پایان کار ورزشکاران ایران در روز ششم/ نازنین ملایی به فینال A نرسید، رستمیان در بخش دقت تیراندازی شانزدهم شد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 47998
  پرینتخانه » اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : 07 مرداد 1400 - 6:51 |

پایان کار ورزشکاران ایران در روز ششم/ نازنین ملایی به فینال A نرسید، رستمیان در بخش دقت تیراندازی شانزدهم شد

ششمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با رقابت دو بانوی ورزشکار کشورمان پیگیری شد.
پایان کار ورزشکاران ایران در روز ششم/ نازنین ملایی به فینال A نرسید، رستمیان در بخش دقت تیراندازی شانزدهم شد

در ششمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فقط دو ورزشکار از ایران به مصاف حریفان رفتند. هانیه رستمیان در تیراندازی و نازنین ملایی، دو بانوی ورزشکار ایران بودند که در این دو رشته مسابقه دادند.

 

نتایج رقابت این ورزشکار به شرح زیر است:

 

* قایقرانی: نازنین ملایی ملی‌پوش روئینگ کشورمان از ساعت ۶:۲۰ در مرحله نیمه‌نهایی در گروه خود با حریفانی از آمریکا، اتریش، نیوزیلند، کانادا و بریتانیا رقابت کرد و با زمان ۷ دقیقه و ۴۵ ثانیه در رده ششم ایستاد شد و به فینال B راه یافت.

 

در مرحله نیمه نهایی، قایقرانان نیوزیلند، بریتانیا و اتریش اول تا سوم شدند و به فینال A رسیدند و بقیه قایقرانان به فینال B راه یافتند.

 

مرحله نیمه‌نهایی در دو گروه برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم راهی فینال می‌شوند و نفرات بعدی نیز برای کسب یکی از جایگاه‌های ششم تا دوازدهم مسابقه خواهند داد. نفراتی که راهی این فینال می شوند، برای تعیین جایگاه به رقابت می‌پردازند.

تیراندازی : هانیه رستمیان یکی از پرچمداران ایران در مراسم افتتاحیه، در ماده تپانچه ۲۵ متر و در بخش دقت به مصاف حریفان رفت و با امتیاز ۲۸۹ به کار خود پایان داد و در رده شانزدهم قرار گرفت.

 

رقابت بخش سرعت هم روز جمعه برگزار خواهد شد تا تکلیف ۸ تیرانداز برتر برای رقابت در فینال مشخص شود

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای پایان کار ورزشکاران ایران در روز ششم/ نازنین ملایی به فینال A نرسید، رستمیان در بخش دقت تیراندازی شانزدهم شد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.