممکن است به صرفه نباشد. اگر بخواهید هزینه کمتری برای بلیط هواپیما و همچنین اقامت در شهر مورد نظرتان پرداخت کنید، سفر در تعطیلات رسمی و فصل‌های محبوب، گزینه چندان مناسبی نخواهد بود. البته این مورد برای شهرهایی مانند تهران که جزء مقاصد اصلی اکثر افراد چه برای تفریح چه برای کارهای اداری است، چندان صدق نمی‌کند؛ اما به هر حال سفر در فصل‌های سردتر و زمان‌هایی که تعطیلات رسمی نیست، مقرون به‌صرفه‌تر خواهد بود.

تهیه بلیط چارتری و لحظه آخری

آژانس‌های هواپیمایی معمولا تعدادی بلیط هواپیما به صورت عمده خریداری می‌کنند و با تاریخ رفت و برگشت مشخص و غیر قابل تغییر به فروش می‌رسانند. این بلیط‌ها معمولا از بلیط‌های سیستمی که امکان تغییر تاریخ و کنسلی را دارند، ارزان‌تر هستند اما باید دقت کنید که تاریخ رفت و برگشت برایتان مناسب باشد؛ زیرا امکان تغییر بلیط را نخواهید داشت. همچنین معمولا در زمان نزدیک به پرواز اگر تعدادی بلیط باقی مانده باشد، با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. برای استفاده از این امکان باید چمدانتان را ببندید و به‌طور مداوم سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی را چک و اولین فرصت را شکار کنید!

استفاده از سیستم‌های آلارم هوشمند

برخی از سایت‌های فروش بلیط، امکان این را دارند که در صورت وجود تخفیف یا بلیط لحظه آخری و هرگونه تغییر قیمت، با ارسال پیام شما را مطلع کنند. اگر قصد تهیه بلیط کرمانشاه تهران با بهترین قیمت را داشته باشید، می‌توانید از این ویژگی این سایت‌ها استفاده کنید.

انتخاب بلیط وسط ماه و وسط هفته

بلیط‌ها معمولا در اول یا آخر ماه‌ها و اول و آخر هفته‌ها، قیمت بیشتری دارند. اگر زمان سفر برایتان اهمیتی نداشته باشد، با انتخاب پرواز وسط هفته و وسط ماه، معمولا مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد. البته توجه داشته باشید که مقاصد کم‌طرفدار ممکن است هر روز هفته پرواز نداشته باشند. برای پیداکردن بهترین زمان و بهترین بلیط بهتر است به‌طور مداوم سایت‌های فروش بلیط را چک کنید.

مقایسه قیمت هواپیمایی‌های مختلف

گاهی هواپیمایی‌های مختلف با توجه به نوع هواپیما، نوع و زمان پرواز و موارد دیگر، قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. پس هنگام انتخاب بلیط، بین تمام موارد موجود بگردید و مقایسه کرده تا بهترین بلیط را برای سفرتان پیدا کنید.

C:\Users\Center\Pictures\پرواز به تهران، از دل کویر کرمانشاه_files\images_1715433229_663f6f0dcb7d1.jpg

سفر با فلای تودی، ارزان، راحت و بی‌دغدغه

تمام مواردی که گفته شد را می‌توانید در سایت فلای تودی پیدا کنید، بین همه بلیط‌ها بگردید و بهترین بلیط کرمانشاه تهران را با مناسب‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت برای خودتان پیدا کرده و تهیه کنید. همچنین برای انتخاب و رزرو هتل و اقامتگاه‌های مناسب می‌توانید از طریق سایت فلای تودی اقدام کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.